trešdiena, 2014. gada 31. decembris

SPOŽUMS UN POSTS - Chanel Le Vernis 687 Phenix

Selektīvās kosmētikas nagu lakas jau sen vairs nav tikai nagu lakas, bet gan aksesuārs. Jo kāda gan starpība, vai sarkanais tonis uz nagiem ir Catrice vai Chanel. Atšķirību pamana tikai retais. Toties pudelītei, pudelītei ir zelta vērtība.

Šodien būšu Chanel nagu laku Grinčš, jo... manuprāt, lielā sajūsma par šī zīmola nagu lakām ir stipri pārvērtēta.
Skaists dizains un dubultie baltie C burtiņi uz melnā fona noteikti silda sirda - iespēja tikt pie kaut kā no Chanel, jo šaubos, vai liela daļa var atļauties tā brīvi nopirkt somas un kurpes no šī zīmola. Bet vai tas ir tā vērts?


Šodien būšu piekasīga līdz galam - ja reiz par nagu laku (!) izdodu tik lielu naudu, vēlētos arī pretī saņemt atbilstošu kvalitāti. Bildē var redzēt, ka H burta, līmējot plēvīti ar toņa nosaukumu, ir radies paliels burbulis. Un šādi man jau gadās otro reizi. Jūs teiksiet - sīkums, bet man tas nav sīkums, man patīk, ka jaunu lietu iepakojumiem nav brāķu. Arī veikalā bieži vien aizmirstu pajautāt, lai nagu laku izņem no kastītes un man parāda.

Nākamais - otiņa. Gandrīz visi zīmoli ir radījuši plakanās otas, Chanel'im arī tā kā būtu laiks. It kā iepraktizējusies esmu, bet pēc ilga pārtraukuma, lakojot Chanel Le Vernis, ir grūtāk.

Toņu aktualitāte un vienreizīgums - jau otro gadu pērku sarkanu nagu laku no Chanel Ziemassvētku kolekcijas. Arī pārējie manas kolekcijas toņi (#589 Elixir, #677 Rouge Rubis, #605 Tapage, #623 Mirabella) ir diezgan mierīgi un nebūt ne neatkārtojami. Domāju, ja labi pameklētu, versijas varētu atrast arī citu zīmolu ražojumos. Jā, Chanel rada arī interesantu toņu nagu lakas, bet - jo interesantāks tonis, jo mazāk lakojas. Sarkanais tomēr ir un paliek klasika.

Tā kā ir svētku laiks, un visas negācijas pārvēršas gliteros un piparkūciņās, tad nu pienācis laiks bildēm. Uz nagiem laka izskatās glīti, vidēji turas trīs dienas. 




Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: 25€
Vērtējums: 6/10

No lukss klases nagu lakām šobrīd favorītos ir YSL La Laque Couture. Nezinu kāpēc, bet šogad neizdevās izmēģināt jaunās Dior Vernis, kā arī nākamā gada plānos ir kāda nagu laka no Armani.
Mazliet esmu atradinājusies no nagu laku atkarības, izšķiroju savu nagu laku kasti, daudz lakas atdevu prom, atstāju tikai tās, kuras tajā brīdī šķita labākās. Lakot man vēl būs ko daudzus gadus.

Kādas ir jūsu attiecības ar selektīvās kosmētikas nagu lakām un pats galvenais jautājums - vai cena attaisno iznākumu?

20 comments:

  1. Cena jau ir tikai nauda :) Man ir tā, ja es gribu toni ko es lakošu bieži tad tas noteikti nebūs Chanel nagu laka, Armani vai YSL vai Dior - ja. Bet Chanel māk radīt UNIKĀLUS toņus un tiem pretoties es nespēju, neskatoties uz kvalitāti. Turklāt arī vis kas mēģināts no drogu vai prof. plauktiem arī ar dižu noturību neatšķīrās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pat nezinu, no kā atkarīga noturība. Vienu reizi Tapage turējās nedēļu, biju šokā, otru reizi uzlakoju - knapi 2 dienas.

      Dzēst
  2. Man bija līdzīgs stāsts, sen sen, kad nopirku pirmo Dior laku savā mūžā, tad tā maksāja ap 12 latiem, gaiša, nude ar spīdumiņiem, vēl tas iepakojums tāds, kā addict lūpenēm ar to štruntiņu galā.
    Nekad neaizmirsīšu - pēc pāris dienām uzkrāsoju, klājās labi, viss lieliski.
    Uztaisīju sev maizīti, kafiju, vēlāk nomazgāju šķīvi un krūzīti un vairāki nagi bija līdz pusei nolupuši.
    Kopš tā laika, pat "tā pat vien" man nevajag tādas lakas. Tikai tāpēc, ka tās ir lux. Un es tieši tāpat arī gaidīju kvalitāti - tikai iekšā. Un arī mani ir tādi produkti, kurus vienkārši gribās, jo viņus slavē, un ir arī nepieciešamas lietas, bet nagu lakas tās nav.
    Bet nu katrams savs!
    Piekrītu, ka drēbes nav tik vienkārši nopērkamas, bet dažkārt dizaineru kolekcijas ir "mazā sirdstrieka" kaut kas skaists un vienreizējs, bet nu jāsaprot, ka arī ne par to mēs maksājam pērkot brendu. Negribu pat domāt par visu, ko nevaru atļauties :D

