ceturtdiena, 2015. gada 10. decembris

Izlietotie produkti - novembris


Stenders dzērveņu roku krēms - krēms pārāk taukains un kad sāk beigties, grūti izdabūt no iepakojuma. Uzslava par tūbiņas tilpumu (25ml) - kā radīts somiņai. Vai pirkšu atkārtoti? Domāju, ka nē.

The Body Shop Sweet Lemon jeb saldā citrona dušas želeja - patīk šīs dušas želejas un šis aromāts man jau ir kāds trešo vai ceturto reizi. Vai pirkšu atkārtoti? Noteikti!

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krēms rokām, elkoņiem un pēdām - ja iepriekš man patika, tad šoreiz vīlos. Pēdas sausināja, ne mitrināja. Vai pirkšu atkārtoti? Nē.

Mossa attīrošas krēmputas - viennozīmīgi rīta favorīts. Vai pirkšu atkārtoti? Noteikti!

Sebastian Penetraitt šampūns (50ml) - patika smarža, patika efekts, bet laikam pilno iepakojumu nepirkšu, 25€ tomēr ir pārāk daudz šampūnam, kas jauki smaržo un attīra matus. Tādu pašu efektu var iegūt arī par labāku cenu, piemēram, izvēloties Matrix Biolage šampūnus.

Stenders greipfrūtu sāls skrubis - viens no mīļākajiem Stenders skrubjiem. Vai pirkšu atkārtoti? Jā.

L'Oreal Elvital Total Repair Extreme šampūns - vēlējos izmēģināt L'Oreal šampūnus, ir ok, tikai maniem matiem nedaudz par smagu. Smaržoja labi un galvas ādu nekairināja. Vai pirkšu atkārtoti? Laikam nē.

Garnier micelārais ūdens (125ml) - favorīts. Vai pirkšu atkārtoti? Noteikti.

Madara Peel maska - laba augļskābju maska, padarīja ādu mirdzošāku. Vai pirkšu atkārtoti? Jā.

Stenders Wild Rose mitrinoša želeja sejai - želeja forša, bet smarža pārāk stipra. Vai pirkšu atkārtoti? Iespējams.

Payot My Payot Jour dienas krēms - no sākuma nepatika, uz beigām iepatikās ļoti. Vai pirkšu atkārtoti? Iespējams

Lancome Doll Eyes tušas miniatūra - ļoti patika. Vai pirkšu atkārtoti? Noteikti.

Avon Luxe izgaismojošs konsīleris - savu uzdevumu pildīja labi, bet nekas īpašs. Vai pirkšu atkārtoti? Nē.

Kas lietots, kas paticis/nepaticis?

9 komentāri:

  1. Man patīk Garnier micelārais ūdens, Madaras maska un TBS dušas želejas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka TBS nākamgad izlaidīs kādu jaunu dušas želejas aromātu. :))

      Dzēst
    2. Micelārais patīk arī ļoti ļoti!
      Stāv uz galda Madara- būs jāķeras klāt!!

      Dzēst
  2. Nopirku Madara putas, maska arī stāv plauktā un gaida mēģināšanu. Kaut kad ķeršos klāt testēšanai!

    Es arī esmu par to ,lai TBS izlaiž jaunus aromātus-man gribas kaut ko sulīgu un pilnu ar augļiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man šobrīd ir cukurotais ābols un zaļā tēja, plauktiņā gaida mini plūme un persiks, man ļoooti patīk. :)

      Dzēst
  3. Aktīvi lietoju un patīk Garnier micerālais ūdens un ļoti vēlos izmēģināt Madara sejas masku! :)

    AtbildētDzēst
  4. Madara maska kaut kā patika, bet nolēmu dot projām, jo pilda funkcijas līdzvērtīgi kā Planeta Organica pīlings, ko lietoju aktīvāk nekā masku no Madaras. Garnier micelārais ir patiešām foršs, bet zaļā versija man labāk patika :)

    AtbildētDzēst