sestdiena, 2016. gada 23. janvāris

Dekoratīvās kosmētikas minimums

Teikšu godīgi, dekoratīvā kosmētika man īsti neinteresē, man svarīgi, lai produkts strādā un apmierina manas vajadzības. Es neeksperimentēju, jau n-tos gadu krāsojos vienādi, pamainot tikai zīmolus. Dotajā brīdī arī esmu atmetusi vaigu sārtumus, izgaismotājus un bronzerus.
 
 
1. solis
Uz sejas uzklāju tonālo krēmu - šobrīd mans favorīts ir L'Oreal True Match (N2 Vanilla). Patīk pusmatētais efekts, arī pelēcīgo sejas toni tonālais krēms izlīdzina labi.
2. solis
Mazos nesmukumus aizzieķēju ar Essence Stay Natural konsīleri (03 soft nude). Šis konsīleris ir mans drugstore favorīts, esmu izlietojusi jau vairākus iepakojumus.
3. solis
Aizzieķēju tumšos lokus. Vairāk kā pusgadu lietoju YSL Touche Eclat (#2), jā, produkts ir ļoti labs, bet arī dārgs. Kā jau minēju, tādu pašu efektu var panākt ar The Body Shop Lightening Touch, kas maksā divreiz mazāk. Polhem preses dienā pazieķēju arī jauno Oriflame konsīleri, izskatījās ļoti labs, būs jāpasūta.
4.solis
Uzklāju acu ēnu bāzi. Mistika, bet Lancome acu ēnu bāze visur ir izpirkta, Artdeco melnajā ķobītī arī, tapēc nācās nopirkt rezerves variantu. Essence I Love Stage acu ēnu bāze man ne visai patīk, tā ir kā tumšs konsīleris, kā arī uzklāt ir grūti, nevarētu teikt, ka acu ēnas paspilgtina.
5. solis
Šobrīd lietoju Sleek i-Lust paletes pirmo un trešo toni no apakšas. Gaišāko toni klāju pār visu plakstiņu, bet zeltaino toni plakstiņa stūrīšos. No šīs paletes biju gaidījusi ko vairāk. Bildes man jau ir, raksts par paleti būs.
6. solis
Acu zīmulis no Artdeco Soft Eye Liner Waterproof (11 deep forest brown) ir mans mīļākais acu zīmulis. Tas perfekts - ne ciets, ne pārāk mīksts, viegli pludinās un noturība arī laba.
7. solis
Pamīšus lietoju divas skropstu tušas - Lancome Grandiose (02) un YSL Babydoll (2). Tuša ir laba, dara visu, ko sagaidu no tušas, bet joprojām nespēju pierast pie izliektās birstītes.
8. solis
Uzacu akcentēšanai izmantoju Maybelline Brow Drama uzacu tušu (dark blond), lielisks produkts, bet vēlos pamēģināt arī jauno L'Oreal uzacu tušu.
9. solis
Lūpas - nu jau gandrīz divus mēnešus esmu aizmirsusi spilgtās lūpas, izmantoju Nivea lūpu balzamu un Catrice Shine Appeal šķidro lūpukrāsu (020 Kiss Me In The Sunshine). Perfekts tonis, kurā esmu iemīlējusies.
10. solis
Beigās divi pūtieni ar saldo Viktor&Rolf Bonbon, aukstumā neko citu nemaz neprasās.
 
Kāds ir jūsu dekoratīvās kosmētikas minimums?

16 comments:

  1. man gadiem dekoratīvajā kosmētikā bija minimums un nemaz neprasījās nekas cits, jo arī diendienā viens un tas pats stils, krāsas. viss vienā eksemplārā, izņemot lūpu krāsas un nagu lakas. 2015.gadā sapirkts laikam vairāk nekā par visu laiku pirms. gribu atgriezties pie šī minimuma, taču nav jau viegli, kad izjusta tā trakā pirkšanas garša un neizmēģinātā meklējumi mūžīgie.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas pāriet. Man arī bija tā, ka pirku visu, ko acis ieraudzīja. Tad sapratu, ka nav vērts, jo lielu daļu vienreiz pamēģināju un atdevu.

      Dzēst
  2. Mans minimums ( un īstenībā mana ikdiena) 1)BB/CC jeb kāds no burtu krēmiem, 2)konsīleris, 3)uzacu zīmulis, 4)tuša, 5)pūderis un 6)izgaismotājs. Tikko nopirku arī Maybelline colour tatto matēto ķobīti. Labi turās un izlīdzina plakstiņa toni, ja ir redzamas vēnas, pie tam izskatās, ka ir acu meikaps, bet patiesībā vienkārši viens 'brauciens' ar pirkstu,ēnas kalpo labi arī kā bāze acu ēnām (Creme De Rose 91) ;D :)

    AtbildētDzēst
  3. Es ikdienā lietoju tonālo, konsīleri tumšiem lokiem, uzacu zīmuli + uzacu tušu, acu ēnu bāzi, acu ēnas, (acu zīmuli ne katru dienu), skropstu tušu, pūderi, sārtumu, lūpu krāsas arī tagad pārsvarā lietoju nūdīgas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man slinkums krāsoties, meklēju ātrus un iedarbīgus produktus. :)

      Dzēst
  4. Es vispār esmu minimāliste un man liekas, ka izskatos briesmīgi, ja sakrāsojos pārak daudz. Mani ir dažādi minimumi, atkarībā no dienas, ādas stāvokļa, noskaņojuma. Vienu dienu izlīdzinu tikai ar ēnām uzacu līniju + tuša, citu dienu konsīlers+tuša+ vaigu sārtums+ uzacu ēnas. Citreiz tikai vaigu sārtums. Vienmēr lūpu balzams. GAndrīz nekad nelietoju acu ēnas, līnijas, zīmuļus, nekad nelietoju krāsainus zīmuļus un ēnas, man patīk melns, pelēkbrūns ēnās. Viss :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tikai brūns, melnais man liekas pārāk dramatisks. :)

      Dzēst
  5. Veinu brīdi atrādīju "savu ikdienas minimumu", bet tagad nav sanācis. Būs jāatgriežas pie iesāktā, bet lai vai kā, mans šī brīža minimums - tonālais, krēms, reti konsīleris (ja kāda lieka pumpa), pūderis, bronzeris, vaigu sārtums, uzacu zīmulis, skropstu tušas bāze, skropstu tuša un lūpu spīdums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es bez konsīlera nevaru, loku dēļ. Pūderi neesmu izmantojusi jau kādus divus gadus, dažreiz uzlieku Meteorītus.

      Dzēst
  6. Man minimums ir katru dienu. Agrāk gan atveltīju meikapam stunduno rītiem! Tagad tās ir labi, ja 10min. :D 1)bb krēms vai tonālais atkarībā pēc noskaņojuma 2)uzacis 3)skropstas 4) un bronzeris, bez tā nevaru.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī vajadzētu atteikties no dažiem produktiem. :)

      Dzēst
  7. Minimumā varu iztikt ar tonālo krēmu, lūpu spīdumu, tušu. Smaržas. Viss.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vajag mazliet vairāk - citādāk trollis garantēts. :)

      Dzēst