trešdiena, 2016. gada 27. aprīlis

Pirmie iespaidi - Kiehl's toniks un sejas maskas

Kiehl's (nezinu kāpēc, bet līdz šim spītīgi rakstīju Khiel's - nē, disleksijas man nav) man ir diezgan nepazīstams zīmols, bet dzirdēts daudz laba. Iepriekš esmu mēģinājusi Over-night Peeling un kaut kādu balto mālu masku. Produkti bija diezgan ok.

Pirms dažiem mēnešiem apmeklēju Kiehl's pasākumu un Zoolander 2 filmas pirmizrādi. Kā jau katrā kārtīgā pasākumā, neiztika arī bez dāvanu maisiņiem. Manā maisiņā bija paslēpušās divas mini sejas maskas un toniks.



Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque jeb maska zaļajā ķobītī ar koriandra un apelsīnu ekstraktiem. Maska smaržo svaigi, manuprāt, pēc piparmētru ledenēm un garšo arī labi. Šī ir gandrīz nakts maska, ko iesaka uzklāt biezā kārtā, paturēt 5 min un pēc tam ar salveti notīrīt atlikumu, ļaujot maskai iedarboties visu nakti. Maska no sejas "pazūd" diezgan ātri, esmu mēģinājusi arī atstāt pa nakti, bet īsti efekta nav. Man patīk šo masku izmantot kā mitrinošo masku, standarta 15 min uz sejas un mazgāt nost. Redzama efekta nav, bet sejas āda mazliet maigāka paliek.
 
Turmeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque jeb maska oranžajā ķobītī ar kurkumu un dzērveņu sēkliņām. Maska starojošākai sejas ādai, palīdz atgūt veselīgu izskatu un mirdzumu. Maska kopumā man patika, bet tās dzērveņu sēklas no sejas nost dabūt ir praktiski neiespējami. Man vispār nepatīk ķēpīgās maskas, paciešu tikai tad, ja efekts patiešām ir redzams. Efekts apmierināja, bet laikam ne tik ļoti, lai pirktu pilno iepakojumu.

 
Cucumber Herbal Alcohol-Free Toner jeb gurķu-zāļu toniks bez alkohola. Skan daudzsološi - toniks, kam nevajadzetu kairināt sejas ādu. Man ir normāla āda, kas parasti nesūrst, nav jutīga un lielākoties uzvedas labi, bet nu ar šo toniku sadzīvot nespēja. Pēc maiga attīrītāja lietošanas (Madara vai PienSpa putas, vai The Body Shop želeja-eļļa), uzklājot toniku, sejas āda burtiski sūrstēja un dega. Kaut ko tādu jutusi nebiju nekad. Tonikam ir zālīšu smarža un tas paredzēts arī jutīgai ādai, pēc būtības tam nebūtu jābūt tik spēcīgam. Esmu ļoti vīlusies.
 
 
Manuprāt, šie Kiehl's produkti ir pārvērtēti, maskas lietotas iedarbīgākas un lētaks, bet toniks vispār ir diezgan liela vilšanās. Zīmolu galīgi nenorakstīšu, vēlos izmēģināt sejas mitrinātājus.
 
Jums patīk Kiehl's? Neesat vīlušās kādos produktos?


8 komentāri:

  1. Es jau iepriekš kaut kur biju rakstījusi, ka arī lai cik loti patīk Kiehls produkti, abas maskas ir šāviņš garām. Lietoju abas un nekas nemainījās. Pēc oranžās pat visa seja vel neglītos pleķos izmetās :(

    AtbildētDzēst
  2. Man Kiehl's ļoti patīk - lietoju salīdzinoši daudz no viņu produkcijas, bet nu šis toniks arī man drausmīgi sausina ādu, pāris reizes ar pārtraukumiem izmēģinājumu, bet nekā. nesen arī parādījās alerģija no viņu dienas koncentrāta (saulespuķu), lai arī esmu vairāk kā puse iztērētā :)tas arī šķiet dīvaini :)
    bet ļoti patīk viņu nakts koncentrāts un acu krēms, un vēl šis tas. patīk viņu paraudziņu politika, kur tiešām vari novērtēt ir tavs vai nav

    AtbildētDzēst
  3. Man atkal sarkanā maska ir īsts atradums-sejas ādu padara mirdzošu,attīrītu un efektu redzu uzreiz pēc lietošanas! Noteikti pirkšu arī pilno iepakojumu,jo maska sevi pierādīja.
    Arī šo toniku lietoju,tikai mazo iepakojumu-man patika to lietot no rītiem,bet pilno iepakojumu nepirkšu! Līdz šim man veicies ar Kiehl's produktiem-nav lielas vilšanās gadījušās.

    AtbildētDzēst
  4. Wow, man gurķu toniks sauso ādu nepadara sausāku, maskas neesmu lietojusi, bet vispār šķiet, ka man viss ir vai nu paticis, vai atstājis neitrālu iespaidu. Ļoti patīk over night koncentrāts un avokādo krēms acīm. āa un vēl kumelīšu sejas mazgāšanas līdzeklis ir lielisks :)

    AtbildētDzēst
  5. Sejas maska ar koriandru man patika tīri sajūtu ziņā, tomēr nekādu īpašo efektu tā arī neredzēju. Kopumā no mēģinātā man patika Midnight Recovery Concentrate, Skin Resucuer un Ultra sejas mitrinātaji, kā arī lūpu balzāms. Viss pārējais vai nu bija 'meh', vai arī izraisīja alerģiju.

    AtbildētDzēst
  6. Man visi viņu smaržinātie produkti neder, jo izraisa alerģisku reakciju, pārējie, kas mēģināti, nu tā, nekas īpašs. Krājumā stāv Ultra serums, tas it kā neko nekaitē, domāju, ka izlietošu.

    AtbildētDzēst
  7. Es to zaļo masku aromāta dēļ nespēju lietot, oranžā gan man tīri labi patika, lai gan nekādu īpašo efektu neredzēju.

    AtbildētDzēst
  8. Man ir diezgan jutīga sejas āda, tāpēc bija bail likt virsū kādu no maskām kaut vai tikai tāpēc, ka bija tik izteikta smarža. Un bailes bija pamatotas, oranžais ķobis seju padarīja sarkanu momentā, turklāt nenormāli koda. Kamēr zaļais nedeva pilnīgi nekādu efektu. Tomēr Daily Reviving Concentrate pagaidām uzvedās labi, vēl jāpalieto, tad jau noteikti arī kādu vārdu uzrakstīšu.

    Brigita
    www.brigitadambe.com

    AtbildētDzēst