pirmdiena, 2015. gada 14. decembris

Gatavojoties Ziemassvētkiem*

Tikko uzsnidzis balts sniedziņš (un es jau paspēju izskriet ārā un pafotogrāfēt šo skaistumu), tāpēc pirmdienu iesākšu ar stāstu par to, kā es gatavojos Ziemassvētkiem. 


Ziemassvētkiem vienmēr cenšos gatavoties laicīgi - skatos idejas Pinterest, domāju par balto sniegu, uzburu svētku sajūtas ar gardiem dzērieniem un smaržīgām svecēm. Tā nopietnāk par svētkiem sāku domāt pēc 18.novembra, tad jau arī parādās lielāka izvēle svētku rotājumiem.


Vēlējos uztaisīt Adventes vainagu, bet beigās neuztaisīju - kā vienmēr. Toties mamma ļoti pacentās un izveidoja skaistu vainagu violetos un rozā toņos.


Cenšos katru gadu nopirkt ko skaistu - vienu gadu Duni atradu fantastisku svečturi, bet vakar The Pier bija -20% atlaide svētku rotājumiem, tāpēc ar mammu vakar nedaudz iepirkāmies. Man ļoti patīk arī veclaicīgie rotājumi, kas saglabājušies no manas omītes laikiem (attēlā lielā bumba un riekstiņi). 


Viena no manām smieklīgākajām Ziemassvētku tradīcijām ir apņemties beidzot izcept to Ziemassvētku kūku, kurai jānostāvas apmēram mēnesi. Recepti jau parasti atrodu oktobrī, jau sagatavojos, visiem paziņoju, ka taisīšu šo kūku. Protams, attopos, kad jau ir par vēlu un neko neuztaisu. Vieni cep kūkas, bet es apņemos un neizcepu. Un tā jau gadus piecus.

Ziemassvētku laiku nevaru iedomāties arī bez iecienīto filmu skatīšanās. Man ir trīs īpašas Ziemassvētku filmas. Klasika - Love Actually (Tāda ir mīlestība), ļoti patīk, skatos jau kādu astoto gadu. Mans atklājums pirms diviem gadiem - poļu Listy do M jeb Vēstules Ziemassvētku vecītim. Līdzīgi kā Love Actually, filma veidota no maziem fragmentiem par dažādu cilvēku dzīvi. Man ļoti patika, patiešām sirsnīga filma. Vienmēr apraudos pie mirkļa, kur pie precētā pāra nonāk mazā meitenīte. Trešā filma, ko parasti skatos šajā laikā, ir The Holiday. Protams, vēl fonā ir visi Viens pats mājās un Grinčs.

Svētku mūzika man parasti ir Frank Sinatra skaņās, ļoti patīk tā amerikāniskā noskaņa..


Šobrīd svētkos palīdzu ģimenei, bet ceru, ka drīz varēšu savu svētku sajūtu uzburt pati.

Kā jūs gatavojaties svētkiem? 

2 komentāri:

  1. Man gan šodien nebija tik jauka noskaņojuma, kad gāju ārā un puteņoja :))). Bet tev ir labi ieradumi! Es arī cenšos pirkt rotājumus skaistus un ar atlaidēm, kaut mājās to jau ir padaudz!

    AtbildētDzēst