trešdiena, 2015. gada 25. marts

Dior Diorskin Nude Air Sérum de Teint 020 Beige Clair

Pavasara jaunums no Dior - tonālais krēms-serums jeb tonālais krēms ar vieglu, ūdeņainu tekstūru. Šis nav mans pirmais vieglais tonālais krēms, iepriekš esmu jau daiļaprakstījusi gan Lancome, gan YSL ūdentiņus



Par tonālo krēmu man nav izveidojies viennozīmīgs viedoklis, jo ir dienas, kad esmu ar to apmierināta un ir dienas, kad tonālais krēms man nepatīk.

Kas man patīk?
Vieglā tekstūra un efekts, ko tas sniedz - mazliet matēta un nedaudz pūderaina sejas āda, tāds 2in1, kad lietots gan tonālais, gan pūderis. Uz sejas Diorskin Nude Air ir ļoti viegls, klājas plānā kārtā un nomaskē mazus nesmukumus.

Kas man nepatīk?
Tonis 020 Beige Clair jeb gaiši bēšs ir otrais tonis paletē. Pirmie tonālo krēmu toņi man vienmēr ir pārāk gaiši, tāpēc vairums gadījumu izvēlos otro vai trešo toni. Man nepatīk, ka gaiši bēšais tonis ir oranžīgs, tomēr uz sejas tas izlīdzinās glīti un nepadara mani līdzīgu apelsīnam. Turpinot par to, kas man nepatīk - mazliet sarežģītā uzklāšana - lai arī esmu pieradusi pie šķidrajiem tonālajiem krēmiem, šis ir citādāks un nedaudz grūtāk uzklājams, grūtāk iet ar matu līniju pie deniņiem. Šis noteikti nav tonālais krēms, ko uzklāt dienās, kad ļoti steidzos. Pēdējais - smarža. Ja jums nav nekas pret to, kā smaržo senila kosmētika, laipni lūdzam - šis tonālais krēms ir domāts jums, bet ne īsti man. Veca pūderkrēma smarža ir jūtama uzklāšanas brīdī un, paldies visiem svētajiem, tā diezgan ātri izvējojas.


Tonālais krēms pildīts stikla pudelītē ar pipeti. Instrukcijā rakstīts, ka to vislabāk uzklāt ar pirkstiem vai īpašo Dior otu. Es, kā nojaušat, klāju ar pirkstiem.
Protams, serviss ir lielisks kā vienmēr - glīta kaste un skaists dizains.


Izmēģinot un lietojot dažādus tonālos ūdentiņus, simpātiskākais joprojām šķiet Lancome Miracle Air de Teint, kas noteikti kaut kad būs atkārtots pirkums. 
Par Dior Diorskin Nude Air vēl esmu pārdomās - sadraudzēties vai atdot mammai. Bet ja godīgi, tad esmu nedaudz vīlusies savā izvēlē (kad meklēju jaunu tonālo krēmu, nevarēju izvēlēties starp šīs dienas varoni un Lancome Teint Miracle).

Rezumējot - šaubos, vai kādreiz pirkšu vēl kādu tonālo krēmu no Dior, jo šī zīmola tonālo krēmu nedienas mani vajā - pirms daudziem gadiem mēģināju vēl kādu Dior tonālo, tas bija briesmīgs un salūza dozators, nācās izmest gandrīz pilnu iepakojumu, jo tonālā krēma otām un sūklīšiem vēl nebiju tik advancēta.

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: ~56
Vērtējums: 6/10

Tonālo krēmu mīlēm - kāds ir bijis jūsu labākais un sliktākais tonālo krēmu pirkums?

14 comments:

  1. Mani kaut kā nevelk uz tiem ūdentiņiem, bet varbūt kādreiz :) Labākais no nesenākajiem pirkumiem man noteikti ir Dior BB krēms. Kāreiz šorīt viņš man beidzās un ap sirdi palika ļoti skumji. Slikti ir bijuši vairāki, bet visvairāk izcēlies ir Pharmaceris tonālais krēms - līdz biju pamēģinājusi viņu, nemaz nezināju, ka tonālais uz ādas var izskatīties TIK briesmīgi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dior BB pēc sajūtām uz rokas nepatika, šobrīd interesē divi - YSL Le Teint Touche Eclat un Lancome Teint Miracle, bet pagaidām ar tonālajiem esmu nodrošinājusies. :)

      Dzēst
  2. Man laikam ir īsa atmiņa par labākiem un sliktākiem produktiem, neatceros! :D
    Bet tā ap gadiem 12 modē bija pirkt pa latu tumšāko pieejamo :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas jau pie labākajiem pirkumiem, ne? :)

