pirmdiena, 2015. gada 30. novembris

Dove DermaSpa Goodness3 roku krēms, ķermeņa krēms un ķermeņa losjons

Šajā rudenī zīmols Dove radījis jaunu premium klases ķermeņa kopšanas līniju DermaSpa. DermaSpa kolekcijā ietilpst Goodness3, Uplifted+ un Summer Revived produkti ķermeņa kopšanai. 

DermaSpa Goodness3 sērijas pamatā ir omega eļļa, kas iegūta no smiltsērkšķiem un Cell-Moisturisers. Aktīvā forumula ar omega eļļu izlīdzina ādas tekstūru un padara ādu samtaini maigu. Tai piemīt izsmalcināts aromāts - vaniļas, kokosriekstu, muskusa un citu smaržu, tostarp tonizējošā ingvera un ābola sajaukums.


Es izmēģināju trīs produktus no Goodness3 ķermeņa kopšanas līnijas - ķermeņa losjonu, ķermeņa krēmu un roku krēmu. Lai mans viedoklis nebūtu pārāk bargs (esmu diezgan prasīga pret ķermeņa krēmiem), produktus izmēģināja arī mana māsīca Maija. 

Dove Goodness3 ķermeņa losjons sola padarīt ādu labi mitrinātu, starojošu un samtaini maigu. Losjons ļoti ātri iesūcas un to ir viegli uzklāt. Smarža ir diezgan intensīva, uz ādas tā saglabājas samērā ilgi. Šis produkts no visiem man patika vislabāk.
Cena 7.99€

Ķermeņa krēms ir daudz biezāks par losjonu, tomēr iesūcas diezgan ātri. Šo krēmu man visvairāk patīk lietot uz nakti, iesmērējot kājas. Krēma tekstūra ir nedaudz želejīga, kas man patika - biezie un krēmīgie krēmi parasti iesūcas ļoti ilgi. Arī šis produkts ļoti labi mitrina. Domāju, ja mana āda būtu sausāka, efekts būtu vēl labāks.
Cena 8.99€

Arī roku krēms ir īsts nakts produkts - bagātīgs, atstāj aizsargkārtiņu un ļoti labi mitrina. Rokas paliek maigas un samtainas. Diemžēl manai roku ādai dienas laikā krēms bija pārāk smags.
Cena 4.49€

Vienīgais mīnuss, ko saskatu šajā līnijā - pārlieku intensīvā smarža. Aromāts ir jauks, bet tas varēja būt maigāks.
Kopumā produkti mitrina ļoti labi, sausākai ādai kā radīti.

Cena produktiem ir salīdzinoši augsta, bet veikalos bieži vien ir atlaides.
Es labprāt izmēģinātu arī ķermeņa eļļu.

Esat jau kaut ko izmēģinājušas no Dove jaunajiem ķermeņa kopšanas produktiem?

*Paldies Dove par iespēju izmēģināt produktus.

4 komentāri:

  1. Uz šiem jau sen skatos, bet tā arī iepirkumu groziņā vēl nav iekrituši :)

    AtbildētDzēst
  2. Man arī visvairāk iepatikās tieši losjons :) Smarža patīk, bet, jā, drusku par spēcīgu.

    AtbildētDzēst
  3. Šos draudziņus vel neesmu izprovējusi, skatos uz roku krēmu, varetu būt labs ;)

    AtbildētDzēst
  4. Man roku krēms par vieglu . Jāpapēta vai viņi ir vienādi, jo mans ir dikti viegls pēc tekstūras. :/

    AtbildētDzēst