trešdiena, 2015. gada 4. marts

Pavasara mīlestības - tulpes un Chanel Le Vernis 641 Tenderly

Pavasaris mūs lutina ar sniegu, lietu, vēju un dažiem saules stariem. Ja ikdienu pavada telpās, sirdi un acis priecē ziedi vāzēs, smaržīgās sveces un mierīga mūzika. Un, protams, arī pavasara kolekcijas.
Šodien par pēdējo pērli no augstās modes namu pavasara kolekcijām - putekļaini violeto Chanel Le Vernis 641 Tenderly no Collection Rêverie Parisienne kolekcijas.





Chanel violeto jau aizsāka pagājušajā pavasarī ar nagu laku 603 Charivari - tumšs, piesātinās un nedaudz plūmīgs tonis. Iepriekšējā pavasarī izvēlējos spilgto 605 Tapage.

Gaiši violets, šķiet, ir viena no top krāsām šopavasar - ja mācētu nēsāt, noteikti sev izvēlētos gaiši violetu pavasara mētelīti. 



Salīdzinot ar citām manām Chanel lakām, Tenderly pārklājums ir diezgan caurspīdīgs. Šoreiz mani tas galīgi netraucē, jo pēdējos mēnešus lietoju nagu lakas, kas nenosedz nagu pilnībā. Bildēs uzlakotas ir divas kārtas, intensīvākam tonim noteikti var lakot visas trīs kārtas. Laka nav ne izteikti krēmīga, ne želejīga, kaut kas pa vidu. Uzklāt viegli, žūst ātri. Tenderly piemīt vidējs spīdums, izteiktam gela efektam iesaku lietot arī virskārtu, es šajā lietā esmu slinka - lietoju tikai bāzi.

Aizvainojums uz Chanel lakām pārgājis, iespējams, ka šogad iegādāšos vēl pāris toņus. 



Skaistās tulpes pirku ziedu vairumtirgotavā "Zaļā bāze" (centrā, pie mikroautobusu pieturas), par 10 tulpēm (viena tulpe, protams, dzīvojas atsevišķā vāzē) samaksāju tikai 5,60€. Noteikti iegriezīšos tur vēlreiz!

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: 25.50
Vērtējums: 9/10

Kādos toņos ir jūsu pavasara lakas un mīļākās puķes?

Pagājušā gada Chanel Le Vernis 603 Charivari uz skaistās Baibas nagiem.

23 komentāri:

  1. Atbildes
    1. Man atkal fuksija nu tā, drīzāk tā zaļā izskatījās interesanti. :)

      Dzēst
  2. Ļoti skaistas bildes! Krāsa apbur :)

    AtbildētDzēst
  3. Pavasarīgi maigi ;) Tā jau ir, gribās sevi palutināt ;)

    AtbildētDzēst
  4. jau teicu instagram - ļoti patīk šis pelēcīgi violetais.... bet vēl vairāk patīk tā kastīte, kur visi tā rindiņā.... es ar tā līdzīgi nagu lakas dažas cik nu ir salieku,,,, kvadrātos sakārtots viss tā skaisti izskatās...nu manai acij vismaz.... pavasara puķes man patīk tās, kas viena pat var sasmaržināt isu istabu - hiacinta iespējams.... šim gadam ir nopirkta gaiši perlamutri zeltaina nagu laka, tad to arī visu gadu krāspšu... nepārtraukti metu aci uz zilajām...bet vēl neesmu nopirkusi, nāk gad varbūt...kā arī kaut kāpēc nezināmu man pašai nesaprotamu iemeslu dēļ kārojas kkas tumši zaļš

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kaut es tā avrētu - gadā nopirkt vienu nagu lakot un tikai to lakot. :)

      Dzēst
    2. Ak, neiespējamā misija! ;)

      Dzēst
  5. Skaists Tonis un Tev loti piestāv , man nepiestav aukstie Toni un esmu uzticīga french un sarkanajiem , jā, very boring he he ..bet vispar dargās Nagu lakas vairāk neiegādājos jo vienkārši esmu vīlusies un vīlusies :) pat chanel zīmīte pie lakas nepalīdz :) pašlaik man favorite no 7 !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī domāju, ka nepirkšu vairs, bet šis tonis mani uzpirka. :)

      Dzēst
  6. Un ziedi , dažreiz vajag tik maz īstam priekam :)

    AtbildētDzēst
  7. Tavas bildes ir kā gleznas! Nagu lakai ļoooti skaists tonis. :)

    AtbildētDzēst
  8. Skaists tonis! Man jau šie ļoti patīk, bet kaut kā uz manām rokām tie neizskatās tik smuki. Jāgaida pavasaris, kad druksu saulīte uzķers iedegumu citādi man tādas rokas zilas kopā ar šādu toni izskatās :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nopirkts arī balti violets no L'Oreal Les Blancs kolekcijas, arī ļoti skaists.

      Dzēst
  9. Ļoti, ļoti skaistas bildes! :)
    Dūmakainie toņi man ir vājība un vēl iekš lillā?!
    Kā vispār no pieredzes, kāds ir aptuvenais derīguma termiņš tām Chanel nagu lakām pirms viņas sāk sacietēt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir Chanel Peridot laka, kas ir 2011.g. rudens izlaidums, tā ir absolūtā darba kārtībā.

      Dzēst
    2. Velvet Mimosa jau atbildēja - izrādās, ka lakas necietē. :)
      Vienīgais mīnuss, ja vēlies mēģināt Chanel lakas, ir šaurā otiņa. Man patīk platās otiņas, ar tām ir vieglāk uzlakot nagus.

      Dzēst
  10. Lovely nail colour... what a great tulip bouquet!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    AtbildētDzēst
  11. Toņu ziņā šobrīd neko tādu nekārojās, bet krāsu gammā bildes ļoti skaistas. Patīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ar tiem toņiem arī ir dīvaini, pirms gadiem diviem nevarēju paskatīties uz violetajiem, oranžajiem un aveņu toņiem, tobrī mīļākie bija tirkīza, zilganzaļie utt. Tagad ir otrādāk. :D

      Dzēst