svētdiena, 2016. gada 21. februāris

Janvāra un februāra favorīti

Biju domājusi, ka šādus rakstus šogad neveidošu, bet tomēr man patīk tās kompozīcijas, kā arī šie raksti palīdz atcerēties kādus produktus esmu lietojusi konkrētajā periodā.

 
Aukstajā laikā saldas smaržas man ir must have. Rudenī pirktās Viktor&Rolf  Bonbon ļoti labi iederas ziemas/rudens sezonā. Smaržo pēc persikiem karamelē. Joprojām piekopju savu trīs smaržu likumu, līdz šim esmu smuki noturējos, vairs neinteresē neskaitāmas pudelītes. (Stockmann, 30ml/70€)
 
Nagu lakas - joprojām izvēlos L'Oreal Color Riche, 409 Hypnotic Red ļoti atgādina Rouge Noir, skaists un piesātināts tumši sarkanais, gandrīz vai melns. 104 Beige Countess ir jauks nude tonis, labi izskatās arī uz kāju nagiem. (Drogas, ap 5€)
 
Skropstu tuša, kuru lietoju kopš 2013.gada rudens - YSL Baby Doll (brūnais tonis). Mana mīļākā tuša, izlietoti vairaki iepakojumi. Lietojot Lancome Grandiose, dažas reizes uzkrāsoju arī Baby Doll, joprojām pārliecinos, ka tuša ir lieliska. Kaut gan silikona birstes nav manas mīļākās, šī neplēš skropstas. (Stockmann, ap 34€)
 
Šobrīd visa ķermeņa kopšana man sastāv no The Body Shop produktiem (ak, kāds pārsteigums!). Draudzenes dāvinātais Glazed Apple jeb cukurotā ābola sviestkrēms noder ne tikai svētkiem, bet arī ikdienai, superīgi saldi atspirdzinoša smarža un krēmīga tekstūra, bet Japānas kamēlijas ķermeņa krēms ir liegs, maigs un ļoti sievišķīgs. Aromāts apbur un tekstūra ir fantastiska. (The Body Shop, Glazed Apple sviestkrēms ap 19€, Japānas kamērlijas krēms ap 30€)




Sirdij un prātam - mandalu krāsojamā grāmata un Aritas Berezas īsie stāsti "Atzīšanās".
Krāsojamās grāmatas šobrīd ir tik ļoti modē, ka atliek vien izvēlēties tematu. Krāsošana nomierina, attīsta krāsu izjūtu un pacietību. (Tiger, ap 3€)
Stāstu krājums ir diezgan reālistisks, skarbs un patiess - visiem noteikti nepatiks.


Mēneša sākumā svinēju savu 27. dzimšanas dienu. Laiks skrien ārprātīgi, nesen taču man vēl bija 20. Mamma bija pagatavojusi ļoti garšīgu zemeņu spoguļglazūras kūku. Īsts mākslasdarbs!

 

Mācos cept macarons, patīk dažādās krāsas un gardie pildījumi. Aicinu ielūkoties arī manā saldumu FB lapā Ellemmell sweets.

 
 
Kas jums paticis un garšojis gada pirmajos mēnešos?


12 comments:

  1. Man dzimšanas dienā uzdāvināja Mandalu krāsojamo grāmatu meitene, kura iet pat uz šāda tipa nodarbībām :) Es jau otro mēnesi lasu un nespēju pabeigt Dekameronu, cik raiti sāku un pāris simtus izlasīju janvāra sākumā- tik ļoti lēni ( nezināmu iemeslu dēļ) man iet tagad. Ah makarooni :) Nesen Lancome pasākumā bija Annas gatavotie- ēdu līdz bija aizlipis viss kas varēja salipt. Būtu man cepeškrāsns noteikti arī pati mēģinātu. Apsveicu ar 27. Jāsaka, ka man 27 ļoti patika, ne jauns, ne vecs un skaitlis ar tāds patīkami skanīgs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man, protams, labāk patiktu 23 vai 24, bet kāds skaitlis ir, ar tādu jādzīvo. :D

      Dzēst
  2. Apsveicu ar jauno projektu - macarons! ;) Tie izskatās tik burvīgi!

    AtbildētDzēst
  3. Es arī beidzot pieķēros makarūnu maģijai, dažreiz šķiet,ka varētu viņus kilogramiem ēst .. :)

    Pēc tavām atsauksmēm vadoties gribu baby doll tušu!

    AtbildētDzēst
  4. Pilnīgi piekrītu par Glazed Apple - aromāts ļoti foršs :) Par Macarons - vienreiz iekš youtube skatījos receptes un nolēmu, ka man tas par sarežģītu, bet garšo jau ļoti un skaisti viņi arī bez gala :)

    AtbildētDzēst
  5. Makarūni perfekti! Pēc itāļu vai franču metodes gatavoti?

    AtbildētDzēst