ceturtdiena, 2015. gada 5. marts

Isle of Wolf Natural Perfumed Candle White Tea & Linen un Rose Absolute

Pēdējā laikā lielu uzmanību pievēršu sajūtām. Gan jau pamanījāt, ka smukuma blogos kopā ar kosmētiku parādās arī dažādas sveces. Tieši sveces un grieztie ziedi ir manu sajūtu burvji. Vienas no skaistākajām - pašmāju ražotājām - svecēm ir Isle of Wolf parfimētās sveces.

Isle of Wolf stāsts sākas Vilksalā, Latvijas dienvidos, kur ģimenei piederošajā vēsturiskajā Vilksalas muižas ēkā tiek atdzīvināta sveču liešanas māksla. Sveces izgatavotas no tīra augu vaska un bagātinātas ar dabīgām ēteriskām eļļām.
Tiek piedāvāti astoņi izsmalcināti aromāti dažādām gaumēm - rožu, lavandas, peoniju, baltās tējas un lina, kanēļa, hibiska, vaniļas un kokvilnas.



Šobrīd manā kolekcijā ir divas Isle of Wolf sveces - baltās tējas un lina (white tea & linen) un, man neraksturīgā, rožu (rose absolute).

Sveces glīti iepakotas kārbiņā (man patiešām patīk, ka produkti pie pircējiem nonāk kārbiņās, tas rada tādu foršu sajūtu, ka pie produkta dizaina ir piedomāts). Smaržīgās sveces iepildītas divu krāsu svečturos - baltā un melnā, ļoti skaisti papildina dažādu dizainu. 


White Tea & Linen parfimētā svece ir īsta vasara. Lietus noskūpstīts baltās tējas vieglums savijas ar linu svaigumu, kurā var nojaust nelielu absinta noti. Smaržu buķetes bāzi veido ciedra un pačūlijas notis. Senās mājsaimniecības luksuss - tēja un lins - aicina sevi ietīt skaidrības, miera un labklājības mākonī.

Rose Absolute parfimētā svece manam degunam galīgi neatgādina parasto un kaitinošo veikalos nopērkamo rozi. Aromāts ir tik izsmalcināti veidots, ka rožu smarža tikko jaušama. Svece smaržo maigi, liegi piepilda telpu ar vieglu aromātu.
Sveces radītāji raksta, ka šī ir klasiskā muižas dārza smarža - nogatavojies saldo rožu aromāts savijas ar sarkano augļu un zaļo lapu svaigumu, smaržu plīvuru papildina pūdera un muskusa pieskāriens. Svečturī iepildīti ekskluzīvie rozā un sarkano rožu aromāti, kas rada autentisku rožu smaržu.

Abas sveces ir fantastiskas, mīļāko aromātu nevaru izvēlēties. Lietainām dienām vairāk piestāv skaistā roze, bet saulainām - svaigā baltā tēja un lins.

Dedzinot šīs pasakainās sveces, domas tā vien sniedzas līdz laikiem, kad dāmas garās kleitās un ar saulessargiem devās savās ikdienas pastaigās pa muižas apkārtni.

Šīs noteikti ir sveces mieram un labsajūtai.

Diemžēl šīs sveces pie mums ir limitētā izdevumā - visbiežāk uz svētkiem, tomēr ārzemju interneta veikalos tās ir pieejamas diezgan brīvi.

Kur nopirkt: Madara konceptveikali, 
Cik maksā: 20€/20£
Vērtējums: 10/10

Mans sapnis ir pamēģināt visus aromātus, tomēr vaniļas un peoniju sveces vēlos visvairāk.

Baibas sajūtas par Isle of Wolf svecēm varat izlasīt šeit.


15 comments:

  1. Šīs sveces ir kaut kas burvīgs, es par savējo nespēju ne nopriecāties. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mana baltā svece jau līdz pusei, žēl kūpināt, bet ļoti patīk.

      Dzēst
  2. Ļoti, ļoti ieintriģēji! Jau sen sapņoju par kādu "šikāku" sveci, un arī cena šīm ir vēl daudz maz pieņemama...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ļoti žēl, ka Stenders no sortimenta izņēmis savas sveces, tās bija lieliskas. Vēlos pamēģināt arī Munio Candela.

      Dzēst
  3. Vajadzēs man pasmaržot tās sveces :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ceru, ka vēl kāda svece tajā Madaras veikalā ir palikusi. :)

      Dzēst
  4. Kā sveču fanei, man tie ir vienkārši nepieciešami! :)

    AtbildētDzēst
  5. Pirku pirms kāda laika Alfā un hibiska un.peoniju vairs nebija :(
    Paņēmu vaniļu un linus, patīk ļoti :)

    AtbildētDzēst
  6. mani var uzpirkt ar t'adu st'astu vilksalas mui'za vec'as prasmes atdz'ivin'atas dab'igas sveces.... eju mekl'et :) vaniļas svecēm ir īpaša loma mūsmājās... varbūt kādreiz uzrakstīšu... piekrītu par sajūtām... es mācos pieradināt laiku visu darot lēnāk... grūti mūsdienās.... bet es neatlaidīšos... par griezto ziedu burvību nevar būt iebildumu un tomēr mana sirds vairāk pieder augiem, kuri nevis vīst bet aug.... bet tajā pašā laikā nespēju nejūsmot par griezto ziedu krāsām un smaržām... ziediem sākot vīt smarža vispār ir izcila... man virtuvē ir tikai viens hiacintes zieds, bet smarža wow psaka...paldies ka padalījies ar šo/// ļoti uzrunāja

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ļoti patīk vaniļas sveces un gribētos kādu skaistu augu podiņā. Pagaidām priecājos par mājās ziedošajām baltajām orihidejām. :)

      Dzēst
  7. Pamēģini arī kādu no Joik svecēm, domāju, Tev patiks :)

    AtbildētDzēst
  8. Jā, šīs pavisam noteikti gribu iegādāt :)

    AtbildētDzēst