sestdiena, 2015. gada 25. aprīlis

Avon Luxe Illuminating Concealer Wand Illume Fair

Kādu laiku biju atteikusies no katalogu kosmētikas, man šķiet, ka tajos katalogos ir kāda apdullinoša viela, kas liek pasūtīt visu pēc kārtas. Tad nu es attapos ar trīs Naturals ķermeņa losjoniem, smaržīgu Planet Spa zieķi un Luxe konsīleri.


Avon Luxe Illuminating Concealer Wand tonī Illume Fair ir izgaismojošs korektors, ko lieto, lai padarītu skatienu mazliet svaigāku un nedaudz nomaskētu tumšos lokus. Es un tumšie loki ir nešķirams tandēms, visur kopā - roku rokā. Bet tas neliedz man joprojām meklēt to īsto un vienīgo, kas skatu padarītu mazliet maigāku. 


Labus vārdus par šo produktu izlasīju Antuanetes blogā, nolēmu, ka man noteikti jāpamēģina. Šāda tipa konsīleri man iztērējās visātrāk (apmēram pusotrs mēnesis). Pirmais izgaismojošais konsīleris man bija Lightening Touch no The Body Shop, kas arī šobrīd ir mans mīļākais konsīleris, tālāk sekoja dažādi plaša patēriņa konsīleri, no kuriem Essence Stay Natural ir biežs viesis manā kosmētikas makā - labs & lēts, selektīvajai kosmētikai vēl saņemusies neesmu, bet jūtu, ka drīz tas notiks, jo YSL Touche Eclat šī gada limitētā izlaiduma dizains ir vien ko vērts, tad nu skatīsimies un mēģināsim visu, kas iekrīt acīs.


Teikšu godīgi, man ļoti patīk Luxe konsīlera dizains - kastīte un zeltainais ietvars nemaz neatpaliek no selektīvās kosmētikas konsīleriem. Esmu žagata, iepakojums man ir diezgan svarīgs. Iepakojums ir diezgan stingrs - nav jāuztraucās, vai konsīlera vāciņš pazudīs somā. Otiņa kā jau otiņa - mīksta un patīkama. Vienīgais, kas man nepatīk šāda tipa iepakojumos - nekad nevari zināt, kurā brīdī produkts beigsies. 


Kā par pārsteigumu, konsīlera tonis (Illume Fair) ir ļoti gaišs, gaišāks nekā biju gaidījusi. Produkta konsistence ir salīdzinoši bieza, bet iztušēt var labi (es to parasti daru ar pirkstiem). Konsīlerim piemīt neitrāla smarža, noturība ir līdzīga kā visiem manis lietotajiem šāda tipa produktiem - uz dienas vidus vienmēr atjaunoju.


Kur nopirkt: pie Avon konsultantiem
Cik maksā: 5.90€ (5.kataloga cena)
Vērtējums: 7/10

Kādi ir jūsu mīļākie konsīleri tumšo loku maskēšanai?

9 komentāri:

  1. O jāa, pilnīgi tev piekrītu, iepakojums selektīvās kosmētikas cienīgs.
    ..Nezinu kā man tā vienmēr gadās nošaut greizi ar korektoriem, tie vienmēr ir par oranžu vai un tumšu. :D

    AtbildētDzēst
  2. Mans mīļākais konsīleris šobrīd ir Lumi Magique. Lietoju jau otro iepakojumu. Par izcili maskéjošu gan viņu nevar nosaukt, bet viņš smuki izgaismo un izlīdzina ādu. Kas pats galvenais - nesausina, jo ar pigmentētākiem produktiem tā man allaž ir problēma.

    AtbildētDzēst
  3. Saistošs dizains :) šobrīd ir lumi no loreal un tbs izgaismotājs manos favorītos ;)

    AtbildētDzēst
  4. Es šo ar jau nopirku pirms kāda laika, bet turēju, jo nebiju kaut kā pārliecināta, ka patiks, bet zini, lietoti ir daudz konsīleri un šis labi izgaismo, un turās ar ok. :)
    Iepakojums tiešām tāds labā nozīmē neraksturīgs Avon. Es domāju, ka šo pirkšu atkal, tāpēc tik demokrātiska cena par tiešām labi izgaismojošu konsīleri.. ir grēks neņemt. :)

    AtbildētDzēst
  5. Es gan vienmēr zinu, kad beidzas šāda tipa konsīleri - visnepiemērotākajā brīdī!

    AtbildētDzēst
  6. Mans mīļums Este Lauder BB konsīlers, un jā es katru rītu ar trīcošām rokās to skruvēju, domājot, kaut šodien nebūtu tā diena :))

    AtbildētDzēst