trešdiena, 2016. gada 20. janvāris

Šīs sezonas roku krēmi - Seal, Accentra, Madara, Dior, The Body Shop, Rituals...

Ziema un aukstums noteikti ir lūpu balzamu un roku krēmu zvaigžņu stunda. Šodien piedāvāju ieskatīties manā roku krēmu kolekcijā.
 
Mana roku āda nav īpaši sausa, rokas nesprēgā un nav asas. Uzskatu, ka man ir ļoti paveicies, jo ziemā parasti iztieku ar mitrinošiem krēmiem. Roku krēmu izvēlos pēc šādiem aspektiem - smarža, kopjošās īpašības ( un lai nav lipīgs), dizains un cena.


Pašmāju žanra klasika Seal Cosmetics barojošs roku krēms Smiltsērkšķis - prieks, ka beidzot šie krēmi ir pildīti ērtās tūbiņās. Metāla iepakojums bija murgs, domāju, ka daudzi tieši iepakojuma dēļ šos krēmus nepērk, kaut gan pats produkts ir ļoti labs. Krēms maigi smaržo pēc smiltsērkšķiem un labi mitrina roku ādu. Manām rokām nedaudz par taukainu, šo izvēlos lietot tikai mājās. Pieejami arī dažādi aromāti - auza, dzērvene, upene, ingvers, Vita (augi un skujas).

Kur nopirkt: Drogas
Cik maksā: zem 2€
Tilpums: 100ml

Meklējot lētāku variantu TBS mini krēmiem, Douglas atradu zīmola Accentra smaržīgos roku krēmus. Izvēlējos Wild Blueberry roku krēmu. Smaržo nedaudz pēc ķīmiskām mellenēm, ātri iesūcas un viegli mitrina. Gluži par TBS analogu nesauktu, bet krēms nav slikts. Vēl pieejami Fresh Peach un Green Olive varianti.

Kur nopirkt: Douglas
Cik maksā: 2.45€
Tilpums: 60ml

Domāju, ka gari komentāri par Madara DD krēmu (Daily Defence) ir lieki. Krēms lieliski palīdzēs rokām, kurām nepieciešamas īpašas rūpes. Smaržo pēc augiem, man patīk.

Kur nopirkt: Madara, Stockmann
Cik maksā: ap 15€
Tilpums: 60ml

Dior Creme Abricot lieliski palīdzēs bēdīgām kutikulām. Krēms ir diezgan taukains, es to parasti lietoju uz nakti. Smarža ir ļoti patīkama un krēma dizains elegants.

Kur nopirkt: Stockmann
Cena: ap 27€
Tilpums: 10g

The Body Shop zemeņu roku krēms - TBS mazie roku krēmi ir mani mīļākie roku krēmi un labākais atradums pēdējā pusotra gada laikā. Šie krēmi man ir vienmēr somiņā, saucu tos par izejamajiem roku krēmiem. Esmu lietojusi kokosriekstu, dzērveņu, mango un greipfrūtu krēmus. Vienmēr, kad mašīnā zieķējos, apkārtējie izsaka komplimentus par roku krēmu smaržu. Krēms ātri iesūcas, neatstāj lipīgu kārtiņu un ir piemērots vieglai mitrināšanai.
 
Kur nopirkt: The Body Shop
Cik maksā: 6.40€
Tilpums: 30ml
 
Rituals... Ginko's Secret roku krēms ir barojošākais manā roku krēmu artilērijā. Tam piemīt ļoti izteikta smarža (jūtīgiem deguniem nepatiks), tas ir diezgan biezs un noteikti ir nakts roku krēms. Krēms ļoti labi mitrina roku ādu, bet atstāj tādu zīdainu kārtiņu.
 
Kur nopirkt: Rituals...
Cik maksā: 10-12€
Tilpums: 75ml
 
 
 
 
Santas un Baibas roku krēmu izlasi var apskatīties šeit, bet Kamilas pārskatu par dažādiem roku krēmiem šeit.
 
Kādus roku krēms izvēlaties ziemai? Kāds ir jūsu mīļākais roku krēms?

2 komentāri:

  1. Es šobrīd balsoju par LRP Cicaplast Mains roku krēmu.

    AtbildētDzēst
  2. Man atkal patīk tādi treknāki - tikai darba vietā izvēlos vieglākus krēmus, jo savādāk strādāšana būtu apgrūtinoša :) Mans mīlulis arī šobrīd ir Cicaplast - ceru, ka drīzumā varēšu nopirkt otru iepakojumu tepat pie mums, jo esošais jau gandrīz beidzies :) Kinetics un Bioderma roku krēmi arī ļoti patīk :)

    AtbildētDzēst