svētdiena, 2015. gada 2. augusts

Vasaras garšas - jūlijs

Jūlijs pavadīts vienos svētkos un ballēs, arī darbos un varbūt mazos nedarbos. Esmu iesaistījusies kādā projektā (ar kosmētiku nesaistītā), bet par to mazliet vēlāk. Laiks mūs galīgi nepriecē, reti tie rīti, kad kafiju var dzert āra terasē un vēl retāki - tie vakari, kad ārā baudīt aukstu vīnu. Jūlijam vairāk piestāvētu balts karstvīns. Ceru, ka vismaz augusts būs silts, lai paņemtu dažas dienas brīvas no visa...


Jūlija skaistumlietas

Fantastiski smaržojošā Palmolive Feel Good dušas želeja ar jasmīniem, apelsīnkoka ziedu ēterisko eļļu un mango. Šī jau ir otrā pudelīte, reti kuru dušas želeju lietoju atkārtoti, bet šī ir tik, tik.., ka pirkšu vēl. Šķiet, ka ļooti sen neviena plaša patēriņa dušas želeja mani nav tā sajūsminājusi. (Drogas, ~3€)

Vislielākās uzslavas Seal Cosmetics par iepakojumu maiņu foršajiem krēmiem. Kāju un roku krēms Vita smaržo pēc meža un ir fantastiska relaksācija pēdām vakarā. (Drogas, ~2€)

Joprojām mēģinu sadraudzēties ar Beauty Blender sūkli. Apēd tonālos krēmus ļoti, bet man patīk klājums. (Stockmann, Douglas, ~20€)

Nagiem iepatikusies Orly Matte Top matētā virskārta un skaisti pasteļtoņi, piemēram, Artdeco Art Couture nagu laka tonī 629 Couture Begonia Bloom (izskatās, ka korķītis samainījies ar citu laku :)) (Orly var nopirkt Stockmann vai Oniks Beta, cena ~5€, Artdeco - Douglas, Drogas, ~9€)

Šovasar ceru piebeigt savu Nutellu - YSL tonālo ūdentiņu Le Teint Encre De Peau B30. Tonālais krēms nav slikts, tomēr pagājušajā rudenī nedaudz pārsteidzos ar toņa izvēli, gadās arī tā. (Stockmann, Douglas, Kristiana, ~50€)

Stenders vīnogu ķermeņa losjons ir mana jaunā mīlestība - smaržo skaisti, lieliski mitrina un ļoti ātri iesūcas. Iesaku! (Stenders, 8.90€)



Joporojām vasaras mīļākās sajūtas ir ziedi. Dārzā zied rozes, hortenzijas un vēl visādi skaistumi, kuriem nezinu nosaukumus. Man ļoti patīk visādas vāzes, svečturi u.c. interjera lietiņas, ar ko izdaiļot apkārtni. Gan jau, ka esat pamanījušas "burciņu kultu" - burciņas ar mežģīnēm, burciņas kā svečturi un bruciņas kā vāzes. Kad vietējā Maximā (kur dažreiz var izrakt ļoti skaistas lietas ar lielu atlaidi) ieraudzīju dažāda izmēra burciņas ar vākiem, sapratu, ka man beidzot vajag - noderēs gan mājās, gan bildēm. 


Vasaras kūkas titulu iegūst Pavlova - bezē, viegls zefīrains pildījums, putukrējums un ogas. Ņamma.

Foto: Polhem PR publicitātes foto

Jūlijā apmeklēju arī divus blogeru pasākumus - Eveline Cosmetics un Lush Gorilla Perfumes prezentācijas. Bildes šoreiz tikai no Lush.


