ceturtdiena, 2015. gada 10. septembris

Payot My Payot Jour dienas krēms ar superaugļu ekstraktiem

Atzīšos, ka mani īsti neaizrauj sejas kopšanas produkti. Man patīk iedarbīgi līdzekļi, kas liek ādai izskatīties labi. Katram sejas kopšanas solim man ir viens, max divi produkti, vasarā vispār iztieku ar pašu minimumu - attīrošajām putām, mitrinātāju, micelāro ūdeni un attīrošo eļļu. 

Payot My Payot Jour iegādājos pēc draudzenes labajām atsauksmēm, viņai šī sērija ļoti patīk.



Payot My Payot Jour dienas krēms ar superaugļu ekstraktiem sniedz ādai tūlītēju mirdzumu un mitrināšanu. Dienu pēc dienas noguruma pazīmes pazūd, āda kļūst spilta un starojoša, tā par produktu raksta ražotājs.


My Payot Jour ir mana pirmā iepazīšanās ar tāda līmeņa sejas kopšanas kosmētiku. Cik skatos, Payot un Matis zīmoli blogos arī parādās ļoti reti vai nepārādās nemaz. Ja nebūtu dzirdējusi labas atsauksmes no draudzenes, iespējams, arī es izvēlētos, kādu citu zīmolu no līdzīga cenu līmeņa, piemēram, Biotherm.


Jau esmu minējusi, ka mani ļoti uzrunā "enerģijas" krēmi, kas nogurušu ādu sola padarīt skaistu un mirdzošu. Mana pieredze ar The Body Shop C vitamīna krēmu bija ļoti laba, tāpēc rudenim meklēju ko līdzīgu, bet ar krēmīgāku tekstūru.

My Payot Jour iepakots jaukā burciņā, dizains man patīk, tāds mazliet neierasts. Krēms smaržo svaigi, mazliet pēc augļiem, mazliet pēc krēma. 
Sejas krēma tekstūra ir ļoti interesanta - krēmīgs, bet uz ādas baltie pleķi nepaliek, it kā iesūcas ātri, bet krēmu uz sejas var just vēl kādas 10-15min. 


Āda pēc krēma lietošanas tiek mitrināta labi, tomēr nekādu veselīgo mirdzumu neredzu. Šo krēmu man patīk lietot arī vakarā, jo rītos es vēlos, lai sejas mitrinātājs iesūcas ļoti ātri un neatstāj smaguma sajūtu uz sejas. 
Krēms nav slikts, bet arī ne sajūsmas vērts. Man laikam sāk pietrūkt produktos tas wow efekts, ko dažreiz tie sniedz. 
Protams, krēmu izlietošu, bet par favorītu šobrīd to nosaukt nevaru. Varbūt ziemā kas mainīsies.  


Kur nopirkt: Douglas
Cik maksā: ap 37€
Vērtējums: 6/10


Esat ko lietojušas no Payot? Kādi ir jūsu iecienītākie krēmi vasaras beigām un rudens sākumam? 

10 comments:

  1. Neesmu lietojusi gan, kaut kā nav piesaistījis līdz šim. Ja āda neizrāda nekādas dīvainas pazīmes, tad es īpaši nemainu ādas kopšanas līdzekļus, iestājoties rudenim - no rītiem izvēlos kaut ko mitrinošu un vieglu, savukārt vakaram kaut ko barojošāku. Bet principā vados pēc iekšējām sajūtām - ja šķiet, ka vajag smagāku artilēriju, tad lietoju, bet, ja nē, tad palieku pie viegliem līdzekļiem.

    AtbildētDzēst
  2. Es no PAYOT esmu dzērveņu toniku mēģinājusi,tas man patika. Vairāk gan laikam neko nav sanācis mēģināt

    AtbildētDzēst
  3. No Payot neesmu mēģinājusi neko, bet gribētu, jo viņiem ir vesela produktu līnija, kas paredzēta jutīgai ādai :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es atkal pētu zīmolus, kuriem ir "enerģijas" līnijas. ;)

      Dzēst
  4. Pirms kāda laika skatījos tieši uz šo krēmu, bet tad pamanīju, ka nekur nav īsti tādas normālas atsauksmes un nepirku. Redz, kā tomēr pierodam pie blogiem un atsauksmēm :)
    Izklausās interesants krēms, bet laikam, pretēji Tev, mani šādi uzmundrinošie krēmi līdz galam neuzrunā :)

    AtbildētDzēst
  5. es no šīs sērijas lietoju (pagātnes izteiksmē nu jau) fluīdu, iegādāju vasaras sezonai. jāsaka, nebūs atkārtots pirkums, jo bija tāds nekāds. nekāda mirdzuma, nekādas mitrināšanas. un smaržoja diezgan spirtaini. pēc tādas pieredzes vēl padomāšu, vai gribas dot zīmolam vēl kādu iespēju :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribēju fluīdu un acu krēmu, bet šis arī man bija pēdējais pirkums no šīs līnijas.

      Dzēst
  6. Man no Payot favorīts ir Hydra24 Crème.Pārējais ko esmu mēģinājusi nav tās naudas vērts.

    AtbildētDzēst