      Dzēst
    2. Nu jā, jā, visas sasmērējas ar vienu un to pašu, sejas kā ķieģeļi un uz disenia, ak, nostaļģija! :D

      Dzēst
  3. Šķiet, ka MUFE. Face & body ir dr audzīgāks ikvienam arī cenas ziņā. 56€ par tonālo kremu jurš ir uz ūdens bāzes manam saprātam ir nepieņemami :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man parasti tonālais krēms izlietojas kādu 8 mēnešu laikā, tāpēc naudas ziņā, visu sarēķinot, tik dārgi nesanāk, ja nepērk visu laiku ko citu klāt. :)

      Dzēst
  4. es šo izmēģināju un jā piekrītu, sajūta uzklājot tāda jocīga... bet uz ādas patika, tāds baigais zīdainums... lājot tā pūderiskā sajūta mazliet traucēja... smarža gan patiesībā ļoti patika... domāju pirkt, bet izdomāju nepirkt... es kādu trešo vao ceturto bb lietoju un nav vēlēšanās neko mainīt.... ļoti patīk.... ļoti pierasts, ka seja izskatās ļoti nesamākslota.... man tiešām patīk.... neesmu neko labāku atradusi un īsti nemaz negribas pie tonālajiem atgriezties.... domāju vajadzētu kādiem tusiņiem, bet pat tam vairs neprasās.... paīk vienmēr izmēģināt un Dior ir ļoi atsaucīgs sample došanā//// par saplīsušu pudelītu - nevarēji nest atpakaļ? es vienreiz izteicos Dior, ka man nepatīk skropstu tuša un viņa saka - nes atpakaļ....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Efekts man arī ļoti patīk, kā saki - zīdaina āda. :)

      Dzēst
  5. Man patīk mans True Match, tāds, ko no visa bara varu izcelt,kas man ir. Bet īstenībā lietoju katru dienu citu, man ir ap 10 tonālajiem, katru dienu neesmu gana iedegusi, āda nav vienādā stāvoklī, reizēm sausāka, tad vajag ar dewy finišu, citas dienas atkal ir viss ok, un var kādu matēto. Dažādi toņi un dažādi efekti.
    Es skatos uz MUFE HD, man ļoti gribās kādu sedzošu, taču nu nav jau viņš diži izdevīgāks savi 48euro.
    Taču uz tonālajiem man ir absolūtais bans. Varbūt kad kādus 3 izlietošu, tad atļaušos kādu tādu sev nopirkt par labi pieveiktiem ķobīšiem :D

    P.S. atcerējos Tavu postu Facebook par Garnier micelāro. Redzēju jau zaļo versiju, sausai kombinētai ādai. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. 10 tonālie ir ļoti daudz, es tādu kvantumu izlietot nespētu. :)

      Dzēst
  6. Posts tieši laikā. Lietoju jau nto Bourjois Healthy mix foundation - gribas pamēģināt ko citu, bet nav nekā, kas pilnībā atbilstu manam ādas tonim + būtu samērā viegls. Parīzes Sephora nopirku YSL Touche Eclat foundation - gaišākais tonis bija pārāk dzeltenīgs, nācās atdot mammai. Pagājušajā vasarā nopirku MAC mineralize foundation. Atkal, gaišākais tonis par tumšu, turklāt sajūta bija tāda, kā ar špakteli. Izmetu, izlietojusi tikai trešdaļu.
    Šodien skatījos NARS, to pašu Dior Nude Air un Shu Uemura, paskatīšos, vai man kas patiks. Ja nē, vienmēr varu atgriezties pie Bourjois.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es šobrīd arī lietoju Bourjois Healthy Mix Serum, viens no labākajiem tonālajiem krēmiem, ko esmu esmu lietojusi. Tagad gribu arī viņu CC krēmu.

      Dzēst
  7. Tieši pašlaik meklēju foundation jo to kas man loti patika vairs neražo :( panika ! Man loti loti patika revlon photoready , manai adai bija ideāls , bet pašlaik vini ir izmainijusi formulu un klat nak photoready airbrushed ( briesmigakais kads jebkad meginats ) ! Viss atkarigs kada konsistence patik , ne parak viegls un ne pa daudz , tadus gruti atrast , viegls Vasarai man loti patik ysl touché éclat , pašlaik izmēginu Charlotte Tilbury , patik bet tomēr par Vieglu , un gaidu kad tiksu Nars stenda , meginasu un ceru bus ok..

    AtbildētDzēst