sestdiena, 2016. gada 9. aprīlis

Daži zaļi forši produkti un brīvdienu pļāpas

Pavasaris jau pilnā plaukumā, ārā silts, putni čivina... Tā vietā, lai baudītu jaunību (!), izklaidētos kādā no Rīgas naktslokāliem un malkotu gardus kokteiļus, es visu piektdienas vakaru un arī šo rītu berzu jauno (nosacīti) cepeškrāsni. Bet nekas, šodiena arī ir diena, ceru to pavadīt lakojot nagus (man ir 7 jaunas nagu lakas) un atpūšoties.

Kamēr es vēl domāju - atstāt vai pamest, tikmēr mans blogs sāk pārvērsties par brīvdienu blogu. It kā stāstīt ir daudz ko, bet iedvesma pametusi un piezagušās domas - vai man vispār tas tagad (un nākotnē) ir vajadzīgs. Jau iepriekš bija periodi, kad domāju, ka viss, neko vairs nerakstīšu, bet atsāku.. bet šoreiz, es nezinu. Īsti vairs neredzu mērķi, uz ko tiekties. Bet atteikties grūti, līdzīgi kā ar ilggadīgām attiecībām, grūti šķirties vienam no otra.
 
Tāds nedaudz skumjš un pārdomu pilns ievads, bet mana raksta mērķis ir pastāstīt par dažiem produktiem, kas man pēdējā laikā iepatikušos. Šoreiz tādi izteikti zaļi.
 
 
 
Pirmais, ko vēlos pieminēt - Garnier Ultra Doux 5 Plants šampūns. Lieliski tiek galā ar maniem ļoti taukainajiem matiem, labi tos izmazgā un nekairina galvas ādu. Arī blauzgnas mēneša laikā neesmu novērojusi. Šampūns smaržo ļoti svaigi, nesatur parabēnus un silikonus. Esmu ievērojusi, ka manai galvas ādai un matiem vislabāk patīk caurspīdīgie želejveida šampūni nevis krēmveida. Un pats labākais - cena ir vairāk kā patīkama, ar atlaidi ap 1.50€
Ja iepriekš raucu degunu par Garnier šampūniem, tad Ultra Doux sērija ir patiešām forša (man patika arī aprikožu šampūns - tāāā smarža).
 
Nākamais atklājums ir Eco Lab krēms-maska rokām. Pirku Siberikas veikalā, ļoooti patīkami maiga smarža un lieliskas kopjošās īpašības. Krēms-maska nav taukains produkts, iesūcas rokās diezgan ātri. Ļoti labi tika galā ar sakairināto roku ādu, kad mainījās gadalaiki. Uztur labu mitruma līmeni un noteikti iesaku pēc visādiem tīrīšanas darbiem. Lietoju gan uz nakti, gan ikdienā. Var nopirkt gan Siberikas veikaliņos, gan lielajos Rimi. Cena ap 3€.
 
Kiehl's Cilantro & Orange Extract sejas maska ir visgaršīgākais produkts manā arsenālā. Maska ir ļoti salda ar spirgtumiņu. Maska paredzēta lietošanai naktī, bet es lieku pa dienu, klasiskās 15min un āda ir labi mitrināta. Šī gan ir miniatūra, pilnā cena ap 30€.
 
Atjaunotie jaunības pilieni jeb The Body Shop Drops of Youth, esmu rakstījusi par iepriekšējo versiju, arī šī ir laba, taču nedaudz lipīgāka. Smaržo svaigi, uz sejas klājas viegli, tomēr jādod laiks, lai iesūktos. Lietoju kā starpposmu esences losjonam un jaunības krēmam. Rezultāts vairāk kā apmierina. Cena ap 35€.


Kas jūsu dzīvēs jauns un foršs?
 

11 comments:

  1. Un kur mēs skatīsimies Tavas skaistās bildes? Nē, turpini, bet raksti, kad ir iedvesma. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Instagram jau paliek vienmēr.. Nezinu, esmu apjukusi ar šo visu.

      Dzēst
    2. atvelc elpu, es arī pēdējos mēnešos mazāk rakstīju un tad sapratu, ka laikam ppietrūkst man tā bloga un gribas tomēr rakstīt un darboties. Galvenais nespiest sevi un rakstīt, kad gribas - kaut vai reizi mēnesī. Protams, ja pavisam jūti, ka nē, tad nē... :)

      Dzēst
  2. Es tieši šodien nopirku Eco Lab roku krēmu, un izvēle krita tieši uz krēmu-masku. vēl gan neesmu izmēģinājusi, bet izskatās, ka būs labs :)

    AtbildētDzēst
  3. Ah, cik es Tevi labi saprotu :) Par iedvesmu es arī varu sūdzēties :( Rakstīt ir par ko kaudzēm, bet bāc vnk gribas brīvo laiku baudīt, nevis bakstīt klaviatūru :/
    Makarūni tavi ir super skaisti, pastāsti kā pie kastītes varētu tikt? Man ir Garnier šampūns, man ļoti patīk , bet kaut kas sastāstija šausmu lietas, ka tik otas mazgājot un galvā ne par ko tādu neliekot :( Saskumu. Pārējais gan nav mēģināts :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uzraksti man kaut kur privāti, visu sarunāsim.
      :)

      Par to šampūnu - es arī raucu degunu agrāk, bet pamēģināju un maniem patīk. Tas arī ir pats galvenais. Šaubos, vai šampūniem galvenās sastāvdaļas baigi atšķiras, šampūna uzdevums ir attīrīt galvas ādu. Un ja no šī man ne niez, ne parādās blaugznas, tad kāpēc nelietot? :)

      Dzēst
  4. Ja vien atrodas iedvesma, noteikti turpini.. Blogs jau tāpēc ir blogs - e-dienasgrāmata, kur var rakstīt ko un kad gribas.. :) Un tās bildes Tev tik skaistas, un es noteikti labprāt palasītu vienkārši pļāpas.. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par komplimentiem! Man jau sākas vājprāts, ka pat bildes nepatīk, vienu dienu sanāk, vienu nesanāk, tad gaisma nav laba, tad kompozīcija, citiem smukākas. :D

      Dzēst
  5. Zinu to sajūtu, kad negribas rakstīt :) Es arī biju gandrīz uz gadu pazudusi, bet sapratu, ka pats galvenais ir neierobežot sevi un neiedzīt sevi rāmjos - no tā ir vēl sliktāk. Ceru, ka Tev nepazudīs galīgi iedvesma rakstīt :(

    AtbildētDzēst
  6. Tas laikam pavasaris! Visiem uznāk iedvesmas zudumi,laika zudumi un vēlmes vispār kaut ko darīt ;( man šobrīd muguru spiež skola,semestra beigu darbi un sesijas tuvošanās, nezinu kur lai vispār liekos.
    Ceru,ka pavisam pamest blogu netaisies,jo gribu redzēt tās skaistās bildes, patīkami vieglos pļāpu rakstus kā arī tos glīšos makaroneļus ;)

    AtbildētDzēst