otrdiena, 2015. gada 28. jūlijs

Caudalie Huile Divine

Vairāk kā pirms gada rakstīju par Nuxe sauso eļļu Huile Prodigieuse, šovasar pie manis nonākusi otra slavenā sausā eļļa - Caudalie Huile Divine. Abu eļļu princips ir vienāds - abas ir dievišķās eļļas, kas liks satriecoši izskatīties gan ķermenim, gan sejai, gan matiem. 



Caudalie Divine eļļa ir iepildīta ļoti skaistā stikla pudelītē, to rotā koka korķis. Iepakojuma dizains ir ļoti pārdomāts un elegants, man ļoti patīk. Uzslava par smidzinātāju - Nuxe sausajai eļļai 50ml tilpumam tāda nebija.

Ražotājs eļļas aromātu raksturo kā izsmalcinātu ziedu un saules noskūpstītas ādas smaržu ar koksnes notīm.
Smarža - kaut kas līdzīgs Nuxe eļļai, bet daudz maigāks. Aromāts nav slikts, bet es vēlētos ko spēcīgāku un noturīgāku. Ja skatās no otras puses - eļļa radīta lietošanai ikdienā, sausās eļļas aromāts nenomāks smaržas, to droši var lietot kopā ar savu iecienīto aromātu.

Eļļa ādā iesūcas ilgāk nekā es to vēlētos, parasti to klāju uz mitras ādas. Esmu novērojusi, ka uz sausas ādas palielinās eļļas patēriņš, tāpēc Huile Divine lietoju pēc dušas.

Kopumā ar eļļu esmu apmierināta, tomēr gaidīju lielāku wow efektu. Nākamā sausā eļļa manā sarakstā ir Yves Rocher Monoi sausā eļļa.




Kur nopirkt: cocooncenter.co.uk
Cik maksā: 14.50€
Vērtējums: 7/10

Kādas ir jūsu mīļākās sausās eļļas ķermeņa kopšanai?

5 komentāri:

  1. man ļoti patika šīs aromāts - jūtams, bet nav uzmācīgs un neapdullina. Bet tā arī lielo iepakojumu neesmu saņēmusies nopirkt - nav man kaut kā šobrīd eļļu periods, ja runa ir par ķermeņa zieķēšanu. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tik ļoti slavētam produktam, nav laikam tik labs nemaz vērtējums, bet iepakojums gan tāds smuks! :)

    AtbildētDzēst
  3. Man savukārt ļoti patīk šī eļļa - nopirku paraudziņu komplektu un šī noteikti ir mana "must have" uz priekšdienām.
    Es šo lietoju gan uz sejas vakarā , gan ķermenim un man 15ml iepakojums vēl joprojām nav iztērēts :)
    + vēl noteikti lieku par aromātu.
    Miss

    AtbildētDzēst
  4. Skaista jau bez gala, bet man arī nav eļļu periods, šobrīd. Ar grūtībām mēģinu izlietot līdz galam savu Nuxe eļļu. Lai gan uz to YR Monoi eļļu arī jau skatos. :D

    AtbildētDzēst
  5. Kārtējo reizi pierādās, ka katram savs. Man šai bija mazais testeris, un labi, ka tā, jo tas aromāts man vienkārši riebās. NUXE sausā eļļa gan man patīk pat ļoti.

    AtbildētDzēst