trešdiena, 2015. gada 25. novembris

Skaistuma ziņas - MÁDARA Become Organic produktu komplekts un Sun Flower tonējošais fluīds

Sekojot līdzi pasaules kosmētikas tendencēm, arī pašmāju zīmols Madara ir mūs pārsteidzis ar skaistuma kastītēm un dāvanu komplektiem.

Šobrīd ir iespēja pasūtīt nākamā gada pavasara un rudens skaistuma paciņas jeb Madara Insider's Beauty Box. Pasūtot pavasara skaistuma paku, dāvanā saņemsiet Become Organic produktu komplektu.




Become Organic komplektā ir viens pilnizmēra produkts un divas miniatūras. 

Attīrošas putas sejas ādai (150ml) - daži iepakojumi izlietoti, putas ļoti labas, ne velti viens no populārākajiem zīmola produktiem.
Dziļi mitrinošs fluīds (25ml) - šo jau sen vēlējos izmēģināt, tikai negribēju pirkt pilnizmēra produktu.
Atjaunojošs nakts krēms (25ml) - īsti neesmu nakts krēmu fane, uz nakti parasti piejaucu klāt eļļu dienas krēmam. 

Become Organic komplekta cena 16.95€ (tāpat kā attīrošajām putām, bet komplektā nāk klāt divas miniatūras)


Vēl viens jaunums, kas mani iepriecina ir tonējošie fluīdi 15ml iepakojumā. Teikšu godīgi - 50ml izlietot ir diezgan grūti, tāpēc biju ļoti priecīga, kad uzzināju, ka viens no maniem mīļākajiem tonējošajiem produktiem tagad ir pieejams daudz ērtākā iepakojumā.

Esmu lietojusi gan Moon Flower (Rose Beige), gan Sun Flower (Golden Beige) versijas. Šķiet, ka Moon Flower bija rozīgāks tonis, bet Sun Flower paredzēts mazliet iedegušai ādai. Tonējošais mitrinātājs ir ar nelielu spīdumu, labi izgaismo un padara ādas toni vienmērīgāku. Pēc sajūtām tonējošais fluīds ir viegls, tomēr bez mitrinātāja to uz sejas ziemā neklātu (tāpat kā BB krēmu).

Sun Flower tonējošā fluīda cena 15ml/9.50€, 50ml/24.95€


Sākoties ziemai un salam, esmu atsākusi lietot Madara DD krēmu, kas manā skatījumā ir viens no labākajiem kopšanas produktiem aukstā laikā - lietoju gan sejai, kad dodos ārā bez kosmētikas, gan rokām, kad tās kļūst ļoti sausas.


Lai skaista ziema!
* Paldies Madara Cosmetics par skaisto dāvanu.

9 komentāri:

  1. Putas daudzām draudzenēm ļoti patīk, bet es laikam neesmu putu cilvēks :D kaut kā ļoti sausina, vismaz kādreiz tā bija... sen gan nav mēģināts..
    Dziļi mitrinošais fluīds man patika, kaut arī likās smags- man nesaprotamā veidā..
    Madaras nakts krēms tā ir klasika, mājas stāv vel rezervīte ar viņu, drīz jau būs jāvelk ārā, ļoti labi darbojās ziemas periodā, kad prasās ko vieglu un atjaunojošu uz nakti.. Daudziem nepatīk Madaras krēmu aromāts, bet es to vienkārši dievinu :) Tāds zālīšu aromāts, gribās domāt par siltumu, vasaru un pļavu ;))

    AtbildētDzēst
  2. Putas man tā tā, tagad izlietoju otras, vienkārši ir labākas alternatīvas par labākām cenām. Ļoti priecē ka ir mazais tonējošais fluīds. Man agrāk nepatika, bet tagad sejas ādai pietiek ari ar šādu produktu,jo stāvoklis ir ļoti uzlabojies, būs jāiegādājas, lai var droši paņemt līdzi! :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans absolūtais favorīts ir Mossa krēmputas, bet Madara, šķiet, bija vispār pirmās sejas putas, ko izmēģināju.

      Dzēst
  3. Es arī izvilku ārā DD krēmu :) Komplekts ir foršs.

    AtbildētDzēst
  4. Komplekts ļoti noderīgs - gan paša lietošanai, gan kādam dāvanai. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man draudzene tieši rakstīja, ka labi, ka ieskatās manā blogā, citādi es būtu tikusi pie vēl viena komplekta. :)

      Dzēst
  5. Pateicoties šim komplektam, iepazinos ar Madara putām un dienas sejas krēmu, kas ir patiešām foršs. :) Nevaru jau tagad sagaidīt pavasara paciņu! ;)

    AtbildētDzēst