pirmdiena, 2015. gada 12. janvāris

Pļāpas - šī gada skaistumapņemšanās, domas, izjūtas un tā

Par produktiem, ko vēlos izmēģināt šogad, domāju jau pagājušā gada rudenī. Prātā stādīju vēlmju sarakstu un tā, laiks visu izlikt uz papīra.

Daži no pagājušā gada mērķiem, kas piepildījās:
* vairāk pievērsties sejas ādas kopšanai
* izmēģināt dažādus pašmāju zīmolus
* izmēģināt dažādus selektīvās kosmētikas zīmolus
* nopietnāk pievērsties matu kopšanai



Šogad vēlos izmēģināt kaut ko no aptieku piedāvātās sejas ādas kopjošās kosmētikas (jā, esmu lietojusi tikai Bioderma micelāro ūdeni), ķermeņa kopšana - jauni zieķi, viens no galvenajiem mērķiem - Caudalie brīnumeļļa, kā arī daži zieķi no Attirance (aromāti, kas citiem zīmoliem nav), kā arī Kivvi (gan losjoni, gan dušas želejas). Turpināšu iepazīties arī ar krievu eko kosmētikas piedāvājumu. 
Par matu kopšanu - joprojām miksēšu profesionālo matu kosmētiku ar parasto piedāvājumu, pārmaiņas vajag. Pieskatīti tādi zīmoli kā Kerastase (pirmie kucēni jāslīcina), Matrix līnijas, ko neesmu mēģinājusi, kā arī acīs iekrita jaunā L'Oreal matu maska ar eļļu (L'Oreal Paris Elvital Extraordinary Oil). Visi trīs zīmoli no viena ražotāja (L'Oreal), dažādās cenu kategorijās, tad nu meklēsim plusus/mīnusus un atšķirības. 
Dekoratīvā kosmētika - nagu lakas no zīmoliem, ko neesmu mēģinājusi (Armani, Dior), kā arī esmu jaunas skropstu tušas meklējumos (runā, ka YSL mums gatavo jaunumu/pārsteigumu). Vēl vēlos izmēģināt Sleek konturēšanas komplektus, cik skatījos - tieši tas, kas man nepieciešams. Viss pārējais - pēc nepieciešamības un vēlmes.

Protams, vēlos samazināt savus krājumus. Dekoratīvo kosmētiku (arī nagu lakas un smaržas) esmu noīsinājusi līdz minimumam. Uz sejas krāsoju tikai to, kas ietilpst kosmētikas maciņā.
Par pirkšanu/tērēšanos - nav jau jēgas sevi iegrožot, pēc tam var norauties. Uzskatu, ka pēdējā laikā diezgan prātīgi iepērkos, negrābju visu, kas iekrīt acīs vai kas jauns iznācis. Ieguldīt lietās, ko lieto ikdienā, patiešām ir izdevīgāk nekā sapirkt 100 un 1 nieciņu divām vai trīs reizēm. Piemēram, Chanel acu ēnu palete man ir pilnībā atmaksājusies, lietoju to kopš pavasara. 


Par blogu un tā formātu - nezinu, vai ko mainīt, jo kad izveidoju ellemmell, nolēmu, ka šis emuārs būs tāda kā vieta iedvesmai - paskatīties jaukas bildes un izlasīt manu viedokli par īpaši izvēlētiem produktiem. Varu likt roku uz sirds un apgalvot, ka 98% no produktiem, kas šeit pieminēti, ir rūpīgi atlasīti, neskatoties uz to, vai pirkti/uzdāvināti/iedoti testēšanai. Mans viedoklis ir absolūti godīgs, man nav nepieciešams rakstīt cukurotas atsauksmes par produktiem, kuri man nepatīk, kā arī nevēlos šo vietu pārvērst par reklāmblogu. Ja kādam liekas, ka kādu zīmolu pieminu vairāk kā citu - nē, tā nav reklāma, vienkārši dalos savā sajūsmā un priekā. Man neviens par bildēm/rakstiem nemaksā, kā arī atrādu tikai tos produktus, kuri man patīk vai šķiet interesanti. Iespējams, ka nākotnē veidošu arī viesrakstus, ļoti gribētu, lai manā blogā paviesojas arī dažas smukumblogu meitenes. 

