pirmdiena, 2014. gada 8. decembris

Sejas ādas kopšana - viens rīts un viens vakars decembrī



12 comments:

  1. nu, patīk Tev tie latvieši :) Tas jauki :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ļoti. :) Man jau ir vēl divi zieķi, ko vēlos izmēģināt no Madara, kad šie beigsies. :)

      Dzēst
  2. Kā tev sokas ar jaunības pilieniem?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Diezgan labi, man patīk. Drīzumā būs atsauksme. :)

      Dzēst
  3. Baigi patriotiski-organiskā izlase :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man patīk, tikai vienu-divus produktus no visa arsenāla varbūt neiegādātos vēlreiz. :)

      Dzēst
  4. Kā MOSSA putas? Gribu noprovēt, bet bāc! Tik daudz visādi līdzekļi sejas mazgāšanai jau ir :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk. Krēmveida, maigas un nemaz nesausina ādu. :)

      Dzēst
  5. Skaisti viss sakārtots pēc auguma. :) Mossa iekaro Tavu vannas istabu!!! :) Es ceru nākotnē nopirkt Khiels eļļas serumu. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl vēlmju sarakstā viens serums, tad gan būs gana kādam laikam.. līdz kaut kas izbeigsies. :)

      Dzēst
  6. Daudz visādu ogu un zaļumu - gribu vasaru :)

    AtbildētDzēst