pirmdiena, 2015. gada 30. marts

Bourjois Healthy Mix Serum Found de Teint Gel 52 Vanille

Ar tonālajiem krēmiem man ir ļoti īpašas attiecības - nevarētu teikt, ka īsti draudzīgas. Atceroties pēdējos piecus gadus un kādus tonālos līdzekļus tajā laikā esmu lietojusi (un arī izlietojusi, nevis tikai pamēģinājusi), prātā nāk The Body Shop Moisture Foundation SPF15, Maybelline Fit Me Liquid Foundation (nepatika, atdevu), Madara tonējošie fluīdi Sun Flower un Moon Flower, Maybelline Dream Pure BB krēms, Lancome Miracle Air de Teint. Pagājušā gada beigu un šī pavasara varoņi - YSL Le Teint Encre de Peau un nesen minētais Dior Diorskin Nude Air Serum de Teint.

Jau kādu laiciņu jutu, ka sejas āda paliek sausāka un šī brīža tonālais krēms ne tikai skaisti matē ādu, bet arī lieliski izceļ sausos pleķīšus (īpaši uz pieres). Visu laiku domāju par mitrinošāka tonālā krēma iegādi, sliecos par labu selektīvajai kosmētikai - Lancome Teint Miracle vai YSL Le Teint Touche Eclat tonālajiem krēmiem, taču šoreiz mani apstādināja cena (gandrīz 50 euro ir diezgan sāpīgi, ja krēms nepatīk, kā man tas sanāca ar Dior Diorskin Nude Air) un labās atsauksmes par vienu izcilu un daudzu meiteņu ieteiktu tonālo krēmu no plaša patēriņa kosmētikas.


Bourjois Helthy Mix Serum Found de Teint Gel tonī 52 Vanille ir gēlveida tonālais krēms ar lielisku smaržu. Man patīk ērtais un kompaktais iepakojums, kosmētikas maciņā tas neaizņem daudz vietu. Iepakojums nav no stikla - patiks tādām neveiklām dāmām kā es, kuras pamanās bieži vien ko nomest un saplēst.


Izvēlējos toni 52 Vanille, kas otrais tonis paletē (pie mums atsevišķos veikalos var dabūt arī 51 toni), tas man der lieliski. Tas burtiski saplūst ar manu ādu, rada skaistu efektu. Nav tā, ka nomaskēs lielus nesmukumus, man arī tādu nav (tpfu, tpfu, tpfu). Patīk, ka tonālais krēms nav smags, tas neveļas zem bāzes un dienas laikā nenotek no sejas. Healthy Mix Serum arī nesausina ādu, lietoju to kopā ar Guerlain kompaktajiem meteorītiem. Kopumā - viens no labākajiem tonālajiem krēmiem, ko esmu lietojusi. Kaunos par to, ka šis netika pirkts agrāk.



Kur nopirkt: Douglas, Kristiana, Drogas
Cik maksā: ~17
Vērtējums: 9/10

Esmu iekārojusi arī Bourjois CC krēmu, tas varētu attaisnot manas cerības par vieglu, tonējošu līdzekli vasarai.


Kā jums patīk Bourjois dekoratīvā kosmētika?

12 comments:

  1. Šobrīd lietoju, tiesa gan toni 51 - super tonālais un varu iteikt ikvienam :)

    AtbildētDzēst
  2. Forši vai ne, kad paliek naudiņa vēl citiem dārgumiem un tonālais krems ar ir lielisks :) šie tonālie kremi tiešām ļoti daudziem patīk, ļoti daudziem :)

    AtbildētDzēst
  3. Healthy Mix (parastais) man ļoti patīk, nu jau kādas 2-3 pudelītes pa dzīvi būs izlietotas. Tiesa, neesmu manījusi pie mums 51-o toni, parasti sūtu no ASOS'a.

    AtbildētDzēst
  4. Šis un Healhy Mix ("klasiskais") ir mani budžeta klases tonālo krēmu favorīti. Atceros, ka esmu lasījusi, ka šis parādījās, kas noņēma no ražošanas Chanel Perfect Lumiere (vai kaut kā tā) un tekstūra šim aizdomīgi līdzīga un smarža tā pati.
    Man patīk Bourjois tušas un vaigu sārtumi. Es lasījusi daudz labas atsauksmes par healthy balance pūderi.

    AtbildētDzēst
  5. Man ar Bourjois vispār nekad nav bijusi vilšanās. Regulāri lietoju klasisko Glamor tušu, vaigu sārtumus un laineri :) IVienīgā vilšanās bija ar kādu īpaši kuplinošo tušu. Bourjois ir mana mīļākā kosmētika no budžeta kosmētikas plauktiem.

    AtbildētDzēst
  6. Šis tonālais krems man tērējas ļoti lielos ātrumos,jo tas ideāli pilda funkcijas,kuras sagaidu no tonālājam krema.
    Bourjois vispār nekad tā īsti nav licis vilties, tagad metu acis uz viņu lūpu produktiem,gribas izmēģināt chubby stick :)

    AtbildētDzēst
  7. Kuros veikalos ir 51. toņi? :)

    Es šo savulaik esmu mēģinājusi, bet manai ādai nebija piemērots, likās par taukainu. Citādi gan nebija ne vainas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pirms kāda laiciņa bija Galerija Rīga Kristianā. :)

      Dzēst
  8. Es kāreiz domāju, ka vajadzētu kādu jaunu tonālo - Boujois Helathy Mix klasikais man ļooti patīk, serumu vienreiz arī vajadzētu izmēģināt :)

    AtbildētDzēst
  9. Šis tonālais krēms man arī ļoti patīk, patīk, ka nerada smaguma sajūtu uz sejas! Es arī nesaprotu, kapēc agrāk nepamēģināju.

    AtbildētDzēst
  10. Tagad Drogās viņam ir atlaides, labprāt gribētu pamēģināt, bet mani uztrauc tas, ka viņš varētu nenosegt problemātiskās vietas, kaut gan tā kā tuvojas vasara derētu kaut kas vieglāks.

    AtbildētDzēst
  11. Ja godīgi, tad nav daudz kas mēģināts, bet es laipni palūgšu drusciņ šī brīnuma ieliet priekš manis sapmle trauciņā! :)

    AtbildētDzēst