trešdiena, 2015. gada 18. novembris

Stenders dzērveņu prieks - dušas zefīrs, dušas želeja, lūpu balzams un roku krēms

Šodien, Latvijas svētkos, pastāstīšu par pašmāju zīmola Stenders ķermeņa kopšanas produktiem ar dzērveņu smaržu.
Stenders nesen nomainījis dizainu gandrīz visiem produktiem, man vēl ir vecā iepakojuma produkti - izskatās ļoti latviski un lieliski piestāv šodienai.

Mazliet par dzērveņu aromātu - šis ir mans mīļākais aromāts, ko piedāvā Stenders zīmols. Iemīlējos dzērveņu vannas bumbā, lieliskā smarža piepildīja visu vannasistabu. Ja nemaldos, tad sākumā dzērveņu smarža bija diezgan neitrāla, vismaz man tā likās, kad sen smaržoju dzērveņu roku krēmu.




Dzērveņu lūpu sviests 
Svaigi sulīgais dzērveņu lūpu sviests mitrinās tavas lūpas, ļaujot tām kļūt pievilcīgi maigām un gludām.

Lūpu sviests smaržo ļoti intensīvi, brīžiem pat pārāk stipri. Šis ir mans nakts lūpu balzams, ikdienā lietoju lūpu balzamus, ar kuriem nav jāsmērē pirksti. Uz lūpām dzērveņu sviests iesākumā ir kodīgs, bet pēc tam kodīgā sajūta pāriet. Lūpu sviests lūpas mitrina vidēji, nevarētu teikt, ka tas ir mans mīļākais produkts.

Cena 6.90


Dzērveņu dušas želeja pildīta pudelē ar pumpīti, man ļoti patīk šāda tipa iepakojumi - ļoti ērti. Dušas želeja kā želeja, smaržo ļoti labi, puto labi un ādu arī attīra labi.

Cena 6.90


Dzērveņu roku krēms ir viens no jaunākajiem Stenders produktiem. 
Aizsargājošs krēms, kas īpaši parūpēsies par roku kopšanu ikdienā. Piepildīts ar dabisko šī sviestu, lai bagātīgi barotu ādu. Krēms aizsargās rokas ikdienā, padarot ādu gludu un samtainu.

Lai arī dzērveņu roku krēma izmērs ir perfekts, lai to ieliktu somiņā, tomēr šis krēms man vislabāk patika vakaros, pirms gulētiešanas. Krēms labi mitrina rokas, padara tās samtainas, bet veido aizsargkārtiņu, kura dienas laikā man īsti nepatīk. Ikdienā man patīk roku krēmi, kas iesūcas ļoti ātri. Iespējams, ka tas ir tikai man, jo manas rokas nav izteikti sausas. Roku krēmam ir lieliska smarža un sajūtas, lietojot šo roku krēmu, ir patīkamas. 
Iepakojuma mīnuss - vāciņš nav īpaši izturīgs, pirmo reizi taisot vaļā, viena puse jau saplīsa. Tāpat man bija ar melleņu dušas krēmu.

Cena 4.90€


Dzērveņu dušas zefīrs ir produkts, ko sen jau vēlējos pamēģināt. Dušas zefīrs ir kā gaisīgas putas ar cukura skrubja daļiņām un īstām zemeņu sēklām, kas rūpīgi attīrīs ādu, sniedzot tai patīkamu masāžas efektu.
Zefīrs labi attīra ādu, atsevišķi skrubi lietot nav nepieciešams, šis produkts lieliski veic abas funkcijas.

Cena 9.90


Uz Stenders veikalu dodos mirkļos, kad gribas atslābināties un sevi palutināt ar kādu skaistu aromātu. Produktu izvēle ir diezgan liela, katrs var atrast sev ko tīkamu. Es jau lūkojos uz jaunajām svecēm.


Kādi ir jūsu mīļākie Stenders produkti?




2 komentāri:

  1. Mmmm, tas zefīrs ir viens no maniem mīļākajiem dušas produktiem :) Gribu pamēģināt arī dzērveņu skrubi, kurš nesen parādījies sortimentā :)

    AtbildētDzēst