otrdiena, 2015. gada 1. decembris

Rudens noslēgums un nelielas svētku sajūtas*

Pirmais ziemas mēnesis atnācis ar sauli un nelielu vēsumu. No sniega ne miņas, bet ceru, ka mūs sagaidīs balti Ziemassvētki.

Novembra mīļākās lietas



Sākoties salam un sniegam, sāku lietot Madara DD (daily defence) krēmu - tas manu ādu patiešām nomierināja. Krēms ir universāls, var lietot gan sejai, gan rokām. (Madara, 13,95)

Īsts atklājums ir Beauty Formulas Deep Penetraiting Softening Foot Lotion jeb mīkstinošs losjons pēdām ar mentolu un piparmētru. Nebiju gaidījusi tik labu efektu - pēdas paliek mīkstas, maigas un labi mitrinātas. Man ļoti, ļoti patīk šī krēma smarža. (Drogas, ar atlaidi zem 2)

Planeta Organica Secrets of Arctica dzērveņu eļļa ir lieliska piedeva jebkuram pēdu, roku un ķermeņa krēmam. Sajaucot mitrinātāju ar eļļu, efekts ir vēl labāks. Noteikti iegādāšos arī kādu losjonu bez smaržas, lai varētu jaukt kopā ar šo eļļu. (Siberika, ap 7)

The Body Shop Glazed Apple jeb cukurotā ābola dušas želeja ir īsts svētku spridzeklis. Es tik ļoti esmu iemīlējusies šajā smaržā, ka nopirkšu produktus krājumiem, ja nu gadījumā nākamgad šī līnija vairs nebūs pieejama. (The Body Shop, 7.90)

No dekoratīvās kosmētikas priecē Chanel Le Vernis nagu lakas toņos 677 Rouge Rubis (2014.gada Ziemassvētku kolekcija) un 679 Vert Obscur (2015.gada rudens kolekcija), kā arī mana jaunā mīlule Chanel Rouge Allure lūpu krāsa klasiskajā tonī 99 Pirate. Pilnai laimei vēl tikai trūkst nagu laka ar šādu pašu nosaukumu. (Stockmann, Kristiana, nagu lakas ap 26, lūpu krāsa 35)

Foto avots: http://piegalda.lv/

Liels paldies Pie Galda komandai par šādu burvīgu Ziemassvētku sajūtu kalendāru!
Novembra pēdējās dienas izlaidu, bet šodien esmu atradusi savu svētku noskaņu mūziku - Frenks Sinatra un Jazzy Christmas dziesmu listi.

Man plānā ir arī sagatavot īpašu svētku gaidīšanas rakstu, ceru, ka nekas nenojuks un mūza mani nepievils!

Lai skaists šis burvīgais svētku gaidīšanas laiks!

5 komentāri:

  1. Man Madaras DD krēms arī ļoti aktuāls :) Ziemassvētku kolekciju nagu lakas daudziem zīmoliem šogad pasakainas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, lakas glītas, bet vēl nezinu, vai ko pirkšu. :)

      Dzēst
  2. Es esmu iekāpusi no party, work harder momentā. Spēka nav , iedvesmas nav, svētki neinteresē, kosmētiku lietoju tik daudz, lai āda nepārvēršas tuksnesī un neizskatos pēc zombija... Man ir aizdomas, ka Decembri blogā ņemšu Off..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pēc tam gan labi atpūties! :) nedrīkst sevi ļoti nodzīt. :)

      Dzēst
  3. Visu laiku lietoju Physiogel, bet domāju, ka šogad būs tomēr jāpamēģina DD krēms, jo pēc tekstūras cik mēģināts, tas ir tikpat bagātīgs un labs. :)

    AtbildētDzēst