piektdiena, 2014. gada 28. novembris

The Body Shop blogeru brokastis

Ja vēl nezinājāt, tad The Body Shop ir viens no maniem mīļākajiem kosmētikas zīmoliem, ja ne pats mīļākais. Bija liels prieks piedalīties pirmajās TBS rīkotajās blogeru brokastīs, kā arī satikt vēl neredzētas smukumblogu meitenes.

TBS prezentēja savu svētku kolekciju - saldo Vaniļas Creme-Brulee, fantastiski smaržojošo un gandrīz visu favorītu Cukuroto ābolu un klasiku - Dzērvenes pūdercukurā.
Cukurotā ābola zieķi esmu jau izmēģinājusi, ļoti patīk, iespējams, ka iegādāšos vēl vienu mini sviestiņu.





Foto: The Body Shop publicitātes foto

9 komentāri:

  1. Elīn, tu arī ierakstīji to gel oil cleanser? :) Vajadzēja to eļļu rakstīt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nē, es ierakstīju savus kārotos Jaunības pilienus. :D
      Vajadzēja rakstīt to krēma brulē ēdamo brīnumu. :D

      Dzēst
  2. jauks pasākums, gaidīšu atsauksmes par pilieniem. :)

    AtbildētDzēst
  3. Zinu, zinu tev tie pilieni jau iepriekš iepatikās, bet kad būsi pamēģinājusi vairāk, ceru, ka pastāstīsi arī kādā rakstā ;)

    AtbildētDzēst
  4. Es jau teicu, man žēl, ka netiku, bet gan jau ne pēdējo reizi!

    AtbildētDzēst
  5. Atkārtošos, ka man ļoti patīk cukurotas ābols losjons ar spīdumiem. Man gan maz kas ir no TBS produktiem. :) Izskatās ļoti jauks pasākum! :)

    AtbildētDzēst