trešdiena, 2015. gada 28. oktobris

Chanel Collection Les Automnales 2015 Le Vernis 679 Vert Obscur

Chanel rudens kolekcija Collection Les Automnales pie mums ieradās tieši laikā - pašā rudens krāšņumā. Skaisti, rudenim atbilstoši toņi klasiskajā Chanel izpildījumā.
No rudens kolekcijas vēlējos tikai vienu - tumši zaļo nagu laku. Protams, ka ēnu paletes arī ir ļoti skaistas, bet šobrīd izmantoju tikai vienu toni.  

Chanel Le Vernis 679 Vert Obscur




Tumši, tumši zaļš, gandrīz nemanāns želejveida tonis. Ja laku klāj vienā kārtā, tonis ir zaļāks, līdzinās nedaudz zeļonkai. Klājot divās kārtās, tonis uz nagiem ir tāds pats kā pudelītē - dziļi zaļš. Pirms gadiem pieciem nekad neiedomātos, ka kādreiz jūsmošu par ko tādu. Īstā rudens noskaņa.



Biju aizmirsusi, ka Chanel lakām ir bezgala šaura un tizla otiņa. Diezgan nopūlējos, lai kaut cik precīzi uzklātu laku. Ceru, ka ar pavasara reforumulācijām, tiks nomainītas arī otas. Ja neņem vērā otiņas trūkumus, laka klājas labi. Man ļoti patīk spīdīgās želejveida tekstūras, parasti esmu pārāk slinka virskārtai. Interesanti būs paskatīties, kā šī laka uzvedas ar matēto virskārtu. Arī varētu būt skaisti.
Laka uz maniem nagiem turas trīs dienas. 




Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: ~25€
Vērtējums: 8/10

Es tik ļoti nevēlos, lai rudens beidzas - lai vēl ir daudz laika lakot skaistos, piesātinātos toņus!
Kā ar jums? Šim rudenim ir izvēlēts kas īpašs?  

8 komentāri:

  1. Skaista nagu laka un šajā rudenī tik aktuālajā tonī!
    Parasti rudenī patīk tumši sārtie toņi, bet šogad kaut kas notika un izvēlos tumši pelēkos toņu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man arī patīk visādi tumši pelēkie, kastaņu, sarkankoka. :)

      Dzēst
  2. Šī nu gan ir viena interesanta nagu laka. Vēl līdz šim nebiju redzējusi tik īpašu toni. Bet skaists, patiesi skaists tonis. :)

    Atbildot uz jautājumu- neko īpašu neesmu meklējusi šai sezonai, cenšos izlietot un atbrīvoties no pagājušā gada,tipisko rudens toņu lakām. :D

    AtbildētDzēst
  3. Es nenoturējos un arī nopirku sev šo laku! Ļoti skaists tonis, bet man arī ļoti nepatīk Chanel otas..

    AtbildētDzēst
  4. Man ir brūnā laka no šīs kolekcijas. Mana pirmā pieredze ar Chanel lakām un jau konkrēti nožēloju. Otiņa tiešām galīgi neērta.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau rakstīju, ka Chanel lakas ir vairāk smukumam, lakošanai jāizvēlas kas cits. :)

      Dzēst