otrdiena, 2015. gada 21. aprīlis

Manikīrs pavasarim un vasarai

Man ļoti patīk lakot nagus, tā man ir sava veida meditācija. Iedvesmojoties no Zandas raksta Pavasarīgam manikīram, nolēmu, ka arī es parādīšu, kā es ikdienā kopju savus nagus un roku ādu.
Pie manikīra meistara jau neeju sen - rūpējos par nadziņiem pati.


Kāds ir mans nagu kopšanas rituāls?
  • Notīru veco nagu laku. Jau sen izmantoju Isana nagu lakas noņēmēju.
  • Mazliet pievīlēju nagus ar Kinetics White Turtle 180/180 un Funny Penguin 240/240 vīlītēm.
  • Uz nagiem uzpūšu Fora līdzekli pedikīram, tālāk ar vates plāksnītēm vai apelsīna koka kociņiem atbīdu kutikulas.
  • Kā bāzi vienā kārtā klāju Dior Diorlisse Abricot izlīdzinošo laku.
  • Nagu laka pēc izvēles - šodien izvēlējos skaisto mint laku no L'Oreal Colour Riche #602 Perle de Jade. Lakoju divās kārtās.
  • Kad laka mazliet apžuvusi, uzpūšu Avon Nail Experts Liquid Freeze Quick Dry Spray līdzekli, kas paātrina nagu lakas nožūšanu.
  • Rokas sasmērēju ar roku krēmu. Šobrīd iecienītākie roku krēmi ir no The Body Shop. Mango roku krēms gandrīz beidzies, jau lūkojos pēc greipfrūta vai zemenes.
  • Vakaros (vai kad atceros) kutikulas iesmērēju ar Dior Creme Abricot.
  • Nu ko, nadziņi gatavi fotografēšanai un likšanai Instagram'ā. :)

Šobrīd manā Instagram profilā @eli_na zem mirkļabirkas #vasarasnagulakas var redzēt bildes no 16 izvēlētām košām un sezonai atbilstošām nagu lakām, ko ik pāris dienas lakoju. Nagu laku man ir daudz, dažas stāv aizmirstas, lieliska iespēja no putekļiem izvilkt toņus, ko ikdienā nelakoju.



Kāds ir jūsu manikīra rituāls?

22 komentāri:

  1. Heii! Laikam iet pa ķēdi- es arī esmu iedvesmota izveidot šādu rakstu. :))
    Dikti interesanti un noderīgi. :)

    AtbildētDzēst
  2. ļoti skaists tonis, tik atsvaidzinošs!! :)

    AtbildētDzēst
  3. es patiesībā ticu, ka ņmšanās ar nagiem ir tāda kā meditācija'/parūpēšanās par sevi, koncetrēšanās uz to kpo dari, lai prāts atpūstos.... es pie manikīra nekad neesmu bijusi, jēas neredzu tam...arī nagus tikpat kā nekrāsoju, bet šis rituāls uzrunā,,,, tāpat kā pēdu vannošana, rūpēšanās..... bez tā abricot crēma negribu iztikt :) ļoti patīk....un par to nagu lakas bāzi? tiešām ir savādāk ar kā bez tās lietošanas?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man patīk, ka naga virsma mazliet izlīdzinās. :) Diorlisse var nēsāt arī atsevišķi, diezgan bieži to arī daru. :)

      Dzēst
  4. Par to forA līdzekli joprojām esmu pateicīga Velvet Mimosai, kuras atsauksmei pateicoties to atklāju un joprojām lietoju. Tagad iet, laikam, jau trešā pudele :) Tas ir neaizstājams, jo neviens kutikulas noņēmējs tik labi nedarbojās - vismaz ne tie, kurus es biju mēģinājusi. Avon spreju arī es lietoju - patīk :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kur to fora ūdeno var iegādāties un varbūt ir links uz Velvet rakstu? :)

      Dzēst
    2. Es parasti pērku Drogās.

      Atsauksme šeit: http://www.velvetmimosa.com/2012/08/lidzeklis-pedikiram-ari-manikiram.html

      :)

      Dzēst
  5. Ļoti skaists nagu lakas tonis :)
    Es laikam pirms kāda gada esmu rakstījusi par savu manikīra procedūru, nekas īpaši nav mainījies :)

    AtbildētDzēst
  6. Šis bija tik iedvesmojoši, ka es sagribēju sākt darboties ar saviem nagiem nopietnāk :))

    AtbildētDzēst
  7. Man prieks, ka radās iedvesma atrādīt arī savu rituāli perfektam manikīram. Jāsaka, ka man patīk dažkārt palūkot Tavas bildes Instgramā un apbrīnot cik dikti smuki manikīra attēli Tev izdodas. (Šobrīd es runāju kā īsta stalkotāja :D)
    Foršs raksts! Paldies, ka atgādināji par ForA līdzekli. Noteikti beidzot tas ir jānopērk, jo man tā ir riktīga problēma ar kutikulām... :(

    AtbildētDzēst
  8. Smuki gan.. Apskaužu, ka var dabūt tik smukas kutikulas! ;) Iešu ka es arī pēc tā brīnumlīdzekļa, kamēr man ir tāda iespēja. ;)

    AtbildētDzēst
  9. Kā man patīk šie raksti! Ļoti patīk knibināties ap saviem nadziņiem, kad ir laiks. Tagad gribot negribot būs jāatrod.

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
  10. Sveika! Saki, lūdzu, kur var iegādāties apelsīna koka kociņus?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pasūtīju ebay. Gan jau tie nav oriģinālie, bet savu funkciju pilda labi. :)

      Dzēst
  11. Man ļoti patīk šis zaļi-zilais nagu lakas tonis. Tiešām, izskatās ļoti labi. :)

    AtbildētDzēst