otrdiena, 2015. gada 15. decembris

Christmas TAG // Gatavojoties Ziemassvētkiem*

Iedvesmojoties no Unas un Artas, arī es izveidoju Ziemassvētku TAG jeb atbildes uz dažādiem jautājumi par to, kā es sagaidu un svinu svētkus.


1. Kur Tu parasti pavadi svētku brīvdienas? Svētku brīvdienas parasti pavadu vienā vai otrā mājā, kur dzīvoju. Man nav tādu īstu svētku brīvdienu, bet Ziemassvētkus šogad svinēšu šaurā ģimenes lokā pie mammas.

2. Ko Tev patīk darīt svētku brīvdienās? Atpūsties - skatīties Ziemassvētku filmas, apciemot draugus, pagatavot kaut ko garšīgu.

3. Kāda ir Tava mīļākā Ziemassvētku filma? Šobrīd mana mīļākā svētku filma ir poļu Listy do M jeb Vēstules Ziemassvētku vecītim.

4. Kāda ir Tava mīļākā Ziemassvētku dziesma? Laikam jau Frank Sinatra Let It Snow!

5. Kāds ir Tavs mīļākais svētku ēdiens? Tāda nav, man garšo ļoti daudz kas. 

6. Vai Tu atver dāvanas Ziemassvētku vakarā vai Ziemassvētku dienā? Ar dāvanām apmaināmies Ziemassvētku vakarā.

7. Vai Tu pavadi Ziemassvētkus "mājas drēbēs" vai saposies svētku drēbēs? Ziemassvētku vakarā noteikti sapošos, bet pārējās dienas, ja nedodos ciemos, esmu mājas tērpā.


























8. Kādas svētku tradīcijas Tu ievēro? Man patīk piedalīties dekorēšanā, palīdzu mammai gatavot, vāru karstvīnu, apmeklēju Ziemassvētku tirdziņu Doma laukumā. Jau minēju, ka mana jautrākā svētku tradīcija ir apņemties uzcept Ziemassvētku kūku, bet to nekad neuzcept.

9. Vai Tu cep piparkūkas, pīrāgus, būvē piparkūku mājiņas? Šad un tad kaut ko uzcepu vai palīdzu uzcept. Pīrāgus gan neesmu cepusi, bet gribētos.

10. Vai Tev ir dabīgā vai mākslīgā eglīte? Man pašai savas eglītes nav, bet ģimenē parasti izvēlamies dabīgās eglītes vai egļu zarus.

11. Vai Tev labāk patīk saņemt vai dot dāvanas? Ja godīgi, man nepatīk ne viens, ne otrs. Dāvanas man saistās ar galvassāpēm, ja vien apdāvināmais nav skaidri norādījis, ko vēlas. Man liekas, ka nav nekas briesmīgāks negribētas vai nevajadzīgas dāvanas saņemšanu, jo kaut kas taču ir jādāvina. Manuprāt, dāvanu pasniegšana ir pēc brīvas gribas. 

12. Foršākā Ziemassvētku dāvana, ko esi saņēmis? Patiešām neatceros.

13. Vai Tu esi profesionāls dāvanu saiņotājs vai ne pārāk? Man nepadodas dāvanu saiņošana, bieži palīdzību lūdzu mammai vai izvēlos dāvanu maisiņus.

14. Kad Tu saprati, kad Ziemassvētku vecītis neeksistē? Es joprojām ticu, ka Ziemassvētku vecītis eksistē, bet zinu, ka dāvanas tāpat pērk mammas. :)))

15. Vai Tu veido Jaunā gada apņemšanos sarakstu un pēc tam to ievēro? Tādu īstu (rakstisku) sarakstu sen neesmu veidojusi, bet jā, apņemšanās bieži vien atkārtojas no gada uz gadu, patiešām nezinu, kāpēc nekas no iedomātā neizpildās.

16. Ar ko Ziemassvētki ir īpaši Tev? Ziemassvētki ir tas laiks, kad visa ģimene sanāk kopā, katru gadu ceru, ka iztiksim bez strīdiem, bet tas laikam arī piederas pie svētkiem. Ziemassvētki ir tāds ļoti gaišs gada noslēgums, kad var apdomāt visu paveikto un nepaveikto, dalīties siltās sajūtās ar pārējiem.


4 komentāri: