trešdiena, 2014. gada 17. decembris

Planeta Organica mango butter body cream, macadamia oil hand cream, argan oil foot cream

Planeta Organica, kas man šķiet viens no simpātiskākajiem krievu eko kosmētikas zīmoliem, laidusi klajā jaunu produktu līniju. Piecas vērtīgas dabas veltes - mango sviests, argana eļļa, avokado eļļa, makadamijas eļļa, šī sviests - iegūtas dažādās pasaules vietās un izmantotas jaukos produktos ar ļoti glītiem iepakojumiem.


Izvēlējos trīs produktus - roku krēmu, peciņu krēmu un, protams, ķermeņa zieķi.

Mango sviests, kas iegūts Nigērijā (un uz iepkojuma ir sievietes attēls, kura droši vien ar savām rociņām to mango apčubinājusi - labi, joks), izmantots ļoti smaržīgā ķermeņa krēmā. Smarža ir ļoti viegla, kā tāds mango uzpūtenis, tā vien gribas iebraukt ar pirkstu un apēst. Ķermeņa krēms klājas viegli, iesūkšanos prasītos nedaudz ātrāku, bet laiskiem rītiem vai nesteidzīgiem vakariem ir ļoti ok. Saskatu nedaudz līdzības ar The Body Shop ķermeņa sviestu, bet cena ir draudzīgāka un iedarbība ne sliktāka.


Makadamijas eļļas roku krēms (no Brazīlijas) ļoti patīkami smaržo, ir samērā biezs (bet tas ir tikai mans viedoklis, jo pat ziemā es lietoju vieglas tekstūras roku krēmus), pēc lietošanas atstāj minimālu tauku kārtiņu, bet tas netraucē. Vismaz balto klaviatūru noķēpājusi neesmu. Smarža ir nedaudz saldena, nu tāda kā ziemā pieklājas. Ja ne ikdienai, tad vakaram ļoti jauks roku krēms.


Pēdu krēms ar šobrīd tik ļoti populāro argana eļļu (no Marokas, manas sapņu zemes) smaržo svaigi un ir diezgan biezs pēdu zieķis, tieši radīts vakariem, kad peciņas nogurušas un tām vajag maigu masāžu.

Veikala plauktos vēl manīju šo sēriju šampūnus, kondicionierus, matu maskas un dušas želejas.

Produkti nesatur parabēnus un GMO.

Kur nopirkt: Siberika veikalā
Cik maksā: ar atlaidi - mango ķermeņa krēms 3.69€, pēdu un roku krēms katrs 2.23€
Vērtējums: 8/10

Esat mēģinājušas jaunos Planeta Organica produktus?

22 komentāri:

  1. Ai, cik kārdinoši! Es cenšos kaut kā puslīdz turēties! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man visi zieķi uz beigām, mazs pikucis palicis no TBS cukurotā ābolu, ko vajag, to vajag. :D

      Dzēst
  2. izklausās kā kas tāds, ko man gribās :)

    AtbildētDzēst
  3. Man ļoti patīk ši firma, iepirku z-svētku dāvanām no jaunas sērijas šampūnus :) tiešam forsī :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šampūnu gan jau arī kaut kad izmēģināšu, man patika tas no Marokas sērijas. :)

      Dzēst
  4. Prizmā arī šie produkti pieejami un pagaidam ar atlaidēm.
    No šī zīmola neko nēesmu vēl mēģinājusi, jo neko patreiz nevajag, bet būs jāprovē :)

    AtbildētDzēst
  5. Gribu nopirkt visu ko atrādīji, bet patiesību sakot īsti nevajag neko no tā. :) Velku zābakus un tipinu uz veikalu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man zieķi gāja uz beigām, domāju, ka lai TBS atpūšas, izmēģināšu šos. :)

      Dzēst
  6. Cenas nudien labas. Nez cik ilgi būs atlaides?
    Man no PO patīk izslavētais pīlings un roku krēms ar shea sviestu, ne no šīs sērijas, bet tādā gaiši brūnā tūbiņā - ļoti labs!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Siberikā, ja nemaldos, līdz mēneša beigām.
      Pamēģini aveņu skrubis, tas man arī jumtu rauj nost. :))

      Dzēst
  7. Nav mēģināti, bet PO zīmols man arī ir simpātisks, labprāt izmēģinātu to mango zieķi :)

    AtbildētDzēst
  8. Tas mango zieķis gan jau īsta ņamma, bet žēl, ka esmu slinka ar tiem zieķiem un jaunu man nevajag :(

    AtbildētDzēst
  9. esmu mēģinājusi šampūna + kondicioniera combo. nekādas vainas, bet tik ļoti skaistais, kantainais iepakojums tomēr apgrūtina to lietošanu :)

    AtbildētDzēst
  10. wow, gribu mango sviestā iebraukt ar pirkstu! :D

    AtbildētDzēst
  11. Jau kādas 5x eju garām plauktiem Prismā, laikam jāiet vēl kādu reizi un tomēr kaut kas jāiemet groziņā. Ja pareizi atceros, tad tur atlaides līdz 7. janvārim un ir pat nedaudz lētāk kā Siberikā ar visu atlaidi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, izmēģināt noteikti vajag, ja vēl ar atlaidi, tad pavisam labi. :)

      Dzēst
  12. Izklausās labi. No Planeta Organica neko vēl neesmu mēģinājusi, arī ne slaveno pīlingu :)

    AtbildētDzēst
  13. Tieši gribējās PO roku/pēdu krēmus, interesējos Drogās, nebija, bet nu zinu, ka tādi ir :)

    AtbildētDzēst