trešdiena, 2015. gada 7. janvāris

Labākais no 2014 | matu kopšana

Matu kopšanas produkti man nekad nav bijuši daudz, parasti iztieku ar šampūnu, balzamu vai masku, matu eļļu vai serumu.
Labākais mēģinātais pagājušajā gadā no matu kopšanas produktiem.


Labākais šampūns un balzams (viena sērija)
  • Planeta Organica Marokāņu šampūns un balzams (1) 
Labākais mitrinošais šampūns
  • Matrix Biolage Hydrasource mitrinošs šampūns (2)
Labākais kondicionieris
  • Matrix Oil Wonders kondicionieris (3)
Labākā matu eļļa
  • Moroccanoil eļļa visiem matu tipiem (4)

Pagājušais gads matu kopšanā noteikti bija eļļu gads, visi ražotāji kā aptrakuši izlaida jaunas līnijas ar visādām eļļām. Teikšu godīgi - esmu no tām nogurusi, kā arī mati paliek netīri ātrāk. Šī gada mērķis - izmēģināt šampūnus un balzamus/maskas bez eļļām. Noskatīti jau produkti no Kerastase un Matrix.

6 komentāri:

  1. Es pagājušā gadā centos saglabāt līdzsvaru starp eļļu trakumu un matu kopšanas produktiem, kur nav eļļas klāt - diezgan labi izdevās un ceru, ka turpināšu arī 2015. tādā pašā garā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Veikalā apgrabstīju un pasmaržoju L'Oreal jauno eļļaino sēriju, smarža bija ļoti jauka, varbūt nopirkšu matu masku. :)

      Dzēst
  2. Mani laikam nepaķēra eļļu bums, tā arī neizmēģināju nevienu no jaunajiem eļļu produktiem un patiesībā to nemaz nenožēloju. Jau tā cīnos ar saviem matiem, un nopūlos meklējot produktus, kas tos nepadarītu taukainus daudz ātrāk. Vienīgais, ko izmēģināju bija tīras kokosriekstu eļļas matu maska uz nakti - tā gan darīja brīnumus un matus padarīja vieglākus. Starpcitu, kādas atsauksmes par Moroccan oil?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk. Lietojot kopš pavasara, mani patiešām ir palikuši labāki (es gan žāvēju ar fēnu, gan taisnoju).. Un eļļas smarža ir fantastiska.
      Kādus matu kopšanas līdzekļus Tu lieto?

      Dzēst
  3. Es uz matu produktiem neiekrītu, gribētos izmēģināt kko citādi ne visos veikalos pieejamu - to moroccon oil noteikti, beidzot atradu, kur pārdod...pēdējais mans šampūns un balzams ir organix argan oil , patīk

    AtbildētDzēst
  4. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too.

    Adoorablee.blogspot.com ♡

    AtbildētDzēst