ceturtdiena, 2016. gada 14. janvāris

Rotas no eBay - vai ir vērts?

Jau diezgan ilgu laiku vēlējos sev skaistas kaklarotas, ko vilkt pie kleitām un blūzēm. Es neesmu grabuļu fane, ikdienā pārsvarā nenēsāju nevienu rotaslietu, bet kaut ko skaistu sev vēlējos. Apskatot piedāvājumu mūsu veikalos, sapratu, ka nevēlos maksāt 15-25€ par kaklarotu, lai arī cik skaista tā būtu. Tad nu ieniru eBay dziļumos un mazliet aizrāvos - pasūtīju ap 10 rotām.


Melnas grabuļrotas piestāv gandrīz pie visa - vēlējos ko masīvu un ar daudz piekariņiem.


Ja nekļūdos, tad rotu sūtīju no šī pārdevēja, izvēle ir liela, pieejamas dažādos toņos. Cena ir 4.19$ (aptuveni 3.90€)



Šo rotu pirku no šī pārdevēja, cena 5.38$ (ap 5€)

Abas rotas ir pārsteidzoši labas kvalitātes un glīti izskatās.



Šī rota nav īsti tas, ko biju gaidījusi, bet arī nav slikta. Nopirkt var šeit, cena 3.21$ (apmēram 3€)



Par šo masīvo rotu esmu absolūtā sajūsmā, tā ir lieliska. Nevaru sagaidīt vasaru, kad šo vilkšu pie kādas kleitas.
Nopirkt var šeit, cena apmēram 5.70€ (ar visu sūtīšanu)

 
Šī neona dzeltenā kaklarota ir viena no manām mīļākajām rotām, sūtīju augusta beigās, bet pirmo reizi uzvilku decembrī. Diemžēl vairs neparādās links, bet esmu redzējusi šāda tipa kaklarotas arī citās krāsās, cena pasakaina - zem 2$ (apmēram 1.85€)
 


 
Šī vasarīgā rota man pienāca vakar, arī ļoti glīta un par labu cenu. Pirku šeit, cena 1.46$ (apmēram 1.35€)
 
 
 
Ķēdīte ar E burtu un divi gredzenu komplekti. Ķēdīti pirku, jo gribēju to E burtu, bet gredzenus - nagu laku bildēm kā aksesuārus. Tādi mazi nieciņi bildēs vienmēr izskatās labi, pati ikdienā gredzenus nenēsāju. Ķēdīti pirku šeit, gredzeniem linkus vairs atrast nevaru. Katras lietas cena nepārsniedz 0.75$, smieklīgi.
 
 
No visas pasūtītās kaudzes, viena rota atnāca saplīsusi un viena kaklarota man nepatika, kādas 4 kaut kur noklīdušas, ceru drīzumā saņemt.
 
Kādas rotas jūs izvēlaties un vai tās meklējat eBay?


11 comments:

  1. Aptuveni tādas pašas arī izvēlos un man arī žēl 25 Eur par tādām pašām ķīniešu rotām tikai no veikala, lai gan, ja steidzami vajag uz kādu pasākumu, tad gada beigās esmu šķīrusies no gandrīz 40Eur Caramellēs, kas patiesībā nav tā vērts!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zinot, ka lietas ātri apnīk, patiešām nav vērts maksāt tik daudz. Un kvalitāte šīm ir patiešām laba, it īpaši rotām pa 2-3€.

      Dzēst
  2. Man ir kaklarotu jūra- pērku(no e-bay), patīk... bet nenēsāju. Tā nu visas stāv lādē un lēnām noveco. :D

    AtbildētDzēst
  3. Man reizēm pietrūkst pacietības klejot pa e-bay, beigās nepasūtu neko, bet tas, kas man ir - nav licis vilties.
    Personīgi ļoti patīk masīvi auskari, diemžēl visi, kurus esmu pirkusi, piemēram, H&M - jau salūzuši.. Paši mīļākie un skaistākie auskari pirkti Rēzeknes tirgū, garām skrienot, pa 3 latiem :D

    AtbildētDzēst
  4. Ja netaisu pati, tad perku no ebaja.. dazreiz h&m kadu rotinu piemekleju jau esosam terpam.. bet nu man ir aptuveni 30 manis veidoto rotu no dabigiem akmeniem ar kuram ari varieju ikdiena.. bet jutu ka vinas jau ir apnikusas.. bus jajauc ara un jarada kas jauns :) vispar sakt vilkt uz metaliskam un masivam rotam no metala

    AtbildētDzēst
  5. Es arī pasūtu no ebay, biežāk var pamainīt un nav žēl, ja saplīst. Diemžēl gan ātri nonāk ķēdītēm krāsa, bet neko daudz nevar jau gribēt par pāris euro! :)

    AtbildētDzēst
  6. Smuki jau :) Man tikai ir tik grūti Ebay un tamlīdzīgās vietās atrast kaut ko savā gaumē. Pēdējā laikā rotiņas iepērku Upes pērlēs - nelielus auskariņus, rokassprādzes un kaklarotas var atrast par 10-20 eiro, kas mani pilnīgi apmierina :)

    Annija
    rigasmetro.wordpress.com

    AtbildētDzēst
  7. Rotas izskatās ļoti skaistas, vienīgi kā ar ilgmūžību? Nav kā, ka krāsa nolobās pēc pirmā mēneša?

    AtbildētDzēst
  8. Es arī šādas lietas ebay pērku, daudz kas dublējas ar Velvet :D

    AtbildētDzēst
  9. Es rotas taisu pati. Nepieciešamos materiālu sapērku ebay izsolēs (pērlītes, kristāliņus, dabīgos akmeņus, upes pērles utt.)

    AtbildētDzēst
  10. Rotas LV makša kosmosu, nu reāli, ja gribi vienkāršai kleitai kaut ko spīdīgāku, tad tiešām jāšķiras no 25 - 40 € par vienu grabuli :) Es kaut kad sūtīju, bet tieši kā Tu rakstīji - ikdienā praktiski nenēsāju rotaslietas, tikai gredzenu, ko nenoņemu gadiem vispār un Ziemassvētkos dāvināto kaklarotu :)

    AtbildētDzēst