pirmdiena, 2015. gada 18. maijs

The Body Shop C vitamīna sejas krēmi - atsvaidzinošs dienas krēms un līdzeklis sejas toņa tūlītējai uzlabošanai

Šajā pavasarī The Body Shop papildināja savu C vitamīna līniju ar diviem jauniem krēmiem - C vitamīna atsvaidzinošu dienas krēmu un C vitamīna līdzekli sejas toņa tūlītējai uzlabošanai. Atzīšos, ka enerģijas krēmi mani uzpērk gandrīz vienmēr, ļoti ilgojos pēc svaiga sejas izskata. Par manu pieredzi ar C vitamīna serumu var izlasīt šeit.



Sākšu ar uzslavu par glīto un neierasto dizainu - melnais lieliski kontrastē ar oranžo. Dienas krēma iepakojums ir no stingras plastmasas, kas no attāluma līdzinās stiklam. 



C vitamīna līdzeklis sejas toņa tūlītējai uzlabošanai (25ml) ir vieglas konsistences tonēts sejas krēms, vienvārdsakot - sejas kopšana un make-up vienā produktā. Šī līdzekļa galvenie uzdevumi ir uzlabot sejas toni, piešķirt veselīgu starojumu un padarīt ādu zīdaini maigu. Produkts satur mitrinošās sastāvdaļas - medu un glicerīnu, atvēsinošo mentolu un dabas bagātāko C vitamīna avotu - Amazones kamu kamu ogas.

Teikšu atklāti, ar krēmu līdz šim iedraudzējusies neesmu. Darīju visu pēc instrukcijas - klāju virs mitrinošā krēma, gaidīju skaisto un starojošo efektu, tomēr pretī spogulī man raudzījās tāda "netīra", oranža seja. Iespējams, ka pie vainas mans gaišais ādas tonis, tomēr iznākums nebija tāds, kā gaidīju. Mēģināju labot - pa virsu uzklāju nedaudz tonālo krēmu. Tonālais krēms virs šī līdzekļa vēlās, iznākums bija vēl trakāks nekā iepriekš - visa seja pleķos. Nākamās reizes šo krēmu lietoju tikai mājās, klājot pavisam plānā kārtiņā. Bija nedaudz labāk, tomēr es joprojām gaidu vasaru, siltos saules starus, kad uz iedegušas ādas varēšu uzklāt šo līdzekli un baudīt solīto veselīgo starojumu. Pagaidām nekā. 



C vitamīna atsvaidzinošs dienas krēms (50ml) palīdz novērst noguruma pēdas sejā, piešķir tai dabisku veselīgu starojumu. 

Dievinu gelveida sejas krēmus, kuri smaržo svaigi un ātri iesūcas ādā. Šo krēmu gribēju izmēģināt jau no brīža, kopš tas parādījās veikalā. Patīkama, viegla konsistence, kas ādu neatstāj lipīgu un lieliski mijiedarbojas ar tonālo krēmu. Pēc uzklāšanas mazliet kņudina ādu, bet man šķiet, ka tieši tajā kņudināšanā slēpjas tas enerģijas efekts. Pilnīgi iztēlojos sevi karstā vasaras rītā, kad pēc sejas nomazgāšanas tiek uzklāts šis krēms. Lietojot krēmu, nelielas izmaiņas ir - āda ir gludāka un izskats svaigāks. Šķiet, ka šis būs mans vasaras must have sejas krēms.


The Body Shop mani atkal ir patīkami pārsteidzis, man ļoti patīk arī viņu alvejas dienas krēms, kā arī vēlos izmēģināt E vitamīna sorbetu.

Kur nopirkt: The Body Shop
Cik maksā: atsvaidzinošs dienas krēms 27.50€, 
līdzeklis sejas toņa uzlabošanai 21.50€
Vērtējums: līdzeklis sejas toņa uzlabošanai 5/10
atsvaidzinošs dienas krēms 9/10

Kādus sejas krēmus izvēlaties vasarai? 

*Paldies The Body Shop par iespēju izmēģināt produktus.

17 comments:

  1. Par šiem mums domas sakrīt - man favorītos arī tieši krēms. Bildes ļoti skaistas. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man atkal šķita, ka tas mazais oranžais man tīri lai patika, vēl pāragri spriest.
    Bildes skaistas!

    AtbildētDzēst
  3. Ooo! Es gribu to krēmu! Tikai krājumi jau drīz pārņems māju :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nav tik traki, bet nu arī daudz vairāk nekā pieklātos. :)

      Dzēst
  4. Krāsa burvīga ;)) C vitamīnīgi ;)))

    AtbildētDzēst
  5. Uz krēmu iekārdināji. Bet arī no izstādes vēl ir 100 ml tūba ar želeju vasarai. Bet, ja izdosies t pieveikt pirms vasara beigsies, tad šo oranžo noteikti gribēsies pamēģināt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl ir pavisam jauni un neattaisīti krēmi, ko gribu pamēģināt. :)

      Dzēst
  6. C un E vitamīna sērijas man no Bodyshop vismīļākās :) Un šis krēms perfekts vasarai! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl patīk alvejas un Nutriganics līnijas. :)

      Dzēst
  7. Ļoti uzrunā krēma oranžais tonis :) Kā ir ar smaržu krēmam?

    AtbildētDzēst
  8. Tagad gribas nopirkt dienas krēmu no Vitamin C sērijas!

    AtbildētDzēst
  9. Ikdienas stress, skriešana un steiga noēd visu mūsi svaigumu. Un aizbēgšana no visa tā liks ādai izskatīties vienkārši perfekti. Pati pamēģināju, 3 mēnešu garumā, pat krēmus aizmirsu lietot... un āda - ideāla. Protams, to ne vienmēr var atļauties - tādēļ mums domāti krēmi. :) Varbūt man ar' tas dienas krēms jāpamēģina..., bet varbūt tomēr labāk krāt naudu "aizbēgšanai"... :P

    AtbildētDzēst