piektdiena, 2015. gada 10. jūlijs

24h skaistuma rituāls jūlijā un PAZIŅOJUMS

Ideja par šādu rakstu man ienāca prātā jau sen - atrādīt visus vienā dienā lietotos produktus, tomēr meitenes bija čaklākas un izdarīgākas, šāda tipa rakstus varat apskatīties Lauras un Zandas blogos. Neliela atšķirība no meiteņu rakstiem būs tāda, ka iekļaušu arī dekoratīvo kosmētiku - jau esmu minējusi, ka tās man vairs nav daudz, ikdienas grimā izmantoju nude toņus, pieskaņojot vien attiecīgā garastāvokļa lūpu krāsu vai spīdumu.



Rīts un vakars - sejas ādas kopšana


Īpašu komentāru nav - par gandrīz visiem līdzekļiem varat izlasīt atsauksmes.

Dušā


Palmolive Aroma Sensations jaunā dušas želeja Feel Good ir mans pēdējā laika labākais atklājums plaša patēriņa ķermeņa kopšanas produktu jomā. Ar Feel Good dušas želeju esam uz viena viļņa - tik ļoti iemīlētais balto ziedu aromāts savijas mango, radot fantastiski sievišķīgu aromātu. Esmu apburta.

Pēc dušas


Ja lietoju Palmolive dušas želeju, tad kā ķermeņa mitrinātāju izvēlos Rituals... Magic Touch ķermeņa krēmu, aromāts ir tik lielisks, ka gribētu tā smaržot vienmēr.

Dekoratīvā kosmētika/smaržas


Atkal lietošanā ir YSL Le Teint Encre de Peau tonālais ūdentiņš, beidzot tonis piestāv ādai. Kā aromātu izvēlos Dior Addict EDP, patīkamas atmiņas no 2000o gadu sākuma, kad šīs smaržas parādījās, pārcietušas dažas reforumulācijas, pie manis nonākusi 2014.gada Addict versija. Nadziņus lakoju skaistā fuksiju tonī, Artdeco nagu lakas ir lieliskas ar savu kvalitāti un dizainu.


Uh, diezgan daudz vienai dienai, vai ne?




***

Jau Lieldienās ziņoju, ka blogs ir devies radošajā atvaļinājumā. Lai arī raksti šobrīd parādās samērā bieži, es saņemu jautājumus, vai mans radošais atvaļinājums ir beidzies un vai es turpināšu blogot. Oficiāli apstiprinu, ka blogs ir atgriezies no ideju un spēku izsīkuma valstības, man ir daudz ko rādīt, bildēt un stāstīt! 

16 comments:

  1. Bildes vienkārši wooow! :)
    Man prieks, ka esi atpakaļ no Grinča valstības!

    AtbildētDzēst
  2. Super kaudzīte! :) man patīk tāda zieķēšanās :)) prieks, ka esi atgriezusies !!

    AtbildētDzēst
  3. jej man prieks, ka ir iedvesma... netic'as varb'ut... bet da'zu blogu las'i'sana, kaut tik apskat'i'sana mani 'loti uzmundrina...paldies...
    un 'sis raksts ar'i lika aizdom'aties, ko tad 'isti lietoju...un j'a wow cik visa k'a te ir daudz ... tas ysl ūdentiņš, ak izkausās labi - izmēģināšu, mēģināšu vismaz paraudziņu dabūt... fiksi saskaitīju man duša ar matu mazgāšanos un pēcdušas ritāls iekļauj 3 produktus uz šo brīdi... seja - 3, 4 vai 5 ohoooooo tiešām ineresanti, eju apskatīt arī citu meiteņu raxtus

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gan jau cilvēkiem, kuriem hobijs nav kosmētika, visa kā ir daudz, daudz mazāk. :)

      Dzēst
  4. Jā, kad saliek kopā visus sektorus, tada nopietna čupiņa sanāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī mazliet nošokējos, ka, lai sataisītos iziešanai no mājas, vajag TIK daudz. :)

      Dzēst
  5. Foršs raksts :) Visa kā daudz, bet katram produktam sava misija :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tā sanāk. :)
      Un te vēl nav visu veidu maskas un citi nieki.

      Dzēst
  6. Prieks, ka tomēr tavs atvaļinājums ir beidzies! (: wooho, kaut gan acis priecēja daudz dažādu foršu rakstu no tevis, neradās nemaz sajūta, ka ieturi pauzi. To varētu teikt par mani :D
    Bet zini, tā vien liekas, ka ja neblogo, tad produktu meiteni vajadzētu būt daudz mazāk. Esmu saskārusies ar pretējo, meitenei kurai nav pat nojausmas par šādu pasauli, plaukti lūzt no produktiem :D sievietes ir un paliek sievietes :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, gadās arī tā. :)
      man agrāk nepagāja mēnesis, kad nebiju nopirkusi kurpes vai zābakus, vairs neatceros, kas pēdējo reizi kaut ko tamlīdzīgu nopirku. :D

      Dzēst
  7. Interesanti paskatīties ne tikai Tavu kopjošās kosmētikas plauktiņu, bet arī aktuālās lietiņas no dekoratīvā sektora. :) Čupiņa tiešām tāda nopietna, bet bez viņas mēs neesam mēs pašas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Dekoratīvā kosmētika man mainās tikai tad, kad nopērku ko jaunu. :) Kaut kā vairs nesaista kaudze ar visu ko, ko uzkrāsoju tikai vienu reizi. :)

      Dzēst
  8. skaistas bildes
    ar garnier micerālo nesadraudzējos. mājās 2 pudeles stāv praktiski bezdarbībā, jo mazgāju ar to otas. toties no loreal rozā micerālā, ko saņēmu saneribox, pumpas nemetas un izskatās labs esam.
    esmu iemīlejusies artdeco pavasara vaigu sārtumos. tagad saprotu, kādiem tiem ir jābūt un metu ārā visus vecos sārtumus, jo vairs neatbilst prasībām.
    zeltītā iepakojumā bronzeris vai vasaras vaigu sārtums?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bronzeris. :)
      Jā, Artdeco sārtumi ir ļoti forši un pirkšanas vērti. :)

      Dzēst