ceturtdiena, 2015. gada 3. septembris

L'Oreal Professionnel Mythic Oil Jewel Edition by DC mitrinoša eļļa matiem un Tangle Teezer The Original

Atzīšos, ka esmu palikusi mazliet atkarīga no matu kopšanas produktiem. Īsā laikā manā dušas plauktiņā mājvietu atraduši dažādi šampūni, balzami, maskas un eļļas no dažādiem zīmoliem un dažādām cenu kategorijām. 


Kaut ko no slavenās Mythic Oil sērijas vēlējos izmēģināt jau sen, izvēlējos limitētā izlaiduma matu eļļu - gan jau eļļa tāda patika kā klasiskā Mythic Oil, bet šai klāt arī grezna kaste un matu sprādze. Sailgojos arī pēc Tangle Teezer ķemmes (ģimenē mēs to saucam par suņu birsti), šoreiz The Original variants, jo Salon Elite man īsti nepatika.


Tangle Teezer The Original ļoti labi izķemmē matus, tos neplēš. Ja Salon Elite birste netika galā ar manām garajām pinkām, tad The Original savu uzdevumu paveic ļoti labi. Noteikti vēlos arī kompakto Tangle Teezer versiju. Izvēlējos melno krāsu, jo tā šķita visparocīgākā, atceros, ka rozā TT man bija izdzīvojies pa visām somām, skats uz beigām bija diezgan paplucis.


Mythic Oil Jewel Edition by Dear Charlotte mitrinošā matu eļļa (125ml) paredzēta visiem matu tipiem, tā sola ārstēt un atjaunot sausus un bojātus matus. Eļļai ir ļoti patīkams aromāts - tā nesmaržo kā klasiska eļļa, bet gan kā salonu matu kopšanas līdzekļi. Smarža nav uzbāzīga un tā neapnīk. Mythic Oil eļļa ir diezgan šķidra, nav eļļaina, viegli ieklājama matos. Kopš lietoju šo eļļu, mati ir vieglāki un gaisīgāki. Eļļu lietoju pēc matu mazgāšanas, maniem pusgarajiem matiem pietiek ar vienu dozatora devu, ko klāju visos matus un tad vēl mazliet pašos matu galos. Vienīgais mīnuss šai eļļai - pārāk lielais tilpums, 125ml pietiks ļoti ilgam laikam un paspēs apnikt. Bet draudzenes zina, ka man patīk dalīties ar matu eļļām. :)

Kur nopirkt: Mythic Oil - Kolonna, internetveikali, 
TT - Stockmann, Douglas, internetveikali
Cik maksā: Mythic Oil 25€
TT 15€
Vērtējums: TT 10/10
Mythic Oil 9/10

Esat lietojušas kaut ko no Mythic Oil sērijas?

6 komentāri:

  1. Man patika klasiskais Mythic oil šampūns, gribu pamēģināt arī kondicionieri un Sparkling šampūnu ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribu šampūnu un balzamu. :) es domāju, ka Sparkling sērija diži neatšķiras no parastās. :)

      Dzēst
  2. Tieši mēģinu nedaudz vairāk pievērst uzmanību matu kopšanai, tādēļ šis raksts ir tiesi laikā! Būs Mythic Oil vēlmju sarakstam jāpievieno.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Manā sarakstā ir arī Kerastase eļļa, bet galva tikai viena. :)

      Dzēst
  3. Man suņu birste pavisam neiedzīvojās, bet visticamāk tas tāpēc, ka mani mati nav sevišķi biezi un nepinkojas :) Nekas no Mythic Oil produktiem nav mēģināts, bet labprāt izmēģinātu šampūnu un kondicionieri.

    AtbildētDzēst
  4. Mans lab;akais draugs ir kompaktais Tangle teezer :) dievinu :) Un no Mythic oil šķiet nekas vēl nav lietots.. . Galva ar viena, bet produkti, tik tik daudz :)

    AtbildētDzēst