    AtbildētDzēst
  3. Tu jau zini, manas domas ir precīzi tādas pašas, tā kā īsti pat nav ko piebilst, tikai gliteri un piparkūciņas! :)

    AtbildētDzēst
  4. man nav chanel nagu lakas, bet man nav arī nevienas citas... ir vecā izgājiena Dior divs un šogad nopirku to zsv izlaidumu, nagu lakām uzrunā krāsa un tikai... protams klājumam spīdumam ar kkāda nozīme, bet es nagus ikdienā nelakoju, patīk tādu kā svētku rituālu nagu lakošanu atstāt un pēc ballītes beigām parasti nākošajā dienā tīru nost.... cena arī piekrītu ir tikai maksāšanas līdzeklis un tomēr varbūt ir iespējams nopirkt lētāk un labāk... un man nepatīk iet un meklēt, patīk beauty blogi, jo tad es citu atsauksmes varu izmantot savā labā...

    AtbildētDzēst
  5. Beidzot ir, kāds reāls viedoklis! Savādāk lasot blogus, šķiet, ka visiem naudas pāru pārēm bez veselā saprāta! :)

    AtbildētDzēst
  6. Cik lakoju, tik neturas. Nejûtu atšķirību selektīvajos un lētajos... Pudelītes skaistas un sirdi plosošas.. Bet saturs tāds pats kā loreal pa 2€ :)

    AtbildētDzēst
  7. Sasmējos par tekstu...brīvi pirkt Chanel somas un apģērbu. :D Francijā iegāju Chanel butikā un pamērīju slaveno klasisko somu, kuras cena ir pat dārgāka par manu automašīnu. :) Es jau sapņoju, ka atvēršu sev uzkrājuma kontu Chanel somai..bet vai tas ir tā vērts? Man pietiek ar LV un Michael Kors, kas priekš manis jau ir ļoti dārgi pirkumi. Par Chanel nagu laku, nezinu smieties vai raudāt. :) Kādēļ nevar uztaisīt smuku iepakojumu par tādu naudu? Man arī gadījās, ka pašai pirmajai kosmētikai no Chanel, kas man bija pūderis, pēc nedēļas noplīsa vāciņš.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Te atkal pierādās, ka zīmolam un cenai nozīmes nav - slikti produkti/lietas atrodas vienmēr. :)

      Dzēst
  8. Chanel laka man tikai viena. Nav tā vērta, lai būtu vairāk. Bet YSL gan jau kāds pulciņš ir- labas otas un noturība.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man YSL ir divas - Beige Gallery un Bleu Majorelle, noteikti gribu vēl kādu. :) Armani lakas gribu pamēģināt un vēl Dior atjaunoto kolekciju.
      No drugstore lieliskas ir Artdeco.

      Dzēst
  9. Neesmu vēl mēģinājusi luksa nagu lakas, bet patīk plāns un gluds klājums (cik to var saredzēt bildēs)! Man favorītos ir O.P.I nagu lakas ) ar bāzi un topu uz maniem nagiem turas vismaz nedēļu :)

    AtbildētDzēst
  10. Es atkal varu atzīties, ka manā ārprātīgajā nagu laku kaudzē nav nevienas selektīvās kosmētikas lakas. Kāpēc? Man tās vienkārši nešķiet tik vērtīgas! Un es nesaprotu, ko es iesākšu ar to nagu laku, kad nopirkšu... Vispār kopš esmu atklājusi to, ka savus brīvos līdzekļus varu izmantot, tam lai apceļotu un iepazītu pasauli, es lietu un mantu kultu sāku nesaprast. Kaut kā tā...
    Bet krāsa sarkanā, vienmēr skaista. Ziemai īpaši piestāv ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau arī bija kāre tikai līdz tam brīdim, kad šķita neaizsniedzams sapnis. Tagad, kad puslīdz brīvi varu ieiet veikalā nopirkt, viss prieks pazūd.

      Dzēst
  11. Nagu laka ir tas produkts par kuru neredzu jēgu pārmaksāt. Labāk vairāk ielieku tajos produktos, kas paredzēti ādas kopšanai vai dekoratīvajai kosmētikai, kas arī ir saskarē ar ādu (kaut gan līdz dārgiem krēmiem arī neesmu vēl tikusi, pagaidām meklēju atsauksmes par vidējas cenu kategorijas produktiem un turos pie tiem).
    Nagu laka virs 10 eur, tas vairs nav nagiem - tas jau ir vairāk plauktiņam un acu priekam :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pareizi ir, ka jāiegulda kaut kā "paliekošākā". Bet es esmu žagata, man reizēm vajag to zīmolu un skaisto iepakojumu. Tā nu tas ir..

      Dzēst
  12. Ļoti laba prece, viennozīmīgi tā vērta.

    AtbildētDzēst