sestdiena, 2014. gada 27. decembris

Madara DD (daily defence) krēms

Ir tādi rīti, kad pamosties un visa seja tādā jutīga, durstoša un sāpoša. Visbiežāk man tā gadās ziemās, ne katru rītu, bet gadās. Ar Madara pagājušās ziemas jaunumu iepazinos jau pirms gada, kad mamma to saņēma dāvanā pie pirkuma, izmēģināju, man ļoti iepatikās, bet pati toreiz nenopirku.
Šogad, cerot uz balto un skarbo ziemu, noteikti zināju, ka šis krēms mans būs sabiedrotais.


Madara DD jeb Daily Defence krēms ir izstrādāts kā biezs un barojošs balzams sejas, ķermena un roku kopšanai. 
Produkta daudzfunkcionalitāte slēpjas šādās īpašībās:
*nodrošina ādas sausuma un raupjuma samazināšanu,
*aizsargā ādu no skarbo laikapstākļu nelabvēlīgās ietekmes,
*dziedē sasprēgājošas lūpas vai saplaisājušus papēžus
*mīkstina nagu kutikulu.


DD krēms ir mans ziemas "must have" produkts - ātri novērš ādas jutīgumu, padara to mīkstu un maigu. Lai arī krēms ir biezs, tas iesūcas ādā ļoti ātri, atstājot vien aizsargkārtiņu. Daily Defence krēms smaržo ļoti patīkami, krēma aktīvajās sastāvdaļās ir smiltsērkšķis un lācenes. 


DD krēms nesatur glutēnu un tam ir ECOCERT sertifikāts, kā arī Daily Denfence krēms ir iekļuvis Pastaigas 2013.gada labāko produktu sarakstā.

Man ļoti patīk video, kur Madara komanda dodas izmēģināt DD krēmu aiz Arktiskā loka. Links ar video šeit.



Kur nopirkt: Madara, Stockmann, Douglas
Cik maksā: 14€
Vērtējums: 9/10

Esat izmēģinājušas Madara DD krēmu?

11 comments:

  1. Izklausās loti labs, pat nejūtot vajadzību likšu aiz auss, dienās, kad būšu aukstā laikā kkur pasaulē/ latvijā

    AtbildētDzēst
  2. Šo es arī visu laiku gribu iegādāt, bet pagaidām vēl neesmu :)

    AtbildētDzēst
  3. Man par šo slavas dziemas Ivonna izstāstīja, bet es jūtu, ka viņš ir baigi līdzīgs tam Physiogel A.I. krēmam ko lietoju otro gadu, bet noteikti ja būs interese pamainīt, tad zināšu kur vērsties ;)

    Video tiešām riktīgi foršs ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja ir iespēja, es tomēr lietoju pašmāju produktu. Esmu palikusi baigā patriote. :)))

      Dzēst
  4. Man pašlaik neko tādu treknu neparasās, bet paldies, likšu aiz auss! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Atnācu no pastaigas ar suni, krēms nudien labi iedarbojas aukstumā. :)

      Dzēst
  5. DD ir arī mana mīlestība, pie nākamajām atlaidēm noteikti nopirkšu atkal. :)

    AtbildētDzēst
  6. Jā, ir labs, es kā reiz nesen pie pirkuma dabūju :)

    AtbildētDzēst
  7. Ir labs, man smieklīgi sanāca. Pavisam nesen nopirku vienkārši izmēģināšanai vienu, bet kad pirku ziemassvētku dāvanas, vēlreiz tiku pie šī krēma, jo nāca dāvanā. :)

    AtbildētDzēst
  8. DD krēms man ļoti patīk! Tiešām ziemas must have!

    AtbildētDzēst