svētdiena, 2015. gada 1. marts

YSL Volupté Tint-In-Oil 5 Cherry My Cherie

Šī pavasara jaunums zīmoliem Clarins un YSL - lūpu eļļa. Clarins piedāvā divu toņu (garšu - medus un aveņu) lūpu eļļas Instant Light Lip Comfort Oil, bet YSL Volupte Tint-In-Oil kolekcijā ir astoņi toņi. 



Volupte Tint-In-Oil krāšņais sudraba futrālis sevī slēpj ļoti smaržīgu (augļu aromāts) lūpu tinti-eļļu.

Revolucionāra lūpu krāsa, kas radīta kopjošai eļļai pievienojot lūpu tinti.
Lūpu eļļa bagātināta ar četru eļļu maisījumu labākai mitrināšanai. Volupte Tint-In-Oil satur maisījumu no aprikožu kauliņu, koriandra augļu, jojobas sēklu un possiflora edulis eļļām.


Lūpu eļļas aplikators ir veidots lūpiņu formā. Iesākumā šķita, ka nespēs labi uzklāt produktu, bet kļūdījos - aplikators ar uzdevumu galā tiek ļoti labi.

Pirmo reizi klājot uz lūpām Volupte Tint-In-Oil, man sajūta galīgi nepatika. Šķita, ka produkts ir nekāds. Tikko uzklājot, lūpu eļļa ir gandrīz caurspīdīga, tai piemīt tas foršais spoguļspīdums, bet dažas minūtes vēlāk tonis paliek intensīvāks un ietonē lūpas. Lūpu eļļa nav lipīga, tā piedod lūpām skaistu toni un mitrina arī pieklājīgi. Protams, es šo produktu uztveru kā dekoratīvu līdzekli, mitrinošās un kopjošās īpašības mani īsti neuztrauc. Toni speciāli izvēlējos spilgtu - pavasarim un vasarai.
Patīkami, ka lūpu eļļu var uzklāt bez spoguļa palīdzības, tomēr jāievēro, ka produkts ir salīdzinoši šķidrs un reizēm tas var notecēt pāri lūpu kontūrām, ja uzzieķelēts pārāk daudz.
Noturība kā standarta lūpu spīdumiem - ja neēd un nedzer, tās ir dažas stundas.





Labs ikdienas tonis glītā iepakojumā, YSL lūpu produkti vilties likuši vēl nav. Pieļauju, ka tām, kurām nepatīk īpaši smaržīga dekoratīvā kosmētika, šīs lūpu eļļas aromāts liksies diezgan spēcīgs.

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: 31
Vērtējums: 8/10

Ko jūs domājat par eļļainajiem produktiem lūpām?

18 comments:

  1. Skaisti! Par pašu spīdumu, man ir aizdomtas, ka eļļa būs ļoti līdzīga kā mans Givenchy Ziemassvētku spīdums, bet es gribu pamēģināt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Neesmu vēl skatījusies Clarins eļļas, bet atsauksmes labas.

      Dzēst
  2. aa tad paliek tonis intensīvāks ar laiku, skaidrs :)) Veikala mēģinos uz rokas vispār nesapratu kas tas tāds ir :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, paliek spilgtāks. Patīk tas spoguļspīdums no paša sākuma. :)

      Dzēst
  3. Bišķi ne pa tēmu, bet cik skaisti auskari! Kur tādus var nopirkt? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Auskarus taisīja mana mamma. :)

      http://www.lagoadesigns.com

      Dzēst
  4. Ļoti patīk eļļas tonis uz lūpām. Es arī veikalā izkrāsoju uz rokas visus toņus, bet beigās tomēr nenopirku, varbūt tomēr vajadzēja. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī patīk iznākums, no sākuma likās, ka vilšos šajā produktā.

      Dzēst
  5. Izskatās ļoti glīši :) Man patīk, ja kopjošās un dekoratīvās īpašības apvienojas vienā produktā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! ;) man no šāda tipa produktiem patīk ļoti Dior Addict Lip Glow.

      Dzēst
  6. Auskari ārkārtīgi skaisti! Man patīk eļļas tonis, Tev piestāv! :)
    Šķiet, ka eļļu hīts būs tagad uz lūpām, jo nepies ne ilgs laiks, kad lūpu eļļas būs visiem :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī domāju, ka katrs brends tagad izlaidīs savu versiju par lūpu eļļām. :)

      Dzēst
  7. izskatās extra uber super skaisti.... patīk tevis piesauktais stiklainais efekts - tādēļ patīk Dior aizmirsu nosaukumu ha ha ha... Dior fluid stick.... bet visu laiku ir jākrāso pa virsu....hmmmm neiemīlējos līdz galam šajā produktā, bet varbūt šis ir pavisa savādāks.... pie sevis atklāju vai nu tiešām noturīgu mat lūpu krāsu vai Dior glow.... nav ko ķēpāties un mēģināt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :)
      Dior Lip Maximizer un Lip Glow ir vieni no maniem mīļākajiem līdzekļiem lūpām. :)

      Dzēst