trešdiena, 2014. gada 19. novembris

YSL Le Teint Encre de Peau B30

YSL rudens jaunums - viegls tonālais krēms Le Teint Encre de Peau jeb angliskajā versijā Fusion Ink Foundation.


Jau rakstīju par Lancome Miracle Air de Teint tonālo krēmu, kurš pēc sajūtām ir ļoti līdzīgs šodienas varonim. 
Jauks iepakojums, manuprāt, YSL konkurentu iepakojumu ziņā nav (vismaz mūsu valsts platuma grādos) un jā, YSL kosmētika ir vienīgā kosmētika, kurai ļoti patīkami smaržo gandrīz visi produkti (ir pieredze ar tušu, lūpu krāsu un šo tonālo krēmu). Par iepakojuma funkcionalitāti varētu pastrīdēties - zelta korķītis ir noņemams (līdzīgi kā nagu lakām), tonālais krēms ārā no pudelītes dabūjams ar spalvas kātam līdzīgu priekšmetu. Ne ļoti neērti, ne pārāk ērti. Atzīšos, ka pipete Lancome tonālajam krēmam man patika labāk. Tonālā krēma tilpums ir 25ml.


YSL Le Teint Encre de Peau ir viegls, gandrīz nemanāms tonālais krēms. Sedzamība ir ļoti viegla, drīzāk kā tāda dabiska aizsargkārta. Vēla rudens/ziemas sezonā tas noteikti nav piemērots sausas ādas īpašniecēm, pat man dažas dienas sāk likties, ka vajag apakšā kādu mitrinošu bāzi. 
Ar toņa izvēli arī nedaudz pārsteidzos - B30 ir nedaudz tumšāks nekā vēlētos, bet šoziem man ir plāns apmeklēt solāriju, lai iegūtu vieglu un glītu iedegumu.


Kopumā ar tonālo krēmu esmu apmierināta, bet ne tādā sajūsmā, kā biju par Lancome Miracle Air de Teint, iespējams, ka vainīgs gadalaiks. Ceru, ka pavasarī šis tonālais vairāk attaisnos manas cerības.

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: 50
Vērtējums: 7/10


YSL Le Teint Encre de Peau pieejams 21 tonī, toņu sadalījums - B (beige - naturāls), BR (beige rose - vēss), BD (beige dore - silts).

Velvet Mimosas atsauksmi par šo tonālo krēmu varat izlasīt šeit.

14 comments:

  1. Šīm man bija žēl naudas, jo ir jau tā daudz tonālie un pasūtīju Maybelline līdzinieku. Ir foršs, bet es arī pārspīlēju ar toni un sanāca pa gaišu :) Gaidīšu, kad pati izbalēšu :D Turklāt ziemā gribas kaut ko biezāku.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šobrīd ir šis tonālais krēms un Lumene tonējošais mitrinātājs, ar ko īsti sadraudzēties nevaru. Gribu kaut ko pa vidu, ne pārāk biezu, ne plānu, bet ļoti patīkamu. Nav ne jausmas, ko lai izvēlas.

      Dzēst
    2. O! Es arī iegrābos ar lumenes mitrinātaju ar tonīti... viņš veļās, vai vienk paliek plankumains uz sejas, ja tā nav, tad vienk izpeld pa visu seju .. murgs - murgā.. domāju mest prom..

      Dzēst
    3. Jā, man ļoti līdzīgi. Izskatījās cerīgs, bet nu...

      Dzēst
  2. piekr'tu ka ysl tušas smaržo fantastiski, par pārējo nezinu.... lietoju Dior bb un iet uz beigām...vienmēr esmu lielā neskairībā ko tad vietā pirkt..tātad ne šo :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu mēģinājusi Dior BB uz rokas, nepatika, likās ļoti krēmīgs un slīdīgs.

      Dzēst
  3. Man nav ko komentēt selektīvo tonālo jomā... Lancome ir mans augstākais lekums.. :D Man pietiek ar MUFE & Loreal :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir mans trešais. Pirmais bija Dior pirms vairākiem gadiem, bet nu tāds mēsls + salūza pumpītis. :D
      MUFE jau arī neskaitās budžeta klase, bet L'Orealam man vienmēr ir bijušas grūtības piemeklēt īsto toni.

      Dzēst
  4. Luksus nišu varētu izvēlēties iepakojuma dēl vien. Ļoti lakoniski patīkams YSL iepakojums. Par to tonālā izvēli - ne par biezu, ne par plānu, bet patīkamu - pamēģini Helathy mix no Bourjois.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, iepakojums un smarža liek mīlēt šo produktu. :)

      Dzēst
    2. Jā! Es arī šobrīd lietoju Healthy Mix (jau ne pirmo iepakojumu) un man ļoti patīk :)

      Dzēst
  5. Man patika éclat bet TIKAI vasarā ..smarza bija tiešām patīkama kas parasti ir retums ..man personīgais favorits ir Revlon photo ready

    AtbildētDzēst
  6. Esmu atgriezusies pie Chanel Vita Lumiere Aqua - ērts iepakojums, viegla sedzamība, labi zinu savus toņus vasarai un ziemai. Redz kā YSL drusku šmaucās, jo 25ml tas ir dikti maz, bet pudele tik liela un skaista it ka butu savi 50ml iekšā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Būs jāpasmērē Chanel uz rokas, jaunais man ne īpaši patika. :)
      Es šobrīd skatos uz YSL Le Teint Touche Eclat. :)

      Dzēst