otrdiena, 2014. gada 9. decembris

Rudens izvēle - novembris

Novembris man bija diezgan skumjš un smags mēnesis, patiesi priecājos, ka nu tas ir cauri. Kamēr gaidām sniegu un baltus Ziemassvētkus, pastāstīšu par produktiem, kas man iepatikušies novembrī.


Neutrogena barojošs ķermeņa losjons ar lāceņogām  - ātri iesūcas, labi mitrina ādu, tomēr smarža man patīk pēc noskaņojuma (vienu dienu patīk, citu nepatīk). Nebiju agrāk mēģinājusi šī zīmolu zieķus, iespaids ir labs. Iespējams kaut kad iegādāšos kādu klasisko Neutrogena losjonu. Nopērkams Drogās, cena ap 5€.

Timotei Precious Oils šampūns - patīkams atklājums, nenoliegšu, ka uzrunāja sastāvā esošās eļļas (jā, argana eļļa ir VISUR) un sastāvā neesošās krāsvielas un parabēni. Šampūnu lietoju paralēli ar Matrix Oil Wonders šampūnu un kondicionieri, maniem matiem patīk. Nopērkams Drogās, cena ar atlaidi bija ap 2€,

The Body Shop Cukurotā ābola zieķis - tik fantastisku smaržu sen nebiju jutusi. Iet uz beigās, nopirkšu vēl kādu miniatūru, jo tieši 50ml tilpumam konsistence ir krēmīgāka, bet 200ml - sviestaināka un barojošāka. Nopērkams The Body Shop, nezinu, vai var nopirkt atsevišķi, bet komplekts ar visiem trīs svētku aromātiem maksā 21€.

Moroccanoil matu eļļa - īsts baudījums matiem. Kopš lietoju šo eļļu, manas garās pinkas ir palikušas patiešām veselīgākas un mirdzošākas. Un tā smarža... Eļļa nopērkama Stockmann, cena 42€.

Natura Siberica Oblepikha Siberica smiltsērkšķu-medus ķermeņa skrubis - ļoti patīkams, netaukains ķermeņa skrubis bez visām pē vielām. Smaržo skābeni, bet man ļoti patīk. Nopērkams Drogās, cena ap 6€.

Guerlain Gloss d'Enfer #464 Guimauve Vlop - ikdienas lūpu spīdums, kad negribas spilgtas lūpas. Patīkams, nav lipīgs. Nopērkams Stockmann, Kristiana, cena 30€.

Nagu lakas - L'Oreal Color Riche #403 Femme Fatale un Dior Diorific Vernis #751 Marilyn (ja nemaldos no 2012.gada Ziemassvētku kolekcijas). Femme Fatale bija mana pirmā sarkanā L'Oreal nagu laka, ļoti patīk korekti sarkanais tonis un Diorific ir ķēriens Velvet Mimosas blogseilā. 



Par jaunumiem un pirkumiem pilnu atskaiti sniegt nevaru, daudzas lietas esmu piemirsusi, atrādīšu patīkamākās.


Kārotie The Body Shop Nutriganics Drops of Youth jeb jaunības pilieni - serums sejai, pirmais iespaids ļoti labs.
Sarkana Chanel nagu laka uz Ziemassvētkiem jau sāk kļūt par tradīciju - skaisti sarkanais #687 Phenix. Tomēr par Chanel nagu laku kultu vēl izteikšos atsevišķā ierakstā.
Fantastiski smaržojošs roku krēms no The Body Shop Ziemassvētku kolekcijas - Frosted Cranberry. Uz atlaidēm būs jāsapērkās vēl mazie roku krēmi, ļoti piemērots tilpums somiņai.
Dior Addict Lip Glow - lūpu nieciņš dienām, kad negribas neko.

Jaunajā gadā turpināšu šādu favorītu-jaunumu rubriku, kam pievienosies vēl izlietotie produkti, tā teikt - lai viss redzams -  cik izlietots, cik nopirkts, kas paticis.

Vai jums jau ir svētku sajūta/izjūta? Ir kas mēģināts no augstākminētajiem nieciņiem?



22 komentāri:

  1. Svētku saj;utas pagaidām nav. Toties ir stress par iekavētiem darbiem :D No zieķiem mēģināts tikai Dior balzams un pilnībā piekrītu, ka ir labs dienām, kad neko negribās :)
    Man patika Neutrogena ķermeņa balzams bordo tūbiņā. Labs ļoti sausai un niezošai ādai.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gan jau ar darbiem viss nokārtosies, man decembris izskatās diezgan mierīgs, varu pat plānot Ziemassvētku kēksa cepšanu un tamlīdzīgas svētku muļķības. :)))

      Dzēst
  2. Man ir Natura Siberica smiltsērkšķu cietā eļļa ķermenim - no šīs pašas sērijas- ļoti patīk. Un par Bodyshop jaunības pilieniem - gaidīšu atsauksmi.

