svētdiena, 2015. gada 15. marts

Artdeco Beauty Meets Fashion Emilio de la Morena Blush Couture un Art Couture Nail Laquer 629, 623

Pavasara sākums - saulainu, siltu dienu un skaistu pasteļtoņu laiks. Šajā pavasarī Artdeco, sadarbojoties ar augstās modes zīmolu Emilio de la Morena, sagādājis mums pāris skaistus produktus - vaigu sārtumu, bezdievīgi skaistas lakas, acu ēnas, lūpu spīdumus, lūpu krāsas un pūderveida tonālo krēmu. 




Blush Couture "Emilio de la Morena" vaigu sārtums uzburs pavasari uz sejas - trīs toņu savienojums (persiku un rozā toņi) uz vaigiem rada smalku mirdzumu.
Ļoti patīk, ka šim sārtumam ir trīs dažādi toņi, kuras var lietot gan atsevišķi, gan kopā sajaucot. Man nepatīk izteikti rozā sārtumi, tie liek sejai izskatīties diezgan mākslīgi. Nedaudz oranžs vai koraļļu krāsas sārtums manai puslīdz gaišajai sejas ādai piestāv vislabāk.
Šī nav mana pirmā iepazīšanās ar Artdeco sārtumiem, esmu lietojusi Bronzing Glow Blusher no Tribal Sunset kolekcijas, produkts bija lielisks.

Sārtums klājas ļoti viegli, principā pietiek ar vienu otas pieskārienu, lai iegūtu neuzkrītošu, dabisku efektu. Patīk satīniskais finišs, ko līdz šim nevienā no manā kolekcijā esošajiem sārtumiem (Chanel, Catrice) neesmu atradusi.



Visas kolekcijas lakas ir ļoti skaistas un uzmanību piesaistošas.

623 Couture Rose Bloom ir maigi rozā tonis, neuzkrītoša elegance.
629 Couture Begonia Bloom ir perfekti pieskaņots vaigu sārtumam - kaut kas no maiga persika un rozā.

Gaišākā laka klājas diezgan grūti, lai pilnībā noklātu nagu bez caurspīdīguma, būs nepieciešamas trīs kārtas vai apakšā balta, sedzoša nagu laka (piem., OPI Alpine Snow) un viena kārta.
Persiku toņa laka klājas viegli un dod vidēju mirdzumu.



Jau iepriekš esmu izteikusi savu sajūsmu par Artdeco Art Couture nagu lakām - tās ir lieliskas un noteikti "tur līdzi" selektīvo zīmolu nagu lakām. Īpaši spilgtie toņi.

Kur nopirkt: Kristiana, Douglas, Drogas
Cik maksā: vaigu sārtums ~19
nagu lakas ~9
Vērtējums: vaigu sārtums 9/10
nagu lakas 8/10

6 komentāri:

  1. Rozīgā nagu laka vienkārši sapnis... :)

    AtbildētDzēst
  2. Es ar šopavasar kaut kā ļoti sliecos uz rozā toņiem :) Šī tiešām viņiem skaista kolekcija sanākusi! (y)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar nepacietību gaidu vasaras kolekciju, tā ir fantastiska. :))

      Dzēst
    2. Ooo jā, vasaras kolekciju es ar gaidu ar lielu nepacietību. Manuprāt, tieši vasaras kolekcijas Artdeco izdodas vislabāk, jo viņas ir katru gadu dažādas un ļoti krāšņas :)

      Dzēst
    3. Man liekas, ka pēdējos trīs gadus vasaras kolekcijas bija ļoti līdzīgas, vismaz sārtumu un bronzeru ziņā. :)

      Dzēst