svētdiena, 2016. gada 17. janvāris

L'Oreal True Match tonālais krēms 2N Vanille

Par L'Oreal True Match tonālo krēmu esmu dzirdējusi daudz labas atsauksmes, tāpēc ieraugot lielo atlaidi nu jau pagājušajā gadā, nolēmu nopirkt un pamēģināt.
 
L'Oreal True Match tonālais krēms mainījis savu formulu, tā teic dāmas, kas lietojušas gan šo, gan iepriekšējo versiju. Man viedokļa nav, šis ir mans pirmais L'Oreal tonālais krēms vairākos gados.
 

Sākšu ar tonālā krēma dizainu - stikla pudelīte ar sudrabīgu un caurspīdīgu plastmasu, izskatās glīti un lakoniski, nedaudz atgādina Lancome Teint Miracle tonālo krēmu. Pudelītei ir standarta tonālo krēmu tilpums (30ml).


Tonālo krēmu toņu izvēle man parasti sagādā lielas mokas, bet mans princips pēdējo divu gadu laikā ir - izvēlēties otro gaišāko toni no neitrālās paletes.
L'Oreal True Match piedāvā trīs toņus ādas nokrāsai - silto (W), vēso (C) un neitrālo (N). Mūsu platumu grādos gaišākais ir tonis nr.2, bet tumšākais nr.7 (mulatiem?).
 
Ar toņa izveli šoreiz kļūdījusies neesmu, N2 Vanille man der tīri labi, varbūt varēja būt nedaudz, nedaudz gaišāks.
 
True Match pēc konsistences ir diezgan viegls, nav ļoti sedzošs un padara ādu pusmatētu (vismaz manu - mana āda atkal ir normāla, ziemā nedaudz sausa). Tonālais krēms nerada masku, izskatās diezgan dabīgi. Klāju to ar pirkstiem, man pietiek ar nepilnu dozatora spiedienu.
Kopumā tonālais krēms man patīk, bet lielā sajūsmā neesmu.

 

 
Kur nopirkt: Drogas, Stockmann
Cena: ap 15€ (bez atlaides)
Vērtējums: 7/10
 
Esat mēģinājušas jauno True Match tonālo krēmu? Kādi ir jūsu mīļākie budžeta klases tonālie krēmi?


10 comments:

  1. Šis man patīk, bet manai taukainākai ādai vecā versija patika labāk :) Drīz blogā būs salīdzinājums. No budžetam draudzīgiem man ļoti patīk L'oreal (Infallible Matt), Bourjois (Healthy Mix un Helathy Mix Serum, CC cream), labas atsauksmes dzirdēju par Rimmel.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī gribētu izmēģināt Rimmel Match Perfection un Wake Me up tonālos. :)

      Dzēst
  2. Mans favorīts noteikti ir Loreal infallible matte tonālais krēms! Šo arī ļoti vēlos pamēğināt..

    AtbildētDzēst
  3. Mans favorīts noteikti ir Loreal infallible matte tonālais krēms! Šo arī ļoti vēlos pamēğināt..

    AtbildētDzēst
  4. Nav mēģināts. Ziemā mīļākais Bourjois Healthy Mix. Vasarai Lumene Vitamin C BB krēms.

    AtbildētDzēst
  5. Kāds paradokss, tieši rīt plānoju publicēt rakstu par šo tonālo krēmu. :D Man vecā versija ļoti nepatika, toņu izvēle jau vien bija šausmas, bet šis ar atjaunoto formulu ir mans jaunais favorīts :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Zanda, toņi absolūti tie paši, tikai Latvijā jaunai versijai nedaudz plašāks klāsts :)

      Dzēst
  6. Mans pēdējā laika budžeta favorīts ir Maybelline Dream Winder Liquid touch ūdentiņš, izkūst ādā, labs klājums un noturība dienas gaitā!

    AtbildētDzēst
  7. Es no L'Oreal tikai vienu esmu mēģinājusi - Lumi Cushion, tas man ļoti patīk.. Pat izdevās uz dullo toni atrast un liekas, ka labs..

    AtbildētDzēst