    AtbildētDzēst
  3. ooo es cenšos zsvētkus pastiept garum'...tāi lai tas fīlings ir visu mēnesi...ar ēdienu. ziemīgām aktivitātēm... hei nedēļas nogale francijā, beļģijā ar karstvīnu...nu saproti, par ko runāju... gaismiņas istabā un koša lūpu krāsa...kā tu saki, sarkani nagi ir kā tradīcija...un tradīcijas pdara visu vairāk lolotu.... es skatos uz Dior šīgada zsv kolekciju un skaidri zinu, ka gribu vienu no tiem bumbuļiem, bet nevaru saprast, kuru..... no visa tevis aprakstītā ir tikai Dior balm izmēģināts, pasakains, jau otrā iet uz beigām, pirktu noteikti atkal, ja šie nebūtu nākuši klajā ar to rauge Dior baume... kkas kas ir divi vienā, noteikti gribas izmēģināt.... un morocconoil protams, bet jāizlieto vispirms, kas ir...tāpat ieinteresēji ar timotei, ar to, cik tas zaļš.... patīk šis ieraxts.... lai skaistas sajūtas un galvenais nestresot...izvelc lieku pudeli sparkling :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es karstvīnu vēl tā kārtīgi neesmu dzērusi, drīzumā pati gatavošu, iespējams, ka ielikšu recepti. :)

      Dzēst
  4. Es gan no cukurota ābola gaidīju kaut ko labāku, man vairāk patika dzērveņu smarža, domāju, ka nopirkšu dzērveņu smaržas

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, dzērveņu aromāts arī ļoti izdevies. :) Vaniļa gan man likās pārāk šķebinoša.

      Dzēst
  5. Man diemžēl svētku sajūtas pagaidām nav, jo ir ļooti daudz darba un liekas, ka neko nevaru pagūt, bet, cerams, ka nekur jau šī nepaliks :) Ir mēģināts smiltsērkšķu skrubis, patika tīri labi, bet nav starp mīļākajiem.

    AtbildētDzēst
  6. Man arī jāpiekrīt, ka lūk cukurotais ābols manam degunam nepavisam iepatikās, esmu sajūsmā par dzērvenēm, bet katram savs :)
    Man patika Neutrogena losjons līdz kamēr pa jaunam neatklāj L`Oreal balzamu ķermenim. Lūk, tā ir manta!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja? Man tieši cukurotais ābols iepatikās visvairāk, tās nu ļooti patīkams aromāts. :)
      No drugstore losjoniem tagad vēlos pamēģināt Nivea ar kakao un L'Oreal Sublime Body mitrinošo losjonu.

      Dzēst
  7. Sajūtas nav :( Un tā pa īstam reti kad ir bijusi, es vienmēr apbrīnoju tos cilvēkus kuri izpušķo māju, laicīgi iepērk un sasaiņo dāvanas... man parasti tas vis ir pēdējā brīdī. Maroccanoil aromāts ir fantastisks, jaa :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas arī. Es šogad laikam iztikšu bez dāvanām, tas viss ļoti nogurdina.

      Dzēst
  8. Man šogad ir svētku sajūta. Smuki māja izdekorēta, regulāri dedzinu sveces.
    Es pievienojos ābola mīļotājiem. Es ar tagad sviestu lietoju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī nopirku jaunu sveci un katru vakaru kūpinu. :)

      Dzēst
  9. Man arī ir svētku sajūta. Pēdējos gados esmu nolēmusi mērķtiecīgi pagarināt svētku gaidīšanas laiku, lai nav pa galvu, pa kaklu pēdējā brīdī, kā tas gadījās agrāk. Īpaši tagad, kad mājā ir bērns, gribās arī viņai sagādāt daudz dažādus prieciņus. 1.Adventā kopīgi tiek sagādāta eglīte un sākam lēnām mājas un eglītes pušķošanu. Tad katru dienu atveram Adventa kalendāru (šogad nopirku arī ar rotaļietām, ne tikai šokolādes, tas ir riktīgs hīts), taisam piparkūku mājiņas, dedzinam sveces, gādājam dāvanas un visādi citādi lēnām gaidām svētkus. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir svētku sajūta, bet rotājumu vēl nav. :))

      Dzēst
    2. una wo wo...mēs tieši tāpat...pastiept tos svētkus.... bet laikam vieglāk, ja ir bērni, jo tos svētkus gribam radīt viņiem.... elīn uzrotā māju šovakar...mazliet, ne visu uzreiz...lampiņas virtuvē pie loga...redzēs, kā kafija labāk garšo...decembriskāk :)

      Dzēst
  10. Moroccanoil matu eļļa - tā tā tā! Mans nebeidzamais wishlist tikko vēl papildinājās! :) Cukurotais ābols ir super un TBS roku krēms arī ir wishlistā! :D Sarkana nagu laka noteikti ir manā Ziemassvētku sajūtā. :) Vēl tādas pavisam svētku sajūtas nav, sestdien braukšu ar brāļiem uz Ziemassvētku eglīti, varbūt tad parādīsies. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labā ziņa ir tāda, ka Moroccanoil pieejams arī mini tilpums. :)

      Dzēst
  11. Sveika, vai moroccanoil nav mazākā tilpumā pieejama-Stokmanā?
    Paldies.:))

    AtbildētDzēst