trešdiena, 2015. gada 9. septembris

LUSH jaunumi, #20LushYears

Augusta beigās man bija iespēja apmeklēt Lush individuālo prezentāciju, kur Lush skaistuma vēstnese Aļona stāstīja par jaunajiem produktiem. To pavisam kopā ir 220. Jaunums arī ir Lush Oxford Street veikals Londonā, patiešām liels un iespaidīgs, noteikti arī apmeklēšanas vērts, ja kādreiz tikšu līdz Londonai.



Kas paslēpies manā kastē?



The Comforter dušas želeja ir īsts upeņu sprādziens. Želeja ir diezgan šķidra, tomēr ar to mazgāties ir ļoti patīkami, vannasistaba pēc tās smaržo vēl ilgi.
Želejai ir nelieli spīdumiņi, kas nepaliek uz ādas. Interesanti ir arī tas, ka šī dušas želeja saglabā savu krāsu līdz mazgāšanās beigām, tā nepārvēršās baltās putās kā pārējās dušas želejas.
Ja ilgojaties jau pēc vasaras un jums garšo upenes, šī jums patiks. Vairāk tādu produktu ar upenēm, man ļoti tīk.

Dušas želeja pieejama trīs tilpumos 100g, 250g un 500g.
Cena - 100g/7.5, 250g/15, 500g/25



Kokosriekstu smarža jau vairākus gadus ir mana vājība. Salted Coconut roku skrubis smaržo saldi un nedaudz sāļi reizē. Man ļoti patīk roku skrubji, lietoju vairākas reizes nedēļā, lielisks manikīra aizstājējs. Mīļākais no visiem produktiem.

Cena 13.50€/130g


Frozen vannas bumba (240g) ir diezgan iespaidīga lieluma vannas bumba, kas ūdeni padara skaisti zilu. Vannas bumbas sauklis ir "Let It Go", Lush to iesaka lietot dienās, kad neatrodies pareizajā laikā un vietā. Bumbu atdevu tantei, pieteicu, lai noteikti nofilmē zilo ūdeni, bet es pati labāk izvēlos vannas peldes bez specefektiem, man patīk mierīgi augļu un ziedu aromāti.

Manuprāt, vannas bumba vienai vannošanās reizei ir ļoti dārga (9.50), iespējams, ka to var sadalīt divās vai četrās daļās un tad vannošanās prieks būs ilgāks.


Respect Your Elders ziepēm piemīt noslēpumaina un vilinoša smarža. Notīs minētas upenes, plūškoks, vīraka eļļa. Ziepes kā ziepes, nekas pārdabisks. Izmantoju tikai rokām.

Cena - 5.40€/100g


Jaunumi forši, mani vēl ieinteresēja kafijas skrubis, iespējams, ka vēl kāds produkts, jo visa jaunā kolekcija veikalā nonāk pakāpeniski.

Atradu foršu blogu All Things Lush, kur var izlasīt par visiem Lush produktiem vienuviet.


Bijāt jau apskatīties Lush jaunumus? Kādi iespaidi par šo zīmolu? Interesanti būtu uzzināt, kas patīk un kas ne tik ļoti.

10 comments:

  1. Kafijas skrubis ir lielisks, domāju Tev patiks. :) The Comforter tiešām smaržīga dušas želeja. Jaunumiem nu ļoti, ļoti! Es tagad kāroju pēc tā skrubja, bet nezinu kā sadzīvošu ar kokosriekstu aromātu, jo tas nav mans mīļākais. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šķiet, ka Kamilai arī nepatīk kokosriekstu aromāts, bet šis skrubis tīri labi iet pie sirds. :)

      Dzēst
  2. Tā, laikam to dušas želeju ari man gribās. izklausās jau nu ļooooti gardi, bet no sākuma jāizlieto krājumi. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es palietoju un noliku nost, arī lietoju iesāktās. ;)

      Dzēst
  3. Gribu ļoti Salted Coconut- kādas rokas pēc tam - vienkārši amazing!!! Dievinu. Un Comforter ir BOMBA :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es knapi turos, lai neskrubētu rokas katru mazgāšanas reizi. :)

      Dzēst
  4. Man visvairāk patīk klasika - vannas bumbas - nu tik krāsainas un jautras, ka uz brīdi rodas patiesi bērnišķīgs prieks par vannošanos :) vēl patīk ziepes un lūpu skrubji (esmu lietojusi popkorna).
    Savu dušas želeju no Lush vēl neesmu atradusi - tās ko veikalā esmu testējusi likās pārāk intensīvi smaržojošas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir Ziemassvētku lūpu skrubis, ir foršs, kad atceros. :)
      No mēģinātajām lietām man ļoti patika piparmētru un medus sejas maskas.

      Dzēst
    2. o jā, pavisam piemirsu par sejas maskām - neesmu mēģinājusi nevienu, bet ļoti labas atsauksmes esmu dzirdējusi par Cupcake masku.

      Dzēst
    3. Maskas foršas, tikai īsais termiņš spiež tās lietot ļoti regulāri un diezgan lielos apjomos. :)

      Dzēst