ceturtdiena, 2015. gada 26. februāris

Matu kopšanas nedēļa - L'Oreal Elvital Total Repair Extreme divkāršais serums

Diezgan ilgu laiku pavadīju pētot Drogu plauktus, lai atrastu matu serumu. Kopš eļļu popularitātes, šādus produktus atrast ir arvien grūtāk. Izvēle bija starp Fructis Garnier Goodbye Damage serumu un šo - L'Oreal Elvitam Total Repair Extreme divkāršo serumu. Šo matu serumu izvēlējos, jo iepriekšējā lietošanas reizē (apmēram pirms diviem gadiem) man tas ļoti patika, smarža bija fantastiska un tilpums izcils, lai neapniktu.



Total Repair Extreme matu serums no citiem serumiem atšķiras ar to, ka iepkojumā ir divu dažādu krāsu līdzekļi - sarkans un caurspīdīgs.

Unikālā sastāva noslēpums - serums satur divus atjaunojošus koncentrātus, kas, lai sniegtu savu maksimālo spēku, sajaucas kopā tikai pašā pēdējā brīdī:
1. rekonstruējoša želeja, kas iesūcas matu šķiedru slāņos līdz pašam kodolam, atjaunojot matu no iekšpuses.
2. virsmu nogludinošs serums, kas bagātināts ar matu izlīdzinošām sastāvdaļām un keramīdu. Tas izlīdzina matu virsmu līdz pašiem matu galiem, novēršot matu galu šķelšanos un nepadarot matus smagus. Mati pēc seruma lietošanas paliek gludi un gaisīgi.

Serumu lietoju pēc matu mazgāšanas, ieklājot 2 līdz 3 dozatora spiedienu piles mitros matos visā to garumā. Total Repair Extreme serums ir diezgan viegls, tas nav lipīgs, matus padara vieglus, gludus un gaisīgus. Serums ļoti patīkami smaržo, smarža vien apbur un rada vēlmi šo līdzekli lietot visu laiku. Patīk, ka mati nepaliek taukaini, kā arī pēc matu taisnošanas, serums lieliski nogludina matus. 

Kopš esmu pārtraukusi lietot matu kopšanas līdzekļus ar eļļām, esmu ieguvusi vienu extra dienu matu svaigumam, un tas mani ļoti priecē. Tomēr tās eļļas ātrāk satauko matus.

Manuprāt, šī ir ļoti laba izvēle tām, kurām ātri apnīk lielie tilpumi (serumam ir 15ml tilpums), vēlas jauku smaržu, kas matos saglabājas diezgan ilgi, kā arī cena ir ļoti pieņemama.
No Total Repair Extreme sērijas ieinteresēja arī maska un S.O.S maska.

Kur nopirkt: Drogas
Cik maksā: 4.42€ (ar atlaidi)
Vērtējums: 9/10

Atsauksmes par  L'Oreal Elvital Total Repair Extreme divkāršo serumu citos blogos:




Matu kopšanas produktu apskats ir noslēdzies - pēdējā laikā cenšos nekolekcionēt šampūnus un balzamus, tāpēc iztikas minimums ir diezgan pieticīgs. Par attīrošo un atsvaidzinošo šampūnu no Planeta Organica jau rakstīju, Timotei Precious Oil puse no šampūna (400ml iepakojums) tika māsīcai, bet Moroccanoil eļļu izdalu draudzenēm.

Kādus matu kopšanas līdzekļus jūs šobrīd lietojat?


9 komentāri:

  1. Es arī esmu uzsēdusies uz serumiem un matu krēmiem. Šobrīd joprojām topā Tigi Bed Head matu krēms. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Krēms gan vēl nav neviens mēģināts, varbūt kādreiz.. :)

      Dzēst
  2. Es gan lietoju produktus ar eļļām un mazgāju matus katru otro dienu.. Būs jāmaina savi paradumi :).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Matu eļļas sāku lietot 2013.gada pavasarī, noguru un apnika. :)

      Dzēst
  3. Šis serums man arī ļoti patika, būs kaut kad jāatkārto :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es šodien nopirku arī SOS masku, smarža tāda pati, ceru, ka rezultāts arī būs. :)

      Dzēst
  4. Šis man bija kaut kad pasen, patika, bet nu tiiik ātri beidzās :)
    Man šobrīd topā Matrix ExquisiteOil eļļiņa. Tā kā lieku viņu tikai matu galos, tad par taukošanos nesūdzos, bet eļļu saturošie šampūni gan tauko, taisnība...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu mēģinājusi kādas trīs Matrix eļļas, ir labas, bet šobrīd vēlos ko vieglu, gaisīgu un tādu, kas netauko matus. :) Drīzāk "sēdēšu" uz maskām, serumiem un eliksīriem. :)

      Dzēst
  5. Vācijā iegādājos dārga zīmola matu eļļu - Marlies Möller (http://www.parfumdreams.de/Marlies-Moeller/Haarpflege/Essential-Pflege/Oil-Elixir-with-Sasanqua/index_45231.aspx) - smaržo austrumnieciski un matiem ļoti patīk :) (bikini)

    AtbildētDzēst