piektdiena, 2016. gada 15. janvāris

Sejas ādas kopšana - viens rīts un viens vakars janvārī



8 komentāri:

  1. Man oils of Life sejas eļļa ir absolūtajos gada favorītos. Tūdaļ jau pabeigšu pilno iepakojumu un jau jauns ir iepirkts vietā. Un Nutriganics arī gribas izmēģināt - dikti jau nu slavinošas atsauksmes vairakos blogos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nesen atkal sāku lietot to TBS eļļu, jaucu klāt želejkrēmam, lai nav tik auksts. :)) bet smarža man īsti pie sirds neiet.

      Dzēst
  2. Man ir tik pat minimālistiski,ja ne vēl mazāk. Un varbūt tas ir pat labāk.(:

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Acu krēmu esmu vispār izslēgusi, kaut gan lietot vajadzētu. Man šoziem neko tādu ekstra negribas - āda jūtas labi.

      Dzēst
  3. Mani favorīti ir TBS C vitamīns vakaram un MRC no Kiehl's. Ar Madaras produkciju vairs nedraudzējos, jo man metās sarkani izsitumi. Nav mans produkts :(

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Ir ok, ja ņem vērā, ka mani vispār nakts krēmi nesajūsmina, tb, neesmu vēl atradusi tādu, kas patiešām patiktu.

      Dzēst
  5. Kaut kā skatos, ka daudzām ziemas sejas ādas kopšanas sarakstā ir maz produktu. Man tieši tas pats, jo neprasās neko vairāk. Es no eļļām vispār esmu nedaudz atteikusies, jo liekas, ka ir pa daudz, lietoju Madara nakts krēmu, kas tīri labi uz nakti der :)

    AtbildētDzēst