otrdiena, 2015. gada 4. augusts

Fruttini My Red Carpet Is Cherry ķermeņa kopšanas līnija

Ar zīmolu Fruttini esmu pazīstama samērā sen, mēģināts diezgan daudz kas - ķermeņa losjoni, sviesti un dušas želejas dažādu aromātu variācijās. Šovasar Fruttini nomainījis savu ķermeņas kopšanas produktu līniju, mums tiek piedāvāti seši jauni aromāti - zemene, arbūzs, mango, kivi, ķirsis un pasiflora (marakuja).


Mazliet ķīmisks, bet ļoti salds un garastāvokli uzlabojošs ķirsis paslēpies trīs ķermeņa kopšanas produktos - dušas želejā, ķermeņa losjonā un atsvaidzinošā sprejā. Uzmanību noteikti piesaista arī līnijas  spilgtais dizains un interesantais nosaukums My Red Carpet Is Cherry.

Želejveida dušas želeja, manuprāt, pildīta diezgan neparocīgā tūbiņā. Man labāk tīk klasiskās pudelītes. Želeja puto labi, smaržo labi, tai nepiemīt pārdabiskas spējas - parasta dušas želeja. 

Ķermeņa losjons ir samērā biezs, tomēr ādā iesūcas ļoti ātri, neatstāj baltus pleķus vai lipīguma kārtiņu. Smarža saglabājas pieklājīgi ilgi. Tieši losjons ir mans slikto dienu antidepresants, smarža aizdzen prom sliktās domas. Āda ir viegli mitrināta un maiga.

Nekad neesmu sapratusi ķermeņa sprejus, es tos parasti izmantoju istabas atsvaidzināšanai. Protams, pamēģināju arī uz ķermeņa - kā par brīnumu, sprejs nav salds cukurūdens, neatstāj lipīgu kārtiņu, bet smaržo gan kā visi trīs produkti kopā. Lai arī smarža ir ļoti intensīva, mans deguns nejuta spirta klātbūtni, kā tas mēdz būt Avon sprejiem.

Ļoti spilgta ķermeņu kopšanas līnija, saldo konfekšu fanēm patiks, bet es laikam kļūstu piezemētāka, man vajag maigus, gaisīgus un sievišķīgus aromātus. 


Kur nopirkt: Drogas
Cik maksā: dušas želeja, ķermeņa losjons 3.79€
sprejs 4.59€
Vērtējums: dušas želeja, sprejs 7/10
ķermeņa losjons 8/10


Esat mēģinājušas kaut ko no Fruttini?

*Paldies Drogas Latvija par iespēju izmēģināt produktus.

10 comments:

  1. Kaut kad ļoti sen mēģinats ķermeņa sviests, kad vēl bija lielajās bundžās. Par kvalitāti neatceros, svarīga bija smarža :)
    Esi pētījusi sastāvu-ir viņos arī kas jēdzīgs iekšā? kaut kā pēdējos gados no Drogu kopjošās kosmētikas izvairos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu pētījusi sastāvus, bet domāju, ka nekā "veselīga" tur nav. :)

      Dzēst
    2. Bet arbūzu gan tāpat kārojas pasmaržot.

      Dzēst
    3. Pasmaržot noteikti vajag. :)

      Dzēst
  2. Es veikalā pasmaržoju šo līniju un arī sev nospriedu, ka no konfekšu un cukurvates saldi - augļainajiem aromātiem esmu izaugusi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man tagad prasās maigus augļus vai ziedus. :)

      Dzēst
  3. Kopš Fruttini vairs nav kokosriekstu sērija, es viņus ignorēju! Un, jā, ķermeņa sprejus es arī nesaprotu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā man arī ļoti patika, vēl man favorīts bija Delon+ kokosriekstu sviests, bet to arī NEKUR nevar vairs dabūt. :(

      Dzēst
  4. Man ķiršu aromāts vispār atbiedē kosmētika, tāpēc šādiem eju ar lielo līkumu, bet visā visumā tās daudzās sērijas un aromāti liekas forši, ja patīk tie saldie aromāti ;)

    AtbildētDzēst