Vēlos arī pateikties par labajiem vārdiem, ko veltāt man komentāros! Ļoti patīkami apzināties, ka kādam informācija šķiet noderīga. 

Sanāca diezgan gari, izliku savas izjūtas, domas un ekspektācijas, varu mierīgi doties gulēt.

Kā vienmēr, laipni aicinātas izteikt savas smukumapņemšanās šim gadam komentāros. 

11 comments:

  1. Viss izklausās ( un arī aizgājušā gada ieraksti) ļoti organizēti un kārtīgi, malacis! Lai turpmāk izdodas tik pat brīnišķīgi!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Ja ne dzīvē, tad vismaz šeit kādai kārtībai un disciplīnai ir jābūt! :)

      Dzēst
  2. Man tādu dižu apņemšanās nav :) Gribu samazināt krājumus. Daudz man ir nekosmētiskās apņemšanās. Kad tās piepildīsies, tad gribu pamainīt bloga dizainu. Un jā, pamanīju, ka laiks paliek arvien mazāk un mazāk...mistiski :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir dažas nekosmētiskas apņemšanās/vēlēšanās, bet par tām kušš. :)

      Dzēst
  3. ļoti priecājos, ka atklāju tavu blogu - šeit viss t;ads mier;igs bet patiess un ne uzcukurots, vismaz man tādas sajūtas, man no skaistumblogiwm daudz kas sanāk mācīties, jo es re;ali par viām skaistumlietām neinteresējos, tāpēc man nav tādu vajadzību kko samazināt, bet apsveicami, ka super duper skaistummeitenēm parādās vēlme mazāk .... manī iekšā ir kk'ds tāds minimālists un praaktiķis, līdz ar to patīk , ja apkārt kkas tāds notiek - to arī mēģināšu pilnveidot jaunajā gadā, blogs gan interesanta padarīšana...man vairāk patīk dzēšt ārā un mainīt, tas ir kā ar istabu - nevaru un nevaru atrast pareizo sakārtojumu ha ha ha

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Es necenšos dzēst, jo vēlāk ir interesanti paskatīties, kā viss attīstījies. :)

      Dzēst
  4. Prieks, ka izliki visu ''uz papīra''. Blogs ir skaists un nepiespiesti tīrs - mi laik. :)

    AtbildētDzēst
  5. Interesants saraksts, nekaf nebiju domājusi par to tādā līemnī, vienmēr esmu skatījusies uz lietām nedaudz grandiozāk, bet šādi sīkumi jau laikam veido to lielo bildi! :) Ļoti vēlētos redzēt citu meiteņu ciemošanos šeit! :)

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
  6. Man Personīgi loti patik jaunais Bloga veidols :) tīrs un akurāts , neka nav par daudz ..ak Chanel Chanel :) mans jaunākais must have ir eyebrow kit ko sañēmu davana no draudzenes , gribetu ari eylure pamēgināt jo seit tas ir jaunumus un izskatas diezgan labi tas eyebrow kit !
    Mana jauna gada apnemsanas ir valkat vairak heels :) jo ar 2 berniem tik bieži nesanak :) , es nezinu vai lasi Gintas blogu rebyginta , bet vina piemeram apnemas kaut ko darit tada un tada datuma vai Diena katru menesi (par apgērbu ) manuprat laba ideja ..
    Jaunumus man sanak reti izmeginat , pieturos pie jau zinama , sejas krems ir wish list vislabakais Elizabeth Arden ceramide !
    Lai veiksme jaunaja gada ar blogu , bildes ir loti skaistas , manuprat tas ir pirmais priekšsacijums lai bildes ir uz urrrā , eye candy always helps :)

    AtbildētDzēst
  7. Ja vēlies izmēģināt kaut ko no aptieku piedāvājuma, iesaku La Roche Posay. Lietoju viņu Kerium sērijas šampūnu - ļoti viegls un patīkams un saudzējošs galvas ādai. (bikini)

    AtbildētDzēst