piektdiena, 2014. gada 13. jūnijs

Guerlain Gloss D'Enfer 464 Guimauve Vlop

Atzīšos, ka esmu viena no tām meitenēm, kura bieži vien neizmēģina produktu, ja nepatīk tā iepakojums vai izskats. Domāju, ka šādi rīkojoties, esmu palaidusi garām tik daudz foršu produktu, it īpaši lūpu krāsas un spīdumus, kuru toņi man liekas nepievilcīgi, aplūkojot tikai iepakojumu.

Kādu dienu meklēju lūpu spīdumu ikdienai - pavisam vienkāršu, neuzkrītošu, bet skaistu. Grozījos ap Guerlain stendu un uz rokas zieķēju gandrīz visu piedāvājumu. Citos apstākļos Guimauve Vlop tonim nebūtu pat pieskārusies, jo tūbiņā tas izskatās kā omīšu stila lūpu spīdums, tomēr kļūdījos...


Esmu iemīlējusies Gloss D'Enfer tekstūrā, uzklāšanas ērtumā un skaistajos toņos. 
Uz lūpām Guimauve Vlop izskatās tik vienkārši un skaisti - tonis kā radīts manām lūpām, tas veido maigu mirdzumus - viss, ko vēlējos.


Lūpu spīduma noturība ir klasiska - iztur kafijas pauzi un mazas uzkodas, tā atjaunošanai nav nepieciešams spogulis, kā arī tonis piemērots gan ikdienai, gan svētku reizēm.


Guerlain Gloss D'Enfer ir kļuvuši par maniem favorītiem, kaut kad noteikti lūkošos pēc kāda košāka spīduma, šobrīd ļoti labi iztieku ar 900 Star Dust un 464 Guimauve Vlop.


Kur nopirkt: Stockmann, Kristiana
Cik maksā: 30€
Vērtējums: 9/10


Vai esat mēģinājušas Gloss D'Enfer?

3 komentāri:

  1. Es laikam arī nekad nenopirktu, ja nepaskatītos iekšā pašā tūbiņā, smuki. :)

    AtbildētDzēst
  2. Šis izskatās labs :) Bet man arī piemīt tā īpašība - visu vērtēju pēc ārējā izskata :) Kādreiz uz tādu ČĻ vispār virsū neskatījos, kamēr nesāku lasīt kas un kā

    AtbildētDzēst
  3. es arī mēdzu uzķerties uz iepakojumiem - varu nopierkt kaout ko ne pārāk, ja tikai jauks iepakojums :D

    AtbildētDzēst