ceturtdiena, 2015. gada 8. janvāris

Labākais no 2014 | dekoratīvā kosmētika un smaržas

Savu 2014.gada topu noslēgšu ar dekoratīvās kosmētikas un smaržu apskatu. Šķiet, ka visa kā ir ļoti daudz, bet tas arī ir gandrīz viss, ko uz savas sejas krāsoju.
2014.gads bija gads, kad principā pārgāju uz selektīvo kosmētiku, tomēr topā iemaldījušās arī dažas lietas no budžeta klases, kas man ļoti simpatizējušas.


Labākā matējošā bāze

  • Dior Pore Minimizer (1)
Labākais tonālais krēms
  • Lancome Miracle Air de Teint (2)
Labākais konsīleris ādai ap acīm
  • The Body Shop Lightening Touch (3)
Labakais izgaismojošais līdzeklis
  • Catrice Liquid Highlighter C01 Black Pearl Limited Edition (4)
Labākais vaigu sārtums
  • Artdeco Bronzing Glow Blusher Tribal Sunset Limited Edition (5)
Labākā acu ēnu bāze
  • Lancome La Base Paupieres Pro (6)
Labākais acu zīmulis
  • Artdeco Soft Eye Liner Waterproof (7)
Labākā acu ēnu palete
  • Chanel Les 4 Ombres 214 Tisse Mademoiselle (8)
Labākā skropstu tuša
  • YSL Baby Doll Mascara (9)
Labākais uzacu vasks
  • Inglot Freedom System Brow Wax (10)
Labākais lūpu spīdums
  • Dior Addict Lip Maximizer (11)
Labākā lūpu krāsa
  • YSL Rouge Volupte Shine 05 Fuchsia in Excess (12)
Interesantākais lūpu spīduma tonis
  • Guerlain Gloss d'Enfer Stardust (13)
Labākais lūpu spīdums ikdienai
  • Guerlain Gloss d'Enfer 464 Guimauve Vlop (14)
Gada love/hate lūpu produkts
  • Dior Addict Fluid Stick 575 Wonderland (15)
Labākais lūpu balzams
  • Nivea Essential Lip Balm (16)
Labākais lūpu sviests
  • The Body Shop Coconut Lip Butter (17)
Labakais nagu lakas tonis
  • YSL La Laque Couture 18 Bleu Majorelle (18)
Labākā nagu laka
  • Artdeco Art Couture Nail Laquer (19)
Labākais produkts nagu kopšanai
  • Dior Creme Abricot (20)
Labākais smaržas
  • Lancome La Vie Est Belle EDP (21)


Visi pagājušā gada gali savilkti, varu uzelpot. :)

13 comments:

  1. Ļoti foršs un uzskatāms tops Tev savācis- priekš skatīties! Man arī 2014 iezīmējas ar dekoratīvās kosmētikas pamatīgu revīziju un pāreju praktiski 100% uz selektīvo.
    Lai 2015'ajā tikpat daudz foršu atklājumu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šogad doma atkal ir atrast lietas, kas patīk un ko lietošu ikdienā, nevis nopirkšu-pazieķēšu un nometīšu plauktā. :)

      Dzēst
  2. Ļoti forši topi un apkopojumi par labākajiem produktiem! :)

    AtbildētDzēst
  3. Visi apkopojumi tev dikti labi! Babydoll arī mans mīlulis, tieši violetā! Zilām/pelēkām acīm arī ļoti labi izskatās, kā reiz tev uz pavasari! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau vasarā gribēju nopirkt violeto Baby Doll un violetu acu zīmuli, varbūt patiešām uz pavasari. :)

      Dzēst
  4. gribētu zināt, kāpēc love/hate attiecības ar Dior fluid stick...jā, ak nē, man ir tieši tāpat.... man ysl skropstu tuša ar patikusi, pārējo neko nezinu, esmu ļoti garlaicīga savā kosmētikas izvēlē...aizvelkos pie savas Dior pārdevējas paskatos, kas jauns, nopērku - pārsvarā viss vienmēr patīk, acu zīmulis gan riebīgs...vispār iedvesmoji uzraxtīt par savām izvēlēm varbūt.... Dior abricot pasaka....nezinu kā es bez tā dzīvoju...un Dior lip glow nākošā gada sarakstā, sarunāts x

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dior Fluid Stick tonis ir fantastisks, bet izpildījums man nepatīk - lipīgs, plūst gar malām un smērējas. :(

      Dzēst
    2. man arī patīk krāsa...tumši lillā man ir un tas stiklainais efekts...bet arī nepatīk tā sajūta it kā slīd nost no lūpām....

      Dzēst
  5. Visi Tavi topi ļoti patika! :) Šis raksts par dekoratīvo kosmētiku dikti foršs, pārlasīšu vēl nākotnē špikerītim! :) Par Chanel ēnām piekrītu, tās ir ļoti labas un superīgas ikdienai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) šogad sevi iegrožošu, neko lieku nepirkšu. :)

      Dzēst
  6. Man patīk šīs foršās kolāžas, bet es atkal bez talanta šai jomā! :)
    Par topu, visu neesmu lietojusi, bet noteikti gribu piekrist par Artdeco lakām, tās arī manā topā ir!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka pie mums atnāks visi Artdeco pavasara toņi. :)

      Dzēst