pirmdiena, 2015. gada 20. jūlijs

Sajūti maigumu! Stenders vīnogu ķermeņa losjons

Šovasar Stenders mainījis dizainu saviem ķermeņa losjoniem, piepulcinot klāt vēl dažus jaukus aromātus no jaunajām dušas želejām un krēmiem - melleni un liepziedus. Klasiskie ķermeņa losjonu aromāti arī nekur nav pazuduši - melone, aprikoze un vīnoga pie zieķu mīļotājiem ierodas jaunā un skaistā dizainā, tikai, kā man teica veikalā, šoreiz bez kastītes.



Uz Stenders ķermeņa losjoniem ķīķerēju jau sen, tomēr nekādīgi nesanāca nopirkt. Tad nu iegājusi Stenders veikalā, domājusi kaut ko uz atlaidēm nopirkt, acis iemirdzējās pie jaunajiem losjoniem.

Stenders vieglais ķermeņa losjons, bagātināts ar vīnogu kauliņu eļļu, alvejas un melleņu ekstraktu, rūpīgi mitrinās ādu, padarot to maigu un gludu. Tas pavisam ātri iesūksies ādā, piešķirot ādai maigu vīnogu aromātu.

Varu apstiptināt katru ražotāja rakstīto vārdu par šo foršo produktu. Losjons ir patiešām viegls, ātri iesūcas ādā, neatstājot baltos pleķus vai lipīgu virskārtiņu. Aromāts ir ļoti patīkams un patiešām smaržo pēc vīnogām. Nav uzbāzīgs vai stiprs - tieši tāds, kāds piestāv siltiem vasaras rītiem.


Recepte labsajūtai - Pēc mazgāšanās uzklāj uz ķermeņa nelielu daudzumu losjona un vieglām kustībām iemasē to ādā. Ādas attīrīšanai izvēlies produktus no mūsu sajūtu dārza ar augļu vai ogu aromātu.

Izpētot Stenders zieķu sortimentu, godīgi sakot, es gribu pamēģināt gandrīz visu - vēl kādu aromātu no jaunajiem losjoniem, arī ķermeņa jogurtus (starp citu, greipfrūtu ķermeņa jogurts ir nomainījis aromātu, vairs nav tik rūgts). Arī dušas želejas ir mainījušas savu dizainu un ir parādījusies arī dzērveņu dušas želeja, gribu, gribu visu! :)


Kur nopirkt: Stenders
Cik maksā: 8.90€
Vērtējums: 9/10

Kāds ir jūsu mīļākais šīs vasaras ķermeņa mitrinātājs?

10 comments:

  1. Ļoti patīk šī losjona aromāts - tas man saistās ar īstu svaigumu un vasaru :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es gribu arī meloni un aprikozi. :)
      Man veikalā teica, ka vīnogai aromāts arī nedaudz pamainījies, mazliet spēcīgāks kļuvis.

      Dzēst
  2. Vīnoga man patika, vēl vecajā iepakojumā lietoju! Jāieiet būs pasmaržot vai vēl ir tāda pati, vai labāka!

    AtbildētDzēst
  3. Man patīk Stendera zieķi :) Metu acis uz liepziedu dušas želeju, bet pirms tam jāsaīsina krājumi :) Pagaidām topā ir eļļas (Caudalie Divine Oil, Dzintara mellenes ar mango).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es lūkojos uz jogurtiem un dzērveņu un meloņu dušas želejām. :))
      Es arī zieķēju Caudalie eļļu, drīzumā būs atsauksme. :)

      Dzēst
  4. Stendera ķermeņa kopšanas produkti man patīk. Ķermeņa krēmi un losjoni sen nav mēģināti, bet pēc atsauksmes izlasīšanas drīz vien būs uz veikalu jāčapo krājumus papildināt. :)

    AtbildētDzēst
  5. Man ir šis zieķis tikai aprikožu aromātā-nevaru beigt smērēties! Lielisks atradums!

    AtbildētDzēst