otrdiena, 2015. gada 6. janvāris

Labākais no 2014 | ķermeņa kopšana, dušas un vannas produkti

Kā jau var noprast, mans mīļākais skaistumtemats. Cik gan zieķu nav mēģināts pagājušajā gadā... un cik gan vēl jāizmēģina šogad. Kā jau minēju pie sejas kopšanas produktu topa - tikai mans viedoklis, emocijas, sajūtas un izvēle. Jauki būtu, ja arī jūs komentāros padalītos ar saviem mīļākajiem produktiem vai ieteiktu ko tādu, kas man, absolūtai zieķu atkarīgajai, būtu jāizmēģina šogad.


Labākais ķermeņa balzams
  • L'Oreal Sublime Body Nutrition Royale Baume Riche Reparateur (1)
Labākais ķermeņa krēms ar ziedu aromātu
  • Stenders Peoniju ķermeņa krēms (2)
Labākais svētku ķermeņa krēms
  • The Body Shop Cukurotā ābola sviesta krēms (3)
Labākā ķermeņa eļļa
  • Nuxe Huile Prodigieuse (4)
Labākais sajūtu produkts
  • Kivvi Citronu un piparmētru ķermeņa marmelāde (5)
Labākais ķermeņa sviests/pārbaudīta vērtība
  • The Body shop sviesta krēmi (dažādi aromāti) (6)
Labākie roku krēmi
  • Kinetics Perfumed Hand Lotion Orange Blossom & Ginger (7)
  • The Body Shop kokosriekstu roku krēms (8)
Labākās dušas putas
  • Dove Creme Mousse dušas putas (9)
Labākā dušas želeja
  • The Body Shop dušas želeja (dažādi aromāti) (10)
Labākā eko dušas želeja
  • Madara atsvaidzinošas ziepes (11)
Labākais dušas krēms
  • Dove dušas krēms (dažādi aromāti) (12)
Labākās ziepes
  • MiloMill parfimētās ziepes (dažādi aromāti) (13)
Labākās vannas putas
  • Stenders piparmētru vannas putas (14)
Labākās burbuļbumbas vannai
  • Stenders dzērveņu un peoniju burbuļbumbas (15)
Labākais ķermeņa skrubis
  • Stenders greipfrūtu sāls skrubis (16)
Labākās baudas dušai/vannai
  • Attirance argana dušas eļļa (17)
  • Stenders greipfrūtu dušas zefīrs (18)

Mazliet apjuku no apjoma - šie ir labākie pagājušajā gadā mēģinātie ķermeņa kopšanas produkti, nemaz nedomāšu par tiem, kuri man nepatika vai arī neizcēlās citu vidū.

Pieminēšu arī to, ka visus produktus noteikti pirktu arī atkārtoti.


13 comments:

  1. Ahh, Dove duša krēms viens no labākajiem dušas produktiem kādu esmu lietojusi pēdējā laikā. :)
    Esmu izmēģinājusi piedāvātos aromātus- patīk visi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es parasti pērku tad, kad sagribas ko krēmīgu un biezu. :)

      Dzēst
  2. Es ļoti gribu izmēģināt Kivvi marmelādes, bet visu laiku aizmirstu :D

    AtbildētDzēst
  3. es nep'artraukti gadiem lietoju body shop showe gel. kk'ads riekstu, pasmar'zojot es zin'aju, tas ir, kas vajag, bet p'ed'ejais, ko lietoju un 'looooti pat'ik ir soap ang glory shower butter ar cocao, shea, grapeseed, almond, macadamia nut oils - fantastisks, kkas līdzīgs tam, kas man bija iecienīts no tbs....un soap glory body butter lotion, pasaka, iesaku, ja nav mēģināts...

    AtbildētDzēst
  4. Ahh, Dove dušas putas... Biju par viņām nedaudz piemirsusi, patiesi burvīgs produkts. Par cik Tev patīk labsmaržīgie, tad no sevis varu ieteikt John Masters Organics ķermeņa pieniņu ar vaniļu un apelsīniem. Vēl ļoti foršas ir Dr.Hauschka ķermeņa eļļas, esmu mēģinājusi rožu, kā arī arnikas eļļu - abas bija ļooti labas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es jau metu acis uz to vaniļas un apelsīnu veidojumu. :)

      Dzēst
  5. Šo bija kaitīgi lasīt, bet ar Tavu laimpību TBS sviestu nevainība arī būs pagātne! :D

    AtbildētDzēst
  6. ii, cik patīkami redzēt veselus 5 Stenders produktus starp favorītiem! :)
    Kā tu vari atcerēties tādu produktu lērumu? Man liekas visa gada garumā stāv mani 5 zieķi :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Normāli cilvēki šādu apjomu iztērē piecos gados. :D
      Jā, Stenders pagājušajā gadā man bija atkal jaunatklājums. :)

      Dzēst
  7. Mmm, cik daudz kā smaržīga. Arī mīlu Dove dušas želejas, pēc viņām āda ir tik maiga un smaržo superīgi :)

    AtbildētDzēst