Foto: Polhem PR publicitātes foto




Izlietotie produkti

Vīlītes un pincete - divas Kinetics vīlītes, viena nezināma zīmola un kaut kāda Drogu zīmola pincete. Jā, arī šādas lietas nolietojas. Vietā jauna Kinetics vīlīte un tāda pati pincete.
Dzintars Spa Premium saulainā arbūza ķermeņa losjons - īsti nepatika, biju gaidījusi vieglāku tekstūru.
Planeta Organica Secrets of Arctica dzērveņu šampūns - parasts šampūns, patika smarža. Šaubos, vai pirkšu atkārtoti.
Matrix Biolage Fiberstrong šampūns un kondicionieris - patika, smuki smaržoja un mati arī bija smuki.
Avon Foot Works ananāsu sorbeta losjons un skurbis pēdām - atsvaidzinoša, ķīmiska ananāsa smarža. Kopumā patika.
Batiste Strenght & Shine sausais šampūns - esmu iemīlējusi Batisti, turpmāk lietošu tikai šī zīmola sausos šampūnus.
Bourjois Healthy Mix Serum tonālais krēms - ļoti patika, kaut kad būs atkārtots pirkums.
Essence Stay Natural konsīleris - jau kurais iepakojums, apmierina kvalitāte un cena. Tā kā konsīleris beidzies, domāju, ka jāaizstaigā līdz MAC stendam un beidzot kaut kas jānopērk.
Garnier Pure Active micelārais ūdens - labs, tiks pirkts atkārtoti. Ja godīgi, tad patika labāk par rozā versiju.
The Body Shop zemeņu dušas pīlings - patika, iespējams, pirkšu atkārtoti.
Uriage termālais ūdens - patika, labi noderēja sejas un ķermeņa atsvaidzināšanai karstajās dienās.
Avon Naturals ķermeņa losjons ar gerberu un citronu - nekas wow, lietot varēja. Šobrīd ir losjons ar zaļo tēju un vībotni, foršs, atsvaidzinošs aromāts. Bet vispār domāju atkal katalogu kosmētikai mest mieru.
Зеленая аптека atvēsinošs gels kājām - reizēm pati par sevi brīnos, ka man ir tieksme pirkt kaut ko mistisku. Gels nebija slikts, atvēsināja forši, bet tā spirta klātbūtne beidza mani nost. 
Paraudziņi - The Body Shop nakts maska - cik mēģināju, tik nepatika. Nakts maskas, lai arī cik ļoti man gribētos, nav mans formāts. Hermes Jour d'Hermes Absolu smaržas - joprojām neatmetu domu par vismaz 30ml šī aromāta iegādi. Jauks.


Fotostūrītī sapulcējušies jaunumi/pirkumi



Matiem - Aussie, Garnier un L'Oreal Professionnel, sejas attīrīšanai - Mossa un Eveline, zieķi un dušas želejas - Avon, Fruttini, Caudalie, Palmolive un paslēpies Stenders, dekoratīvā kosmētika - Bourjois, Oriflame, Avon, smaržas un gela virskārta - Chanel un Eveline, nagu vīlīte - Kinetics.
Jaunumu daudz, situ sev pa pirkstiem, ceru, ka nākamajā menesī viss būs daudz, daudz mazāk.


Augusts jau liek domāt par rudens kolekcijām (mans vēlmju saraksts jau gatavs), bet ceru izbaudīt arī dažas karstas dienas, jo šogad vasara mums tāda-nekāda.

Sajūta, ka esmu sarakstījusi, ja ne romānu, tad garo stāstu gan.
Lai jaukas brīvdienas!

10 comments:

  1. Noteikti iešu smaržot to Palmolive dušas želeju! Tu par viņu tik labi izsakies!
    Un, tā kūkas bilde svētdienā man ir īsta agonija! :D Saucās - vajadzētu atturēties no saldumiem, bet kā, lai tagad sēž mājas un beidz sapņot par Pavlovu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl patika smarža želejai zaļajā iepakojumā. :)

      Dzēst
  2. Burciņas izskatās superīgas! Dikti ieintriģēja tā Palmolive dušas želeja :) Un tā Pavlova...Es piesakos ciemos uz tēju, vai arī otrādi - tu nāc :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jāsarunā kādu dienu, Pavlovas ir dievīgas! ;)
      Želeja ir ļoti jauka, es laikam gribu tāda tipa smaržas. :)

      Dzēst
  3. Es laikam rudens kolekcijas laidīšu garām. Bet Caudalie eļļa Tev gan jau pusē.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es izlaidu vasaru, rudenim gribu ko jaunu. :)) jā, man daudz vietas, kur to eļļu zieķēt! :D

      Dzēst
  4. Kūka izskatās fantastiski :) Vita krēmu arī gribu nopirkt cerībā uz meža aromātu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Krēms ir ļoti foršs, man patīk arī viņu skuju ekstrakts vannai. :)

      Dzēst
  5. Ah kūkas, ar tām esmu kopš Gatavo3 saslimusi, Anna visu laiku lutina garšu kārpiņas, ja man mājās būtu cepeškrāsns, tad būtu baigās auzas :D par BB esmu šokā...jau gadiem lietoju un priecājos :))
    Gribēju Londonā iegādāties Batiste, bet kkāds klikšķis norāvās un nepaņēmu, tagad nedaudz kremt :/ kosmētikas kalni :) forši! Un ziedi ir tie, kuri nekad nevar būt par daudz! :))

    AtbildētDzēst