sestdiena, 2014. gada 13. decembris

The Body Shop Nutriganics Drops of Youth

Pēc nakts, kad likās, ka mājai noraus jumtu, vēlējos iziet ārā un apskatīt, vai viss savās vietās. Pie reizes arī aukstumā, stāvot un drebot, mēģināju noķert pāris kadrus produktam, kas pēdējā laikā ļoti iepaticies.


The Body Shop Nutriganics Drops of Youth jau vēlējos sen, pēc paraudziņa man tie bija ļoti iepatikušies. Tā kā Ziemassvētku laiks ir radīts vēlmju piepildīšanai, arī mana vēlme piepildījās - The Body Shop rīkotajā pasākumā bija iespēja tikt pie tā produkta, kas kārojas visvairāk. Man ilgi nebija jādomā, jo zināju, ka vēlos šos jaunības pilienus.


Drops of Youth jeb jaunības pilieni ir koncentrāts, kura uzdevums ir uzlabot ādas virsmas atjaunošanos, padarīt to gludāku, svaigāku un veselīgāku. Produktam ir Ecocert sertifikāts, nav pievienoti parabēni un silikoni. Jaunības pilieni satur augu cilmes šūnas no Criste Marine jūras sarkanajām aļģēm un dižskābarža ekstraktu, kā arī babusu eļļu.


Stikla pudelīte ar pipeti slēpj sevī želejveidīgu koncentrātu, kurš pēc lietošanas sajūtām ir ļoti līdzīgs DNC hialuronskābes gelam. Lai noklātu visu seju, man nepieciešami 2-3 pilieni. Drops of Youth iesūcas ļoti ātri un tikpat ātri padara ādu gludu un svaigu. Ja DNC hialuronskābei efekts bija tikai uz lietošanas mirkli, tad šim produktam tas ir ilgāks. Šobrīd jaunības pilienus lietoju gan no rīta, gan vakarā, manai sejas ādai patiešām patīk.

Varbūt ne uzreiz, jo rindā ir vēl viens The Body Shop serums, ko vēlos izmēģināt, bet šos pilienus noteikti iegādāšos atkārtoti.

Kur nopirkt: The Body Shop
Cena: 30ml 27.50€
Vērtējums: 9/10

Pēdējo mēnešu laikā The Body Shop Nutriganics līnija mani ir patīkami pārsteigusi, esmu jau paspējusi iemīļot divus produktus - šo un attīrošo želeju-eļļu sejai

Esat ko mēģinājušas no Nutriganics sērijas?

14 comments:

  1. Nākamais serums rindā ir C vitamīna brīnums? Šis arī izklausās dikti labs. Tagad gribu abus. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man viņas arī ļoti patīk,ādas stāvoklis daudz foršāks palicis,tāpēc pie tā vainošu šo te brīnumu ! :)

    AtbildētDzēst
  3. Izklausās labi, bet mani biedē spirts sastāvā. No Nutriganics man, kā jau zini, patīk arī tā gels-eļļa.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, gels-eļļa ir manta, šķiet, ka nekad nemainīšu. ;)

      Dzēst
  4. Es izlietoju paraudziņu - patika, notiekti kaut kad iegādāšos :)

    AtbildētDzēst
  5. Man arī šo gribētos - man āda tik kaprīza palikusi pēdējā laikā, nezinu, ko lai daru ar viņu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sausie pleķi, alerģiskas reakcijas un viena plakstiņa ekstrēms sausums. Laikam būs jāapciemo dermatologu.

      Dzēst
    2. Man arī ir bijuši sausi plakstiņi, viss beidzās tad, kad atbrīvojos no negatīvajām emocijām. Varbūt ne pārāk ticami, bet tā ir. Sausajiem pleķiem varbūt pamēģini Madara DD krēmu?

      Dzēst
  6. Vispār man patika vis, kas ir mēģināt no nutriganic līnijas, noteikti būs jāizmēģina arī šie pilieni, man k.kur ir paraudziņš :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirms dažiem gadiem izmēģināju dienas un nakts krēmus, toreiz nepatika, iespējams, ka šobrīd attieksme būtu citādāka. :)

      Dzēst
  7. Mana kaprīzā āda arī dievina šos pilienus :)

    AtbildētDzēst