otrdiena, 2015. gada 5. maijs

The Body Shop Strawberry Body Polish

Kad zemeņu laiks vēl tālu, īstais mirklis ko svaigu un garšīgu baudīt dušā. The Body Shop želejveida skrubi/ķermeņa pīlingu ar sacuma mandarīna smaržu biju lietojusi jau iepriekš, toreiz man nepatika produkta smarža, tāpēc produktu pilnībā nespēju izbaudīt. Ar zemeņu kārumu ir pavisam citādāk.



Šķiet, ka zemeņu aromāts ir viens no slavenākajiem, ko piedāvā The Body Shop. Dažiem tas šķiet pārāk sintētisks un šķebinošs, bet man ļoti patīk - man ir bijis gan ķermeņa sviests, gan dušas želeja, gan mini losjons.

Želejveida skrubi pirku pirms dažiem mēnešiem atlaižu laikā, cerot, ka šo gardumu saglabāšu līdz vasarai. Produkts tika pirkts ar domu, ka tas būs 2in1 - gan kā dušas želeja, gan ķermeņa pīlings.
Par asu skrubi šo produktu nevarētu nosaukt, kaut gan pīlingā ir divu veidu skrubējošās daļiņas - sasmalcinātas valriekstu čaumalas un kivi sēkliņas. 


Āda pēc pīlinga lietošanas paliek gluda, maiga un ar liegu aromātu. Pīlingu droši var lietot ikdienā - īpaši patiks tām dāmām, kurām nepatīk ķēpāties ar vairākiem dušas produktiem - šis līdzeklis lieliski izmantojams gan kā dušas želeja, gan skrubis. 

Zemeņu ķermeņa pīlings bagātināts ar zemeņu sulu un medu.

Kur nopirkt: The Body Shop
Cik maksā: 16
Vērtējums: 9/10

Kādus ķermeņa pīlingus vai dušas želejas ar pīlinga efektu esat iecienījušas? 
Esmu noskatījusi arī Kivvi citronu-piparmētru pīlinga dušas želeju ļoti karstajām vasaras dienām.


Laiks mūs šodien lutina, silta un ļoti jauka diena. Dārzā zied magnolijas un rododendriem parādījušies pirmie paplaukušie pumpuri. Vasara tuvojas.

8 komentāri:

  1. Mmm, sakārojās zemenes! :) No The Body shop mans mīļākais skrubis ir persiku, saucās laikam Vineyard peach :) Bet šos želejveida skrubīšus izmēģinājusi vēl neesu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pasen esmu mēģinājusi krēmīgos, man kaut kā tad īsti nepatika. Būs kaut kad jānopērk. :)

      Dzēst
  2. Man tas ir starp favorītiem jau kādu laiku. Vajadzēs nopirkt vēl!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gribu vēl melleņu skrubi, ceru, ka vasarā būs. ;)

      Dzēst
  3. wo wo tieši šodien nopirku jaunas ziepes - kokosa sviests ar auzu pārslām, šķita, ka tās pārslas būs labs skrubis, iešu tuliņ mēģināt.... body shop vienmēr lietoju dušas želeju, par pārējo neko nezinu - man īsti nepatīk tādas krāsainas un dikti smaržīgas lietas//// pat soap and glory lielo ķermeņa krēma pudeli kādu nedēļu palietoju un neatzinu par pietiekami labu esam,,,, tagad mētājas, cerībā, ka kādam draugam varbūt iepatiksies - it kā forši un tomēr ne... kkā tā

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es lielos tilpumus ķermeņa krēmiem reti pērku (nu tādus 400,500ml), man ātri apnīk. :)

      Dzēst
  4. Skrubis / pīlingi ir mani mīļākie dušas produkti. Patīk asi, bet nu balansā, lai nenoskrāpētu nost ādu. Pašlaik lietoju Soap&Glory flake away, tas ir mans mīļākais skrubis, taču kad to lietoju, nelietoju dušas želeju, jo smarža saglabājas ilgu laiku, un man nepatīk to izbojāt :D. Ļoti patīk arī jau minētais Garnier, arī Černij žemčug kafijas skrubis, mmm. TBS mango skrubis ļoti patīk!!!! :) Noteikti mēģināšu vēl daudz un dažādus, periodiski atgriežoties pie iecienītajiem. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk ļoti daudzi skrubji. :D tgd sarakstā ir Bio2You greipfrūtu un Stenders piparmētru, un L'Oreal skrubis. :D

      Dzēst