pirmdiena, 2014. gada 29. decembris

The Body Shop Vitamin C Skin Boost

Mana mīlestība pret kosmētiku iedalās daļās - vienu periodu varu sapirkt padsmit nagu lakas, tad uznāk kāre pēc lūpu spīdumiem un krāsām, bet tagad, tagad prāts beidzot nobriedis kopjošajai kosmētikai. Agrāk mans iztikas minimums bija kāds mazgāšanas līdzeklis (putas vai želeja) un viegli mitrinošs dienas krēms. Šobrīd mans sejas kopšanas plauktiņš ir izaudzis līdz tādam līmenim, ka nu tikai.
Aukstie mēneši ir tas laiks, kad klāt krēmiem seja vēlas arī serumu. Pagājušajā gadā tas bija La Mav serums (ļoti labs), šogad izmēģinu The Body Shop C Vitamīna sērijas serumu.


TBS C Vitamīna līnija ir radīta, lai palīdzētu atgūt veselīgu un skaistu ādu, kas zaudējusi toni un kļuvusi pelēcīga.
Uz C Vitamīna serumu nemaz nebūtu skatījusies, ja nebūtu pamēģinājusi - varētu teikt, ka tā ir mīlestība no pirmās lietošanas reizes.

Viegls un atsvaidzinošs, ar mirdzošām minerālu daļiņām - liek ādai starot, nogludina un mitrina. Satur Amazones kamu kamu ogas, kas ir viens no bagātīgākajiem C vitamīna avotiem pasaulē un piešķir ādai veselīgu mirdzumu, tā raksta TBS.


Patīkamas tekstūras serums (nedaudz silikonīgs), lietoju virs sejas krēma. Āda paliek ļoti, ļoti gluda un maiga. Ļoti laba bāze kosmētikai (tonālais krēms neveļas). Nav smaguma sajūtas pēc šī seruma lietošanas. Nezinu, vai vizuāli ir kas pamanāms - man jau šķiet, ka nespodra un sagurusi seja ir manas firmas zīme, bet produkts kā tāds ļoti patīk, domāju, ka pirkšu vēl.

Paredzēts visiem ādas tipiem, izņemot ļoti jutīgu ādu. Smarža ir diezgan asa (pēc citrusiem un CIF tīrīšanas līdzekļa), acīs man nekož. Būtu nedaudz maigāks aromāts, šis serums iegūtu visas 10 balles.

Serums ieguvis arī Cosmopolitan Beauty Awards Latvija balvu kā 2011.gada labākais serums.

Kur nopirkt: The Body Shop
Cik maksā: 24.90€
Vērtējums: 9/10

Esat kaut ko lietojušas no TBS C Vitamīna sērijas? Kā patīk/nepatīk?

8 komentāri:

  1. No tbs pēdējos gadus vispār neko nav sanācis nopirkt, bet Man Aroma Naturals C vitamīna losjons. Bet tur ir arī virkne citu vitamīnu, bet es domāju, ka būs tikai C. Tekstūra kāda ūdenīgi/krēmīga. Gaidīju plānāku un arī citrusīgu smaržu, bet nav. Patīk zem kosmētikas, bet nelietoju pamatkopšanā, tikai dažreiz pajokojoties. Tagad lietoju Absolute organics zilo serumu, tas gan ir tāds ūdentiņš. Lieku pa virsu arī krēmu, bet kaut kur lasīju, ka nevajadzētu likt tik daudz, jo seja nezinot ko darīt, nezinu cik tur tās taisnības, un ja vēl pirmstam toniks. :D vispār šis izklausās tāds kā man vajadzētu nav šķidrs un nav ļoti biezs. Zelta vidusceļš, tik kad es pie tāda vēl tikšu... Tonnām stāv :D

    AtbildētDzēst
  2. eh, es arī padalīšoa ar savu mīlestību pret šo serumu jaunajā gadā :) Tiešām lielisks!

    AtbildētDzēst
  3. Vai, sulīgas bildes! Es arī briestu sajūsmiņas atsauksmei par šo brīnumu. :)

    AtbildētDzēst
  4. man joprojām ir tā, ka tikai nomazgāju seju ar madara putām un krēms, bet sajūtas, ka vajadzētu varbūt ko vairāk, par cik pati neko īsti šajā lauciņā nesaprotu ir patīkami lasīt atsauksmes...iespējams vārētu šo izmēģināt.... vēl domāju, ka vajadzētu botox.šorīt pierē saskatīju divas dziļas khmmm vertikālas rievas uhhh :)

    AtbildētDzēst
  5. Es kaut kad mēģināju paraudziņu un man ļoti patika. Man ir tāpat ar tiem lūpu krāsas-tonālo krēmu-ķermeņa kopšanas cikliem :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ceru, ka šobrīd naudu ieguldīšu kaut kā jēdzīgākā un paliekošākā nekā 23. rozā lūpu spīdums. :)

      Dzēst
  6. Paldies, Elīn, ka esi iedevusi pamēģināt.
    Es teikšu, ka ir tīrais silikons un āda uzreiz kļūst par zīdaiņa dupsīti. Sākotnēji spirgtais citrusu aromāts pēc padsmit minūtēm pārvēršas par CIF un kaitina, kož acīs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tik nevaru saprast, vai tas silikons man dara labu vai sliktu. Bet seja paliek gluda un forša, tas gan ir labi. :)

      Dzēst