ceturtdiena, 2015. gada 16. jūlijs

Chanel Chance Eau Vive EDT 50ml

Chanel modes nams klasiskās Chanel Chance smaržas radīja 2003.gadā, šogad Chance atdzīvojas jaunajā Chance Eau Vive vasaras aromātā - citrusīgākā nekā ierasts. Chance smaržu līniju var droši dēvēt par klasikām līgavu smaržām, balti ziedi, pūderis, citruss..

Ar Chanel smaržām man ir ļoti savdabīgas attiecībās, man tās patīk un nepatīk reizē. Pirms pieciem vai sešiem gadiem ļoti patika Chanel Coco Mademoiselle, tad aromāts palika neizturams. Dažus gadus pat neskatījos virsū šī zīmola smaržām, līdz pagājušā gada sākumā uz dzimšanas dienu sev uzdāvināju Chance Chance Eau Tendre. Arī Eau Tendre atradušas sev citu saimnieku, jo no šīm smaržām sāka sāpēt galva. Dodu Chance vēl vienu, pēdējo iespēju. Ja nesadzīvosim, tad zināšu, ka man un Chanel smaržām nav lemts būt kopā.



Chance Eau Vive augšējās notis veido citrusi - greipfrūts, sarkanais apelsīns un citrons. Greipfrūtu izjūtu visspēcīgāk.
Vidējās notis veido jasmīns un baltais muskuss. Tieši gaišie ziedi ir mans mīļākais šīs vasaras atklājums.
Bāzes notis - vetivērija, ciedrs un īriss.

Aromāts ir ļoti interesants - no vienas puses viegls un sievišķīgs, kam piestāv gari, vējā plīvojoši mati, bet no otras - citrusa notis ir tik spēcīgas, ka nedaudz atgādina vīriešu smaržas. 

Vannas istabā uz plauktiņa stāv arī klasiskās Chance smaržas, salīdzinot ar Eau Vive, Chance ir daudz izteiktākas, vairāk jūt pūderi un jasmīnu.

Nojaušu, ka Eau Vive savu burvību atklās tieši karstajās dienās, aukstajā ziemas laikā izteiktākas varētu būt tieši ziedu notis.



Zinu jau, ka Chance Eau Vive nebūs manas ikdienas smaržas, tomēr ko klasisku manā kolekcijā vajadzēja. Un ja klasika, tad Chanel savu uzdevu pilda perfekti.
Ceru, ka pavisam drīz manai kolekcijai pievienosies arī saldā cukurvate no Viktor&Rolf - BonBon, kas ir ļoti atšķirīgs no Chancel atturīgā svaiguma un vairāk līdzinās tādiem saldumiem kā YSL Manifesto L'Elixir un Lancome La Vie Est Belle.

Kur nopirkt: Stockmann, Kristiana
Cik maksā: 75€/50ml
Vērtējums: 8/10

Par citiem Chanel Chance aromātiem skaisti uzrakstījusi arī Velvet Mimosa.

8 komentāri:

  1. vai kā man ir grūti ar smaržām... nezinu, es šad tad eju kko jaunu izostīt, bet nekad neko nenopērku... arī Chanel Coco Mademoiselle ir kādus 5/6 gadus lietošanā, bet ja tā nopietni, es pati tās smaržas nejūtu - bet tas laikam, kāpēc pie tām pieturos, no visām, kas mēģinātas, man ļoti ātri paliek slikti... un vispār esmu vairāk smaržu nelietotājs, kā lietotājs - man ir slikti no dušas želejām, ķermeņa krēmiem...ak nē..... šad tad gribas paeksperimentēt, bet tad ātri to domu aizdzenu prom.... kā saki kkas salds extra salds kādreiz prsās... iešu izsmaržot to bombom :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es tā gribētu, bet man patīk ļoti daudz kas, piemēram, visādas dušas želejas un krēmi. :)

      Dzēst
  2. Mani Šansi kaut kā nav uzrunājuši. Coco Mademoiselle gan ļoti patīk :) Un no muskusa es vispār baidos :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Redzēs, kā sadzīvošu ar šīm, pagaidām ļoti patīk. :)

      Dzēst
  3. Šīs manam deguna ir kā klasiskais Chance, bet kopā ar labu citrusu devu. Jaukas, bet nekā pārstedizoša, bet tā kā man ir trīs CHance versijas, domāju, varbūt šo arī vajag kolekcijai! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja kolekcijai, tad noteikti vajag! :) un pieķer klāt vēl Chance EDT! :)

      Dzēst
  4. Šo es noteikti iešu pasmaržot, jo ļoti patīk kā smaržo mammas iemīļotās eau Tendre. Uz mani Tendre smaržo pa saldu, bet vidējā nots un bāzes nots ļoti uzrunā, it īpaši muskuss un ciedrs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man no Eau Tendre sāka sāpēt galva un palika slikta dūša, traki. :(

      Dzēst